Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  64 7679
www.impecta.se

dette er en nettbutikk som selger litt forskjellige ting, så det er bare å bestille... f. eks. frø til datura, belladonna, morning glory...

enjoy

og: ikke mer enn 290 svenske kroner... og ikke fler enn 25 pakker, ellers blir det morsomt i tollen!
Sist endret av Nattbarn; 31. januar 2002 kl. 21:48.
Grønne fingrer?
Nattbarn's Avatar
Trådstarter
60 1
eller knuse frø og innta de med i ett glass vann! trenger jo ikke plante de...
Pesta kommer
Zpeef's Avatar
noen som har prøvd dette da? hmmm
en venn av meg spiste i går... da spiste han 250 frø av typen morning glory... han hadde det sånn:



tok en stund før det funka.. men plutselig hadde jeg DE klinkisene.. så begynte alle tankene mine å gå som faen! analyserte så og si alt jeg gjorde og skulle gjøre..
---
og fikk lyder i hodet som ikke skulle være der, øre-halliser..
når jeg satt i mørket, ble alle gjenstander om til dyr osv.. eller skyggene ble omgjort til dyr og mennesker
sinnsykt fett i alle fall!
---
Nesten det samme som en sopptur litt mindre visuell, men så spiste jeg ikke så veldig mange da...
og det beste... ikke noe "hangover" i det hele tatt!

[The End]
Selges ikke Morning glory legalt i norske blomster forretninger?
I såfall er det sikkert mye billigere siden det ikke blir solgt som et rusmiddel...
Tror ikke det er forbjudet her til lands.
Whoops! Så ikke at det var en "streit" butikk...
veit ikke om det selges i norge, jeg... (si i fra hvis du vet eller finner ut om det er lov å selge i blomsterbutikker her)
Opprinnelig postet av Nattbarn
www.impecta.se

dette er en nettbutikk som selger litt forskjellige ting, så det er bare å bestille... f. eks. frø til datura, belladonna, morning glory...

enjoy

og: ikke mer enn 290 svenske kroner... og ikke fler enn 25 pakker, ellers blir det morsomt i tollen!
Vis hele sitatet...
takker for siden...
Opprinnelig postet av Nattbarn
veit ikke om det selges i norge, jeg... (si i fra hvis du vet eller finner ut om det er lov å selge i blomsterbutikker her)
Vis hele sitatet...
Dersom det ikke står spesifisert på den norske narkotikalisten er det bare å finne seg en flower-shop og spørre om de kan bestille 20-30 kilo til deg.

Narkolista finnes ett eller annet sted på www.lovdata.no.
Dersom du ikke gidder å sjekke opp lovdata kan du jo bare ta en telefon til ditt lokale politikammer og spørre...

morning glory inneholder et stoff som heter LSA som er liknede til LSD. Morning Glory er ikke ulovelig i seg selv, men det er LSA. noen som vet hva straffen for ha "utvinnet" LSA fra Morning Glory er? Betegnes LSA som et like farlig stoff som f.eks heroin?
Opprinnelig postet av Nattbarn
www.impecta.se

dette er en nettbutikk som selger litt forskjellige ting, så det er bare å bestille... f. eks. frø til datura, belladonna, morning glory...

enjoy

og: ikke mer enn 290 svenske kroner... og ikke fler enn 25 pakker, ellers blir det morsomt i tollen!
Vis hele sitatet...
Jeg fant ikke noe morning glory på den der siden?
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
http://www.erowid.org/chemicals/lsa/lsa.shtml <---- sjekk de forskjellige linkene gå inn på dose og les den.. der står det egentlig alt du trenger å vite om LSA..og morning glory

-sp3q
Opprinnelig postet av Nattbarn
Ikke mer enn 290 svenske kroner... og ikke fler enn 25 pakker, ellers blir det morsomt i tollen!
Vis hele sitatet...
Hvorfor ikke over 290 kroner?

Btw: Norsk butikk som selger Morning glory: Zimtrade.no
De har en frøkatalog til nedlasting... Bestille gjør du over internett.
Opprinnelig postet av sp3q
http://www.erowid.org/chemicals/lsa/lsa.shtml <---- sjekk de forskjellige linkene gå inn på dose og les den.. der står det egentlig alt du trenger å vite om LSA..og morning glory

-sp3q
Vis hele sitatet...
Jeg fatta ikke helt hvordan du skal bruke disse frøa.
Altså, kan du bare spise de eller må du gjør .no med de før du spiser de?!? Jeg så også du kunne legge selve planten i vann en uke, drikker du vannet etterpå skal du visst få samme effekt som ved å spise frøa? Noen som har erfaring med dette?

Ac|d
Erowid -> Morning Glory -> Trip reports?

Bør stå der....

Litt tørrere: Erowid -> Morning Glory -> Faq/Dose
Sist endret av plumRad; 21. februar 2002 kl. 19:02.
▼ ... over en måned senere ... ▼
angående zimtrade..kaller dem morning glory for noe annet? eller heter det bare morning glory?
Vetikk... Ipomoea Violacea / tricolor kansje?
Sist endret av plumRad; 4. april 2002 kl. 22:29.
Noen av disse butikkene som fremdeles selger Salvia Divinorum? .. og har noen her testet det?

Ser ganske kult ut, noen ganske erfarne psychonauter rangerer det jo over DMT, og da må det jo være ganske spektakulært.
Nattbarn's Avatar
Trådstarter
60 1
Ipomoea tricolor er den vanligste formen for morning glory, og det er også den som inneholder mest lsa, men Heavenly Blue", "Pearly Gates", "Flying Saucers" skal også funke.

frø kan inntas knust i et glass vann...
for de mer avanserte og tolmodige kan man jo la de vokse og trekke ut oljen av planten?
Nattbarn's Avatar
Trådstarter
60 1
andre frø man kan putte i munnen:


Datura innoxia
Datura metel
Datura stramonium

man kan jo også forsøke belladonnna... heh...
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Nattbarn, du skremmer meg som vanlig med dine kunnskaper om det greiene der.... hehe, hvordan gikk prøven i dag?
Preikes på skolen i morra sikkert..
Totto
▼ ... over et år senere ... ▼
hvor mange frø burde man ikke spise?
er det veldig lite skille mellom rus og død?
dobbelt dose og du er dø f.eks?
Man burde vel ikke spise mer en 1000 frø, jeg ville ikke gjort det hvertfall. Fra 250 - 600 var vist ganske sterk dose. Man bør vel prøve seg frem, f.eks starte med 50 og arbeide seg oppover.

Edit: Morning glory doser.
Sist endret av LaDa; 18. juni 2003 kl. 18:08.
har det noe å si hvilken art det er?
jeg tenkte enten D.Stramonium eller D.Innoxia(noen mening om hvilken art man burde gå for?)

edit:har nå 165 Datura Stramonium-frø på vei hjem i postkassen.
Sist endret av Mantus; 17. juni 2003 kl. 23:46.
Opprinnelig postet av Mantus
har det noe å si hvilken art det er?
jeg tenkte enten D.Stramonium eller D.Innoxia(noen mening om hvilken art man burde gå for?)

edit:har nå 165 Datura Stramonium-frø på vei hjem i postkassen.
Vis hele sitatet...
Har du lest trip reportsa på Erowid eller? Høres jo helt villt ut! Skjønner ikke at du tør; du burde ihvertfall ha en sitter så du ikke skader deg selv eller andre...
TilSkrekkogGru
Schizoma's Avatar
Du er dum hvis du spiser datura. Dette her er for de mest erfarne psykedelika brukere. Man kommer inn i ett delirium for svarte.
Sier ikke annet, selv om det er jeg og ikke Mantus som får de datura-frøa i posten , men drit at jeg ikke viste at de solgte morning glory i samme butikken FØR mantus bestilte.
ikke akkurat...hadde man bestill det i tillegg,ville man kommet over 200Nkr og dermed 120kr i toll.
bestill i vei,i flere pakker

har forresten ikke tenkt å gjøre det alene,må nok ha noen å passe på
Sist endret av Mantus; 19. juni 2003 kl. 19:41.
TilSkrekkogGru
Schizoma's Avatar
jaja.. lykke til, men ikke kom tilbake helt fucked og si at vi ikke advarte deg.

Spis heller noe sopp. Det er gøyt.
Nattbarn's Avatar
Trådstarter
60 1
Siden jeg startet denne threaden så får jeg bare være litt pappa..

Datura er farlig, anbefales for erfarne brukere...

Ikke skyld på meg om noe går galt

Nattbarn/Nihility
Opprinnelig postet av plumRad
Hvorfor ikke over 290 kroner?

Btw: Norsk butikk som selger Morning glory: Zimtrade.no
De har en frøkatalog til nedlasting... Bestille gjør du over internett.
Vis hele sitatet...
så det jeg lurte på,jeg leste på Erowid.com at butikker kunne sprøyte noe på frøene som skal hindre meg i å spise de,ettersom jeg kommer til å få veldig vondt i magen og diaré.Er jo ulovlig å ruse seg på sånt bevisst.
Noen som vet om det er tillfelle med Zimtrade?
tenkte jeg skulle bestille Ipomoea Heavenly Blue(Morning Glory)
KJÆRE KUNDE!

Sesongen er nå avsluttet. Ingen ordrer blir ekspedert etter 04. juni 2003. GOD SOMMER!
▼ ... noen uker senere ... ▼
Mantus: du må huske på at Datura er noe helt annet enn Ipomoea familien (Morning Glory). Datura er ikke et "gøy" rusmiddel, det kan gjøre så man havner i delerium osv.. bestill heller Ipomoea - heavenly blue eller noe lignende hvis du vil teste litt frø. Ikke start med Datura
Når man ikke aner hva som er virkelighet eller ikke kan det fort gå galt.
Men uansett: Pass på! =)
Heavenly Blue er også på vei
Fant noe litt skummelt på Erowid angående morning glory som blir produsert til "lovlig" bruk:

To discourage use today, commercial seed producers treat the
seeds with a poisonous coating which cannot be removed by washing. The
effects from this coating cause nausea, comiting and severe abdominal
pain. Extremely high doses cause psychotic reactions, heart failure,
and shock.

Nattbarn: Har du spist frøene dine? Hvordan fungerte de?
Opprinnelig postet av fizzz
Fant noe litt skummelt på Erowid angående morning glory som blir produsert til "lovlig" bruk:

To discourage use today, commercial seed producers treat the
seeds with a poisonous coating which cannot be removed by washing. The
effects from this coating cause nausea, comiting and severe abdominal
pain. Extremely high doses cause psychotic reactions, heart failure,
and shock.
Vis hele sitatet...
De er merket hvis de er behandlet slikt.
kan noen forklare hva dette delerium er?
TilSkrekkogGru
Schizoma's Avatar
Delerium er det samme som alkosjokk. Noe alkoholikere får når de skal slutte å drikke. Søk på google.com for mer informasjon.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Vell, kan si såpass at Morning glory frøa jeg bestilte fra denne svenske butikken her fungerte ganske fint ))

Bestilte Heavenly blue-varianten...
..og nå er vi hypp på litt mer.
Jeg fant en annen variant på Impecta som var billigere,Pearly Gates.
Koster 10,20Sek for 100 frø,mens Heavenly Blue koster 10,20Sek for 50 frø...

Hva går man for da? Frøene smakte ikke så jævlig godt,så mere rus i mindre frø er å foretrekke.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Kjøp Argyreia nervosa aka Hawaiian Baby Woodrose, 6-12 frø burde holde .

Hvordan gikk det forresten med den daturaen din?
Spiste ca 50 frø for en uke siden, ble bare litt ruset.
Jeg drakk og litt whiskey, men regner med det var lite Datura-rus,siden jeg bare drakk et glass vann på noen timer.
Utrolig tørrhet er jo vanlig med Datura.
Skal spise resten (100++ frø) i morgen,og da mye raskere,ikke over flere timer som forrige gang.
Glad jeg tok meg en større Morning Glory rus først,hvis den forrige trippen hadde vært på Datura ville jeg nok vært et nervevrak nå.

De har ikke HBWR på Impecta,vet du noen steder i skandinavia hvor jeg får tak i det? Helst noen som sender faktura/postoppkrav
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Mange webshopper i skandinavia som sender HBWR til deg, men hvilke kommer jeg ikke på i farten. http://www.ethnoplanet.dk selger, men de er rimelig dyre. Dvs, 100kr for 5g frø.

Er uansett helt sinnsyk bodyload på HBWR, gjelder det for MG og?
Du kan lese trip-reporten min et annet sted på forumet,men ja,gikk noen kilometer etter jeg hadde spist frøene,har aldri vært så tungt å gå.
Opprinnelig postet av Mantus
Frøene smakte ikke så jævlig godt,så mere rus i mindre frø er å foretrekke.
Vis hele sitatet...
plz. Var jo bare å skylle ned frøene med solo så gikk det bra og ble ganske godt
Synes det var en litt spesiell merkelig smak på de frøa da.
▼ ... flere år senere ... ▼
Nattbarn. Er det bare ¨å knuse de så svelge ned med vann å vente på rusen? åssen gjorde kameraten din det. venter på frø i posten nå.
NoFear:
Du kunne kanskje søkt på forumet, isteden for å dra opp en urgammel tråd?
Dette er blitt forklart til det kjedsommelige...
Hva er egentlig morning glory og hvordan fungere det?
morning gloory er en type frø.
vært frø inneholder ca 1ug tilsvarende i syre.
lsa er ikke det samme som syre men det er ganske
likt på en del deler.

jeg råder deg til å lese igjennom denne linken hvis du
har lyst til å finne ut mer om morning gloory.

http://www.erowid.org/plants/morning...ng_glory.shtml


og etter et rask søk på forumet så fant jeg disse:

http://www.freakforum.nu/forum/showt...&highlight=lsa

http://www.freakforum.nu/forum/showt...&highlight=lsa

http://www.freakforum.nu/forum/showt...&highlight=lsa

http://www.freakforum.nu/forum/showt...&highlight=lsa
Sist endret av hasjen; 16. november 2006 kl. 23:00.