Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2010
Nå er det kommet ut priser på disse hos Ludomegastore.

-HTC Desire S Black (99HMN060-00 ), 4 285:-

-HTC Incredible S Black (99HMJ012-00 ), 4 679:-


Desire S ser for meg ut til og være en veldig lik tlf som forgjengeren sin, men de har fikset de 2 store problemene - interminne og dårlig batteri..

Incredible er jo snaut 400,- dyrere men har mye bedre kamera og bedre skjerm.


Noen tanker om disse nye mobilene?

Vist noen detter over nye tester av disse 2 telefonenen så post en link, er ganske spent på og høre hva mobilpressen mener

EDIT: Leser flere plasser tester av HTC Incredible.. Virker som den ble lansert i april 2010 andre steder i Europa.
Er denne 2010 Incredible samme tlf som HTC lanserte nylig?
Incredible S og Incredible er ikke samme telefon, akkurat som Desire S og Desire ikke er samme telefon.
Sitat av djemb Vis innlegg
Incredible S og Incredible er ikke samme telefon, akkurat som Desire S og Desire ikke er samme telefon.
Vis hele sitatet...
Hjalp jo mye det da..

Ontopic; Må du jo se på hva du trenger da. Trenger du en god skjerm og et godt kamera? Still deg slike spørsmål!
Sist endret av Vod0; 19. februar 2011 kl. 17:56.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Drar opp denne igjen. Hadde en HTC HD2 som det ikke lønte seg å reparere, får derfor til uka en HTC Desire S som erstatningstelefon.

Noen som har den som veit hva jeg får? Har lest litt om specs og sånn på den, men ikke så jævlig mye mer enn det, måtte ta det på sparket da moobi teleservice ringte og spurte om det var greit med en slik telefon.
Du får etter min mening en mye bedre telefon. Hd2 har windows mobile, mens Desire s har android. Tror du vil få en veldig positiv opplevelse hvis du ikke har brukt android tidligere.
Så har du android Market hvor du har ett langt større utvalg av programmer og spill i forhold til windows mobile. Det nærmer seg vel rundt 90.000 apps/spill der.
Jeg hadde HTC desire, men har nå HTC incredible.
Så og si samme telefonen, dog incredible er hakket bedre. Den har litt bedre skjerm, bedre kamera både foran og bak og bedre "blits/lykt". Hvis det er kun 400kr som skiller dem så gå for incredible!
Er for seint å gå for noe annet, prøvde å bytte men da var det for seint. Jeg la inn android på HD2'en så der kommer jeg vel ikke til å merke så mye forskjell. S'en har vel android 2.3, jeg hadde 2.2.