Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  40 5198
Hallo, har tenkt til å ta meg en pizza og se på en morsom film, men problemet er at jeg har sett de fleste morsomme filmene (tror jeg da)

Har dere noen forslag til noen brae filmer?

Takk

Vet at det finnes mange tråder som er helt like her på forumet.
Hvordan definerer du morsom? Komedie, Action, Thriller osv... ?
The Flying Welder
Ignifer's Avatar
Frykt og Avsky i Las Vegas
Haikerens Guide til Galaksen
Svidd neger
Monty Phyton
Rain Man's Avatar
Trådstarter
Sitat av MartinTi Vis innlegg
Hvordan definerer du morsom? Komedie, Action, Thriller osv... ?
Vis hele sitatet...
Komedie, Action.


Vil helst ha noe fra år 2000-2005 og utover.
Meet The Fockers
Sist endret av onClipEvent; 18. juni 2011 kl. 18:27.
Half Baked,
Dude where is my car,
Hangover 2.
Sett Paul?
Be Kind Rewind eller Hot Fuzz
Sist endret av legolars40; 18. juni 2011 kl. 18:54.
Hot Tub Time Machine Litt småartig film, tror du vil like den hvis du har litt sans for humor
American Pie filmene
The Rock
Con Air
Hangover
Ace ventura Jim carey ffs.
Sitat av Eplegutten Vis innlegg
Hot Tub Time Machine Litt småartig film, tror du vil like den hvis du har litt sans for humor
Vis hele sitatet...
Den synes jeg var helt utrolig kjip. Skikkelig drittfilm!


Jeg liker "Pineapple express" ! En av de beste stonerfilmene jeg har sett.
Du bør se "Superbad", beste filmen jeg har sett!
Vil du le deg i hjel? Vel, da går du for Drew Carey's Improv-A-Ganza eller Who's Line Is It Anyway. Sistnevnte også med Carey. Sportsteater og komikk på sitt beste!
Ghost town, Superbad og The Last Airbender.
Harold and Kumar.
The other guys.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Boondock saints. Særlig om du har sett den før. Og nei; det finnes ingen oppfølger.
Kill Buljo.
Withnail and I er veldig morsom, men det er tydelig at folk har et ganske polarisert forhold til filmen. Enten hater man den, eller så elsker man den. Den er vel fra 1987, ikke 2000 og utover, men jeg synes den burde nevnes. Jeg tror noen har beskrevet den som "Fear and Loathing" på den britiske landsbygda, så hvis du liker Fear and Loathing in Las Vegas er den vel verdt et forsøk. Kanskje litt sent å poste i tråden klokken 00:08 om morgenen dagen etter du skulle ha en film, men allikevel.
Anbefaler serien "Its Always Sunny In Philidelphia", sitter å ler for meg selv nesten hver episode, karakteren Charlie må være blant de beste jeg har sett, ever!
Alle filmene med Simon Pegg og Nick Frost er utrolig morsomme! Gleder meg til å se Paul nå til mandag !
Jackass 3D er også morsom (pass på å ikke ha noe mat i munnen når ''Vulkanen'' kommer!).

Sitat av Sneipen92 Vis innlegg
Anbefaler serien "Its Always Sunny In Philidelphia", sitter å ler for meg selv nesten hver episode, karakteren Charlie må være blant de beste jeg har sett, ever!
Vis hele sitatet...
x2 *titegn*
Eat to bite?
Curver's Avatar
Så Role Models fra 2008 i går. Ganske morsom film, men det spørs jo på hvordan humor du har da.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Jonta Vis innlegg
Boondock saints. Særlig om du har sett den før. Og nei; det finnes ingen oppfølger.
Vis hele sitatet...
jo det gjør det: http://www.imdb.com/title/tt1300851/
Sitat av Shamus Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Poenget var nok muligens at den "oppfølgeren" var så r*va i forhold til originalen, at man godt kan overse den.
shit was so cash
Anda22's Avatar
Jackass 3D og jackass 3.5
Sitat av LarVael Vis innlegg
Sett Paul?
Vis hele sitatet...


HAHA, INDEED
tucker and dale vs evil
Strange Wilderness...
Sitat av lofed Vis innlegg
tucker and dale vs evil
Vis hele sitatet...
Haha, ja. Enig der. Jeg hadde ingen forventninger da jeg så filmen, den både ser og hørtes forferdelig dårlig ut. Men den innfridde så til de grader! Don't judge a movie by it's DVD-cover er jo ett kjent ordtak.
Svidd neger! Morsommere enn dette blir det ikke. Den er norsk, har en god porsjon med nordnorsk humor og har mye bra innhold Liker du ikke denne så er det noe galt med deg
Jeg så nettopp Batman Begins og the Dark knight. Det er hysterisk hver gang Batman snakker, han gjør til stemmen til en slags grov hviske/monsterstemme som virker totalt som en parodi av seg selv.

Ellers kan jeg anbefale Mean Girls, aka the most quotable movie ever.
Komedie
Half Baked
How High
Fridays

Ellers bra
Boondock saints 1 (en av de bedre filmene jeg har sett med en sjuk historie) - Anbefales
Sjekk ut denne tråden du
Sitat av caperno Vis innlegg
Vil du le deg i hjel? Vel, da går du for Drew Carey's Improv-A-Ganza eller Who's Line Is It Anyway. Sistnevnte også med Carey. Sportsteater og komikk på sitt beste!
Vis hele sitatet...
woot nice, viste ikke om Drew Carey's Improv-A-Ganza, men er stor fan av who's line (colin og ryan er awesome. : p)

har samme problem som OP egentllig, har sett d meste av komedier, og komie serier. ^^

kan anbefale black books om du ser villig til å se en serie istede for film. så nylig mallrats som er en lit eldre film, men du kan sjekke ut clerks 2 om du ikke har sett den for noe nyere av samme folk. : p

Sitat av tissemannX Vis innlegg
Alle filmene med Simon Pegg og Nick Frost er utrolig morsomme! Gleder meg til å se Paul nå til mandag !
Jackass 3D er også morsom (pass på å ikke ha noe mat i munnen når ''Vulkanen'' kommer!).

x2 *titegn*
Vis hele sitatet...
simon pegg og nick frost er awesome.

x3 på it's always sunny, sinnsykt bra serie (top 3 av mine komi serier..). bynte som low budget serie og nå har den 6 sesonger.
My life for Aiur!
LesPaul's Avatar
Behold! Den særeste filmsmaken på forumet: Jeg ELSKER lavbudsjettsfilmer, og ingen er bedre på dette en TROMA.
Her er noen Perler:
*Poutrygeist: Night of the chicken dead
*Decampitated
*Redneck zombies (denne er virkelig genial)
*Rabid Grannies

Forsåvidt alt av Troma er skrudd og genialt, om dette blir litt ekstremt har Peter Jackson også to perler: Bad Taste og Braindead, Herlige filmer <3
Imaginationland I, II og II vil gi deg en underholdende kveld. Genial trippelepisode fra South Park.
Det regner kjøttboller. Så den nettopp på tv, helt sykt artig film!
Helt serriøs faktisk
morsomste filmen eg noen gang har sett er Land of the lost
Du har tid til å se en film å leter etter en komedie.... let's see
Se tre episoder av The Big Bang Theory istedenfor! Jeg så alle 4 sesongene på nesten ingen tid å elsker alt sammen.
Problem Solved
Sitat av Jazzy Fizzle Vis innlegg
Komedie
Half Baked
How High
Fridays

Ellers bra
Boondock saints 1 (en av de bedre filmene jeg har sett med en sjuk historie) - Anbefales
Vis hele sitatet...
Første Friday filmen er sykt morsom ja. . Vet du noe Last Friday eller er det bare rykter? Anyone?
Grandma's Boy