Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  29 1600
Noen som ble skugget av the phantom menace. Noen som syntes George Lucas er en kødd. Fatt mot. Cyberaktivister har allerede tatt tak i problemet og en underskriftskampanje for å få GL til å overlate rettigehetene til å lage StarWars III til mer kompetente mennesker (peter jackson) er igangsatt. Vær snill, slutt dere til hordene og skriv under:

http://www.petitiononline.com/dgkomxpq/petition.html
Ich could not bry meg mindre

Blir det ikke litt teit at en som har lagd film nr 1 og film nr 2 plutselig skal la en helt annen fyr lage film nr 3? Har ikke akkurat satt meg inn i saken da, men..
Better than thou.
Ikke glem 4,5 & 6 og da!
Det er helt greit for meg om George Lucas lager Star Wars bare han utelater sånne rare Jar Jar vesener som ødelegger hele filmen og gjør den om til en dårlig komedie
Better than thou.
Det finnes to typer mennesker. De som elsker JarJar Binks og de som skulle ønske han var ekte så de kunne gi ham en lang smertefull død. Jeg hører blandt den første gruppen.
MINST 12år
tore-'s Avatar
Trådstarter
yeah baby yeah!
Opprinnelig postet av Skulleye
Det er helt greit for meg om George Lucas lager Star Wars bare han utelater sånne rare Jar Jar vesener som ødelegger hele filmen og gjør den om til en dårlig komedie
Vis hele sitatet...
Finnes det virkelige værre vesener enn de Starwars allerede handler om?
▼ ... over en uke senere ... ▼
må desverre si at eg er en star wars fan, har du noe imtor star wars, så se triologien et par ganger
Hvis du ikke liker innholdet og karakterene i StarWars, så la vere å se den! Skal litt til for at *alle* skal like StarWars... Tror Lucas gir en stor f*** i at 4259 stykker ikke liker måten han lager filmene på...

Hvis han Peter Jackson er så kompetent, kan han vel lage en annen film...

har ikke satt meg så veldig inn i saken jeg heller, men er storfornøyd med alle 4 filmene som har sluppet ut hittil! Sjarmerende morsomme vesener er en del av StarWars! Basta!!
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Jeg tilhører også den første gruppen Carlo, PJ er han som har regi på Ringenes Herre ikke sant? Selvom han har gjort den jobben med glans, så er det ikke sikkert at han ville gjort noen bedre jobb en Lucas, som jeg mener har vært flink
Btw, så tror ikke jeg heller at sånne petitions vil overbevise noen som helst, så sant man ikke har en halv million underskrifter.

Totto
For å si det silk:"Fan! Ka i helvet e det som har skjedd med Lukas?" Han går fra å lage kult, ja religion til å lage skvipete såpeopera med massive effects. Jeg tror at fyren egentlig er dau.
MINST 12år
tore-'s Avatar
Trådstarter
Opprinnelig postet av cavey
Hvis du ikke liker innholdet og karakterene i StarWars, så la vere å se den! Skal litt til for at *alle* skal like StarWars... Tror Lucas gir en stor f*** i at 4259 stykker ikke liker måten han lager filmene på...

Hvis han Peter Jackson er så kompetent, kan han vel lage en annen film...

har ikke satt meg så veldig inn i saken jeg heller, men er storfornøyd med alle 4 filmene som har sluppet ut hittil! Sjarmerende morsomme vesener er en del av StarWars! Basta!!
Vis hele sitatet...

det er jo ikke det det er snakk om, det er at lucas kanskje ikke gidder å lage flere, noe som er litt synd... har ikke satt meg 100% inn i saken, men slik jeg forsto det er det slik at det går rykter at han ikke gidder å lage episode III
nei, det hadde jeg ikke fått med meg.... i så tilfelle bør han skaffe seg livvakter fortere enn svint,,, sikkert ganske mange som blir "sure" om han ikke gidder å lage nr III
MINST 12år
tore-'s Avatar
Trådstarter
self kan man ikke tvinge han det, men man bryr seg litt om fansen da, er jo ikke britney her vi snakker om hvor jenter på død og liv SKAL se/ta på hun hvis hun er i byen f.eks
er jo ikke britney her vi snakker om hvor jenter på død og liv SKAL se/ta på hun hvis hun er i byen f.eks
Vis hele sitatet...
lesbiske jenter da vel?
MINST 12år
tore-'s Avatar
Trådstarter
nei, bare gale underage fjortiss jenter, maybe lesbians, you know?
må ikke finne på å kaste ut gl fra sw , han er jo skaperen
nr 4-6 er jo så totalt rox

Men det som er litt rart er jo at det er 9 bøker i sw trilogien såvidt som jeg har fatta

1-3 handler om jedienes opstandelse og tidlige kamper eller no
4-6 handler om Anakin
7-9 handler om luke ..

hvorfor kaller han nr 4 for episode 1?..


men er ikke sikker om dette er helt riktig , men sånn som jeg har fatta d så...
Her en må en jo bare innse at i det øyeblikket Jar Jar Binks entret bildet i episode 1, hadde George Lucas tapt ..

Humor burde ha veldig lite med Star Wars å gjøre, og spesielt den type slapstick som JJB driver med er bare kjipt å se på.
Den eneste som noen lunde reddet episode 1 var pod løpet og Ewan McGregor, som gjorde sitt beste siden Trainspotting.

Episode 2 ser ikke ut til å bli mye bedre, med n'sync og drit involvert.. jeg blir dårlig av bare tanken.
Traileren får det hele til å se ut som en Romeo og Julie wannabe, og jeg skal innrømme at kjærlighet hører litt hjemme i Star Wars, men ikke til den grad..

.. og Jackson skal bare holde seg til helvete vekke, LOTR stinker, Tolkien snur seg i grava.
The Rhymenocerous
polle's Avatar
/me digger Joda!
Joda er kongen!
var nesten på gråten da han døde (i hvilken episode det nå var)
i loved that green lil' dwarf
Better than thou.
Yoda heter han.

Og btw, er star wars bøker? Hvor kan man evt. få tak i disse?
4-6 er ute både som bøker og tegneserier.. episode 1 også, tror jeg..

Zahn's halv-offisiele 7-9 er også både som bok og tegneserie, og disse kan anbefales..
Bok 1-3 er jo om Anakin og 456 og Anakin og Luke og 789 er om Luke..

Luke blir jo ond i de senere bøkene, men blir god igjen..
Hvor kan jeg finne disse bøkene , digger starwars vilt , og jeg vil heller lese episode 2 og 3 enn å se de på kino og bli vilt skuffet
Avalon har en nettbutikk på www.avalon.no , den har en del av dem..

De har det meste av på Outland her i stavanger, hvertfall
Kor i stavanger? bor 3 mil unna ser du , så å kjøba dei ekje så vanskele , Har du lest alle ? Og e dei verdt å lesa?
Eg har lest dei halv-offisiele 7-9 bøkene, dei e ganske bra, ja..

Har du vært på Outland?
Heilt inne te venstre der har dei mye Star Wars-ting, mye fett..
Better than thou.
Mulig de har dem på Outland i byen og da.. Ligger i Østbanehallen ved dressman for de som ikke vet hvor det er
Opprinnelig postet av Carlo
Mulig de har dem på Outland i byen og da.. Ligger i Østbanehallen ved dressman for de som ikke vet hvor det er
Vis hele sitatet...
Hvis vi skal snakke om Oslo, så hadde jeg heller satset på Avalon.
Har fått inntrykk av de er litt mer seriøse når det kommer til bøker og tegneserier..

Butikken deres er i Paleet, tror jeg, hvis den ikke er flytta.
Det blir altså på Karl Johan, nesten helt øverst?
Breed:

Kor ligge Outland i byen , eg har kje vore der ...

E det møye phett der inne?
Ehh.. nå har eg nettopp flytta ner fra Haugesund, så eg vet'kje heilt ka alt hette her nere..

Menne.. det handlesenteret så ligge der me torgtrappene, med Sparebank-1 i, lissom?
Heilt nere der, ved siden av et apotek, helsekost-sjappa, og rimi-ting..
Veldig mye fett hvis du like RPG'er, anime, fantasy og science fiction.. for å sei det sånn, eg e alltid fattige når eg går derfra