Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 2972
hmm... hva driver de folka med ?
Hva slags kriminalitet ?
Patient zero
iblis's Avatar
er ikke sikker jeg..
har bare lest litt fra dagbladet..
og der virker det som det er en slags venne gjeng som har utviklet seg til noe større..

eneste kriminale jeg vet de gjør er å trashe parties, denge utlendinger som ikke oppfører seg, og fyllebråke på byn http://www.iblis.nu/ubb/wink.gif

+ at de har tilgang til tunge våpen..

sign. iblis
Høres ganske lejmt ut spør du meg....
Hva skal du med de folka der?

Bashe de satanistene som sendte deg hat-mail?

------------------
"Politics was, at first, the art of preventing people from interfering in matters that concerned them. To this, in later times, was added the art of compelling people to decide matters which they did not understand"
Skal du ha deg våpen eller noe iblis?
eller bare lurer du på hva dem driver med?

------------------
-:Tupac 4 ever:-
Patient zero
iblis's Avatar
heisann..
har lest litt i dagbladet om den gjengen der.. noen medlemmer her i dette forumet? http://www.iblis.nu/ubb/tongue.gif

og er det noen som har url til hjemme siden demmes?

sign. iblis
Originally posted by iblis:

+ at de har tilgang til tunge våpen..

Vis hele sitatet...
hvis det er _tunge_ våpen man er ute etter, så kan jeg bare kikke ut vinduet...
1-2 hangarskip
masse minesveipere
non kryssere
masse mtb'er
ørtogførtig fly og heli....
masse britiske soldater... faktisk flere enn norske...
.....
men for sånne små hobbyamatørsatanister som mailte deg der, det finnes bare en ting (balltre)

mm

Patient zero
iblis's Avatar
nei nei.. skal ikke no spesielt med de.. lurte bare på om noen av de hang her på forumet.. ikke no mer eller mindre enn det http://www.iblis.nu/ubb/wink.gif

sign. iblis
Originally posted by meitemark:
hvis det er _tunge_ våpen man er ute etter, så kan jeg bare kikke ut vinduet...
1-2 hangarskip
masse minesveipere
non kryssere
masse mtb'er
ørtogførtig fly og heli....
masse britiske soldater... faktisk flere enn norske...
Vis hele sitatet...
Hvor er det du er da..?

-Sharken


------------------
Westside till I die
HiJack noe med litt fart i, da... så erobrer vi gambia!
Originally posted by frittjaaff:
i nordnorge.
Vis hele sitatet...
Hmm.. Jeg bodde i nordnorge før, og jeg kan ikke huske at å se ut vindu ville skaffe meg synet av britiske soldater, militær helikoptre, kryssere mm.

Kanskje han er i kosovo eller noe?

-Sharken


------------------
Westside till I die
Jeg vet ikke helt, men dere har vel ikke hørt at det er stror natoøvelse oppe i finnmark?

Hele nato er stort sett med og da er det vel litt våpen, 40 hangarskip, og masse fly... Han har sikkert sett kongen som også er der oppe nå...
Har dere ikke noe annet liv enn å sitte med pc'en? Ingen av dere som hadde hørt at det var natoøvelse nå?
hehe..

------------------
wwwking
the king of World Wide Web
-and the lord of SMSVitser
Originally posted by wwwking:
Jeg vet ikke helt, men dere har vel ikke hørt at det er stror natoøvelse oppe i finnmark?

Hele nato er stort sett med og da er det vel litt våpen, 40 hangarskip, og masse fly... Han har sikkert sett kongen som også er der oppe nå...
Har dere ikke noe annet liv enn å sitte med pc'en? Ingen av dere som hadde hørt at det var natoøvelse nå?
hehe..

Vis hele sitatet...
jo kongen er i byen nå.. (nei ikke elvis)
og høre? hum... fyker 20 jagerfly over her i døgnet(BOOM-supersonic!!!), oxxo en masse heil...
og når det gjelder soldater.. så har ikke de fatta at de _IKKE_ skal yppe på bråk når de kommer til en øy... soldatene fikk bank, vi vant:-)

mm

nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
approppo tunge våpen.. så dere den storyen fra russland nå..
purken raidet et mafiarede.. dem fant en pansret bil med heavy maskingevær. hehe..
Pansret bil med hefti maskingevær? hevlete de russerne begynner å etablere seg her... e tror e må skaffe me noen slike biler.. Noen som har noen ekstra eller? hehe

------------------
wwwking
the king of World Wide Web
-and the lord of SMSVitser
Originally posted by meitemark:
hvis det er _tunge_ våpen man er ute etter, så kan jeg bare kikke ut vinduet...

*klipp, klipp*
Vis hele sitatet...
Men får du lov til å bruke dem?
http://www.iblis.nu/ubb/wink.gif


------------------
Welcome to the real world
.:dephic:.