Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 884
Hei...
Lurer på om det er mulig å spille av spillene via HD-dvd spiller som man kan kjøpe til xbox 360?
Går den hd-spilleren stillegående? (eller er den en jetmotor som resten av xbox-en?).

Mvh. Fomox
Jeg tviler på at man kan spille spill via HD-DVD spilleren, og jeg har hørt att 360'en bråker mere enn HD-DVD spilleren (Dette betyr nødvendigvis ikke at den ikke bråker)
JEg tviler på at den vil gi fra seg noe spesielt mer støy, tviler at du vil høre noe som helst om du ser på film uansett - med mindre du ser på den uten lyd på.

Men drevet på Xboxen min bråker noe inni H"""""" når jeg spiller halo eller gh3, hvis hd spilleren bråker like mye, kan du heller vurdere å kjøpe noe annet.
Sist endret av Spelly; 18. februar 2008 kl. 19:42.
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Ser ikke helt hensikten i å betale for en HD DVD-spiller nå men. Spar pengene og vent på at Bluray får folkelige priser.
Toshiba har gått ut og sagt at HD-DVD produksjonen avsluttes nå, så IKKE kjøp en HD-DVD spiller.
Ref: http://www1.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=504058
Sitat av Ond^Sofa
Ser ikke helt hensikten i å betale for en HD DVD-spiller nå men. Spar pengene og vent på at Bluray får folkelige priser.
Vis hele sitatet...
Tja - under tusingen for HD-DVD-spiller med 5 gratis filmer? For ikke å nevne at de dumper prisene på alt av HD-DVD. Hvis man vil ha seg litt HD-DVD til en billig penge så er det *nå* man burde slå til. Blu-ray kommer til å gå opp i pris med tiden pga. mangel på konkurranse.
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Sitat av Deezire
Tja - under tusingen for HD-DVD-spiller med 5 gratis filmer? For ikke å nevne at de dumper prisene på alt av HD-DVD. Hvis man vil ha seg litt HD-DVD til en billig penge så er det *nå* man burde slå til. Blu-ray kommer til å gå opp i pris med tiden pga. mangel på konkurranse.
Vis hele sitatet...
Det blir vel litt en smakssak kanskje. Jeg liker å ha filmene i hylla, og ha muligheten til å se de på nytt. En HD DVD-spiller hadde ikke kommet til å stått i racken min i all evighet, da jeg ikke hadde gidda å ha to DVD-spillere der. Som igjen innebærer at jeg måtte ha kasta disse HD DVD-filmene når den tid kom, for å eventuelt erstatte de med Bluray-utgaver. Og Toshiba-spilleren til under tusen leverer heller ikke 1080p, så da er den uaktuell for min del.
Men hvor mange HD-filmer er det som faktisk er 1080p, OndSofa? De fleste jeg har sett har kun vært 720p.
Driter lang opp i filmene... ville bare ha en ny spiller på xboxen uten og modifisere den (pga. garanti og risikere og bli utestengt fra xbox live).
Filmene var ikke nøye... bare at jeg kan spille xbox spill på den.
Lurer på akkurat det samma. Xbox 360 er jo som et sagbruk.
Snakka nettopp med support og de sier at det finnes ikke noe offesielt produkt som kan spille av en xbox(360) plate utenom selve spilleren som står i maskinen.
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Sitat av Deezire
Men hvor mange HD-filmer er det som faktisk er 1080p, OndSofa? De fleste jeg har sett har kun vært 720p.
Vis hele sitatet...
Det vet jeg ikke, men jeg vet at jeg vil ha skaleringa kun i en endre, spesielt siden oppskaleringsfunksjonen i tv'en min ser ut til å suge baller.