Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1577
Leste en thread før på rusmidler om no frø som var lovlig og gav rus, men jeg klarer ikke finne den så... Ja? Hvilke frø kan man stappe i seg? Vil vite bivirkninger og annen info oxo.. Takker
Morning glory er noen frø, vanlig dose = sjekk her. det inneholder noe som heter LSA som er kjemisk liknede LSD.
Sist endret av kriss; 22. april 2002 kl. 18:14.
Man blir rusa av å spise 30 bananer på kort tid (ukjent kilde)

og en ting som også funker er å skrape av det som er på innsiden av bananskallet, tørke det, røyke det..
Var ikke det for lenge siden, når de sprøyta bananene med div. shit...?
Opprinnelig postet av dfs
Morning glory: vanlig dose = 25 stk.
Vis hele sitatet...
Vanlig dose = 100-500 stk.
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Roadkill: Men det betyr jo at man eter skallet også for det sprøyte-shitet kommer vel ikke gjennom skallet?

tkddude: Fuck naturlig/lovlig drugs. Det er vanskligere å få tak og det er dyrere, Foe.
LSA er helt sikkert morsomt, men etter det jeg har lest på erowid.org er det ganske sikkert at magen din finner det lite underholdende.

Selv kunne jeg godt tenkt meg et par timer over toalettet, mens vannet viser meg overflaten av Venus, dusjhodet drypper mot gulvet og vasken synger salmer, men ikke alle liker den typen opplevelser.
Er jo ting man kan gjøre for å unngå magetrøbbel, lavt inntak av mat, samt peppermynte og slike triks skal visst ha en viss effekt.

Noe som er litt enklere å holde nede er psilocybin, som f.eks er å finne i den spisse fleinsoppen og andre arter i samme familie.
Effekten er absolutt underholdende, og når ditt eget hode viser denne filmen vet du at du er inne på noe (-:

erowid vet dessuten mye mer om alt dette her ..