Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 3027
Anonym bruker
"Takknemlig Brugde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei!
Sånn ca når kan jeg forvente å pisse reint etter å ha røyka 1g bruning fre,lør, søn&idag? Bøtte om det har noe å si

Fredagen var det 4mnd siden sist jeg røykte.
Og ja, jeg vet det har mye å si med thc-innhold og egen forbrenning. Men har noen sånn omtrentlig?
Omtrent 1 til 1 og en halv uke.
Anonym bruker
"Enig Skræling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ville ikke følt meg trygg før etter 3-4 uker
jeg pissa rent 10 dager etter en slik dose.
Bare en gang til?
Drsskkr's Avatar
Vanskelig og si, det varierer jo til person til person. Men regner med rundt 3 uker ca.
Har opplevd og røyke kun noen jointer en dag og det satt inne rundt i urinet 1/5 uke
Det varierer veldig husker første gangene jeg begynte å eksperimentere med cannabis røyka 1-3 ganger i uka hadde pisseprøve gikk fint tror det var pga cannabisen ikke hadde settet seg i kroppen ordentlig i forhold til når man gjør de over lengere tid det er en risk da enten heldig eller uheldig om du har røyka nylig men om du er stoner eller ikke

Sitat av knert1 Vis innlegg
Omtrent 1 til 1 og en halv uke.
Vis hele sitatet...
Det er bullshit og feilinformasjon man kan være trygg etter ca en måned etter sånn bruk
Sist endret av Motorcross; 8. juni 2021 kl. 01:35. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Motorcross Vis innlegg
Det er bullshit og feilinformasjon man kan være trygg etter ca en måned etter sånn bruk
Vis hele sitatet...
Det er en estimat, ikke feilinformasjon.

Forskjell på hvortid du pisser rent, og når du kan føle deg "trygg"
BRAND ∞ STRONG
Tidsskriftet Den Norske Legeforening
Cannabis og urinprøver
  • Enkeltinntak: Inntil 1 uke
  • Moderat bruk (inntil fire dager/uke):1 – 2 uker
  • Kronisk, daglig bruk: 4 – 6 uker
  • Kronisk, daglig bruk (ekstrem tilfeller): Inntil 3 måneder
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Moderat bruk (inntil fire dager/uke):1 – 2 uker
Vis hele sitatet...
MAO er de fleste trygge om de røyker et gram over 4 dager og venter en og en halv uke.

1mnd osv er for kronisk bruk.
BRAND ∞ STRONG
Sitat av knert1 Vis innlegg
MAO er de fleste trygge om de røyker et gram over 4 dager og venter en og en halv uke.
1mnd osv er for kronisk bruk.
Vis hele sitatet...
Jeg ville i hvert fall følt meg ok trygg.
Men jeg er ikke lege og folk er også litt forskjellige så jeg vil ikke si noe 100%.
Som jeg sa tidligere her, jeg pissa rent på 10 dager. Men kan legge til at om jeg hadde pissa et par dager etterpå kunne jeg også pissa positivt. Cannabis kan være noe ustabilt sånn har jeg erfart.
Anonym bruker
"Snill Spurv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Som der andre har skrevet så er det vanskelig å si, men minst 1 og en halv uke. Helst 2-3 uker, så kan du være sikker
Anonym bruker
"Bekymret Villsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Veldig mange variabler som kommer til spill.

Personlig så var jeg på pissings en gang hver andre uke i seks måneder. Røykte som en hest dagen etter pissing og ble aldri tatt.

Hvor mye vier du? Trener du mye? Har du høy forbrenning?
THC lagres i fettceller...
Hvor lenge vil det vises på spytteprøve da tro? Om det er ca 10 dager til pisset er rent etter 1g over 4 dager..
Sitat av Daw-G Vis innlegg
Hvor lenge vil det vises på spytteprøve da tro? Om det er ca 10 dager til pisset er rent etter 1g over 4 dager..
Vis hele sitatet...
Spyttprøver er jævlig unøyaktige. Kan vise negativt 3-4t etter inntak, og positivt på ting du ikke har tatt.
Sitat av pilleknaskern Vis innlegg
Spyttprøver er jævlig unøyaktige. Kan vise negativt 3-4t etter inntak, og positivt på ting du ikke har tatt.
Vis hele sitatet...
Da er det ganske dumt at de er i bruk..