Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  47 4827
Hei

Jeg kan introdusere denne tråden med å begynne at jeg skal vandre mindre enn en uke. Det er svært, svært lite mat jeg har med, og penger er praktisk talt ikke-eksisterende for meg for øyeblikket. Det å ikke ha noe plager meg ikke. Jeg er i god fysisk form, jeg er sunn og jeg vil klare meg lenge uten mat.
Det er ubehagelig, men ubetydelig. Likevel kunne jeg godt trengt noe for å holde meg gående.

Det jeg lurer på, er om dere freaks kunne gitt meg ideer til å tjene en slant eller to, kjapt (så kjapt som det tillates iallefall), legalt og muligens humoristisk. Jeg har tenkt på noe kreativ tigging, men kom aldri lenger til tanken, fantasien tok slutt. Jeg vil da være innenfor noen store byer.

Alle ideer, tilbud, og diskusjon om dette hadde vært fantastisk.

Mvh ZiwYall
Multi-dysfunksjonell
somnium's Avatar
Sitat av ZiwYall Vis innlegg
Alle ideer, tilbud, og diskusjon om dette hadde vært fantastisk.

Mvh ZiwYall
Vis hele sitatet...
er dette et prosjekt av noe slag?

om ikke er det vel helt sikkert noen freakere til lands og vanns som kan spandere/lage en matbit til deg.
Happy Buddha
Hvor skal du vandre da?
Du kan velge den klassiske varianten, synge eller spille. Eller proklamere dikt?
Insane
Trådstarter
Sitat av somnium Vis innlegg
er dette et prosjekt av noe slag?

om ikke er det vel helt sikkert noen freakere til lands og vanns som kan spandere/lage en matbit til deg.
Vis hele sitatet...

Dette er ikke et prosjekt, bare meg, som jeg er.

Det hadde vært snillt, men med de innleggene jeg har lagt ut, foretrekker jeg å være anonym. Iallefall så anonym som det går an å være med dagens teknologi!


Sitat av AmundK Vis innlegg
Hvor skal du vandre da?
Vis hele sitatet...
Fra A til B.

Sitat av ompapa Vis innlegg
Du kan velge den klassiske varianten, synge eller spille. Eller proklamere dikt?
Vis hele sitatet...
Jeg har dessverre ikke noen musikalske eller poetiske talenter, og de fleste instrumenter blir unødvendig vekt.



EDIT: Jeg kan vel nevne at jeg hadde foretrukket forslag som ikke kreves stor kunnskap eller teknikk innenfor noe, men utfordringer settes pris på.
Sist endret av ZiwYall; 5. juli 2012 kl. 21:14. Grunn: Legge til noe jeg manglet.
En ukulele veier jo ikke stort. Så lærer du deg tre akkorder og spiller blues og synger noe på improv!
Kanskje du kunne forsøkt standup hvis du har en nese for humor?

En utfordring er det iallefall, og kanskje den noe spesielle "tiggetaktikken" gjør at folk lettere stopper opp for å høre på. Tror ikke standup-tigging er prøvd før, men man vet jo aldri
Sist endret av caperno; 5. juli 2012 kl. 21:31.
du kan gå fra dør til dør , med en sånn "jeg er døv" lapp. Og late som du ikke hører det de sier, og peke på lappen. Effortless, og det skal litt til for å gjennomskue. Bare pass på å se på leppene deres hele tiden, som om du leser lepper.
Insane
Trådstarter
Sitat av Incogn1to Vis innlegg
du kan gå fra dør til dør , med en sånn "jeg er døv" lapp. Og late som du ikke hører det de sier, og peke på lappen. Effortless, og det skal litt til for å gjennomskue. Bare pass på å se på leppene deres hele tiden, som om du leser lepper.
Vis hele sitatet...
Dette virket faktisk interessant. Det faktumet at det er uetisk og muligens en smule vanskelig vil kanskje sette en stopper for det, men for all del. Dette skal jeg ha i bakhodet.

Det som er litt artigt med dette er at du kan virkelig manipulere vedkommende godt, med litt erfaring.


EDIT: Det jeg kan gjøre er å gå innom butikker, godsnakke litt og spørre om de har noe å gi bort.
"Dumpster-Diving" som det visstnok heter var allerede med, men det å rett og slett spasere rett inn og spørre er ikke dumt.

For dere som ikke vet hva dette er så referer jeg: http://freak.no/forum/showthread.php?t=97868
Sist endret av ZiwYall; 5. juli 2012 kl. 21:42. Grunn: Ideer kommer; Bedre sent enn aldri.
Ja, jeg har skjegg
Clayton's Avatar
Skriv på en lapp/plakat: Vedder en 10er på at du leser dette, e.l.

Ja, jeg har fått det fra 9gag, artige osv
Happy Buddha
Prøv deg på noen veddemål, ta og søk på bar tricks på youtube og se om du kan ha det litt morro med folk på byen uten å være for slem!
http://www.youtube.com/watch?v=n9pyj...eature=related

Lær deg dette, har ingen aning hvordan det gjøres. Men vi freaks kan vel prøve å finne det ut?
-Rar på fulltid.
Sitat av trygve Vis innlegg
http://www.youtube.com/watch?v=n9pyj...eature=related

Lær deg dette, har ingen aning hvordan det gjøres. Men vi freaks kan vel prøve å finne det ut?
Vis hele sitatet...
Superlim!!!
Sitat av djrubber Vis innlegg
Superlim!!!
Vis hele sitatet...
Da må du iallefall være jævla sterk
-Rar på fulltid.
Sitat av trygve Vis innlegg
Da må du iallefall være jævla sterk
Vis hele sitatet...
Eller hengsler gjemt inne i buksa, bak knea...
Sitat av ZiwYall Vis innlegg
Jeg har dessverre ikke noen musikalske eller poetiske talenter, og de fleste instrumenter blir unødvendig vekt.
Vis hele sitatet...
Du trenger ikke annet enn aa lese diktene med engasjement. Dikt veier lite og du vil skille deg ut positivt.
Jeg har alltid likt tanken på en gatetegner/karikerer som ikke aner noe om tegning. Jeg mener vi har jo alle sammen blitt sett gjennom øynene til disse uengasjerte skolelærte tegnerne; Per dags dato ville jeg nok foretrukket tolkningen til en hvermannsen, eller hvemsolhelst.
Tegn folk! Vær en kommentar/utvikling i gatetegner-kunsten.
Sitat av trygve Vis innlegg
http://www.youtube.com/watch?v=n9pyj...eature=related

Lær deg dette, har ingen aning hvordan det gjøres. Men vi freaks kan vel prøve å finne det ut?
Vis hele sitatet...
Fjern den kofferten\veska så skal vi se om han sitter lenge
Om du bare skal gå og gå, uten noen som helst planer, hvorfor ikke gjøre som i ungdomstiden?
Som å, klippe gress, kløyve ved, diverse småting som folk ikke gidder å gjøre selv.
Sitat av trygve Vis innlegg
http://www.youtube.com/watch?v=n9pyj...eature=related

Lær deg dette, har ingen aning hvordan det gjøres. Men vi freaks kan vel prøve å finne det ut?
Vis hele sitatet...
hmmm alle som kan det trikset vet at det har noe med brosten å gjøre.
kan ikke gjøres på flate betong overfalter, kun hvor det er sprekker i underlaget
Den mest kreative formen for tigging er jo åpenbar og har eksistert siden tidendes morgen, du må spille på hva mennesker liker best av alt, deretter gjøre dette for dem.
Noe som faktisk funker, og som ikke engang er tigging, er å lete gjennom f.ex. Kiwi etter mat som har gått ut på dato, eller grønnsaker/frukt/etc som er dårlig. Har gjort det selv et noen ganger når jeg har blitt irritert over mye dårlig kvalitet i frukt/grønt, da har jeg jo ikke lett etter det, men har tatt med et par klaser dårlige druer bort i kassa bare for å gjøre et lite poeng utav det.
Tigging? Really?

Ingen vits og synke så lavt...
Kan lese denne artikkelen og lære litt fra denne mannen - http://www.vg.no/reise/artikkel.php?artid=10050646
Han reiste verden rundt og tok på seg jobber som å være menneskelig sofa på gata, ha putekrig med folk og bære folk opp bakker i San Fransisco.
Insane
Trådstarter
Jeg har lest mye bra og mye dårlig, men alt kunne jeg har svart på. Likevel velger jeg dette fremfor det andre.

Sitat av gamernuub Vis innlegg
Tigging? Really?

Ingen vits og synke så lavt...
Vis hele sitatet...

Det er din mening av det. Du kan gjerne kalle det tigging, eller du kan kalle det underholdning. Hvis du leser mer enn tittelen på tråden, så kanskje du ville kommet til den konklusjon at, du burde ikke svare. Enkelt og greit.

Hvis du ikke har noe konstruktivt å si, hvorfor si noe i det hele tatt?
Sitat av ZiwYall Vis innlegg
Jeg har lest mye bra og mye dårlig, men alt kunne jeg har svart på. Likevel velger jeg dette fremfor det andre.




Det er din mening av det. Du kan gjerne kalle det tigging, eller du kan kalle det underholdning. Hvis du leser mer enn tittelen på tråden, så kanskje du ville kommet til den konklusjon at, du burde ikke svare. Enkelt og greit.

Hvis du ikke har noe konstruktivt å si, hvorfor si noe i det hele tatt?
Vis hele sitatet...
Får og få deg til og tenke igjennom hvor idiotisk plan det er og tigge for penger.

Da tjener man ikke penger, da sitter man der bare som en stakkar og spør oppegående folk for penger, noe som er forkastelig.

Greit, det går sikkert an og stille seg opp midt på Karl Johans i gullspray, men det finnes bedre måter og tjene penger på.
Insane
Trådstarter
Alt jeg har å si er: Å snakke med dårer er som å snakke til en dør, du kan be den åpne seg så mye du vil, men den vil aldri åpne seg ved å snakke til den.
Sånn er det med sinnet ditt, stengt, lukket og boltet fast.

Du ser dette fra din side, som du er opplært og oppvokst til. Du mener dette er galt, dumt, eller rett og slutt bortkastet tid.
Vel, for deg er det sant, for meg er det ikke. Vi deler ikke samme syn, og det er greit, men du hører ikke meg snakke nedlatende til deg om hvor firkantet du er.

Du får vel innsyn før eller senere håper jeg. Til da ønsker deg et liv fylt med visdom og fred.
"Tipper du ikke klarer å treffe meg i ansiktet med en tikroning!"
Sitat av ZiwYall Vis innlegg
Alt jeg har å si er: Å snakke med dårer er som å snakke til en dør, du kan be den åpne seg så mye du vil, men den vil aldri åpne seg ved å snakke til den.
Sånn er det med sinnet ditt, stengt, lukket og boltet fast.

Du ser dette fra din side, som du er opplært og oppvokst til. Du mener dette er galt, dumt, eller rett og slutt bortkastet tid.
Vel, for deg er det sant, for meg er det ikke. Vi deler ikke samme syn, og det er greit, men du hører ikke meg snakke nedlatende til deg om hvor firkantet du er.

Du får vel innsyn før eller senere håper jeg. Til da ønsker deg et liv fylt med visdom og fred.
Vis hele sitatet...
Kanskje det er du som er låst fast? Hvorfor kan du ikke se det som en like stor prestasjon å få interesse for et arbeid som du kan tjene penger selv i, som du gjør i å gå på en ukes vandretur? Det er ca like mye jobb, det er bare i hodet alt sitter.

Jeg gir aldri penger til tiggere, det er ikke fordi jeg er hjerteløs. Det er et ordtak som har satt seg i meg; Det nytter ikke å gi en mann en fisk, lær han å fiske så har han mat for livet. Det samme gjelder penger.
Sitat av Incogn1to Vis innlegg
du kan gå fra dør til dør , med en sånn "jeg er døv" lapp. Og late som du ikke hører det de sier, og peke på lappen. Effortless, og det skal litt til for å gjennomskue. Bare pass på å se på leppene deres hele tiden, som om du leser lepper.
Vis hele sitatet...
Offtopic, men jeg husker det kom en slik på døren, og faren min trodde ikke noe på han. Når han hadde begynt å gå, ropte faren min på han, og han reagerte med en gang og snudde seg
Sitat av trygve Vis innlegg
http://www.youtube.com/watch?v=n9pyj...eature=related

Lær deg dette, har ingen aning hvordan det gjøres. Men vi freaks kan vel prøve å finne det ut?
Vis hele sitatet...
I CALL greenscreen! høhhø
Insane
Trådstarter
Sitat av Taurean Vis innlegg
Kanskje det er du som er låst fast? Hvorfor kan du ikke se det som en like stor prestasjon å få interesse for et arbeid som du kan tjene penger selv i, som du gjør i å gå på en ukes vandretur? Det er ca like mye jobb, det er bare i hodet alt sitter.

Jeg gir aldri penger til tiggere, det er ikke fordi jeg er hjerteløs. Det er et ordtak som har satt seg i meg; Det nytter ikke å gi en mann en fisk, lær han å fiske så har han mat for livet. Det samme gjelder penger.
Vis hele sitatet...
Personlig vil jeg si du tar feil ang. at jeg er låst fast.
Det eneste jeg har sagt er at sinnet hans er lukket, fordi han er fast bestemt at det jeg gjør er galt, uetisk og dumt.
Jeg har ikke sagt et eneste ord om hans måte er galt.

Nå får du lære deg å lese før du skriver.

Jeg er fri. Jeg reiser, jeg jobber, og jeg godtar alle andres levemåte. Derimot når jeg får beskjed at min egen levemåte er feil, så er det ikke at jeg tar det nært, jeg forstår bare ikke hvorfor noe velger å være trangsynt.

Det er som å si "Min religion er rett, mens din er feil"
Alle ting er bygget opp av det samme, av noe som er felles. Hvorfor er det noe galt, når det er en gren som har utviklet seg i motsatt retning fra en gren fra annen side av treet?
Har du fasiten på dette mon tro?


Ordtaket ditt er mangelfullt. Det finnes da flere måte å fiske på. Tenk på det.
Å fiske (altså å tjene penger) er nettopp det, å fiske. Så lenge man får fisken, har man ikke fisket da?
Tigge er en måte å livnære seg på.
Ikke at jeg har planer om dette, jeg sier bare at det er en måte å "fiske" på.
Sitat av Incogn1to Vis innlegg
du kan gå fra dør til dør , med en sånn "jeg er døv" lapp. Og late som du ikke hører det de sier, og peke på lappen. Effortless, og det skal litt til for å gjennomskue. Bare pass på å se på leppene deres hele tiden, som om du leser lepper.
Vis hele sitatet...
Det var ei jente som prøvde det når hun ringte på hos min søster som "dessverre" kan tegnspråk. Busted.
ZiwYall: Da jeg var 14 år lagde jeg og en kompis to plakater (som vi fikk helt gratis på den lokale butikken).
På den ene skreiv vi: Vi klipper din plen for 100kr og med litt mindre skrift under: Du står ansvarlig for å skaffe utstyr.
på den andre plakaten: Vi maler ditt hus for 4000kr, eller din låve for 7000kr, og det samme som plakat en med liten skrift.
Det viste seg å være en meget lukerativ plan for en 14 åring, vi endte opp med å male 2 hus og utallige plener klippet.
Dette var i 1994 så prisene kan sikkert justeres opp. Husk at plakatene må være lett å lese når noen sitter i bil.
Ha eventuelt en prisliste klar på andre ting du kan tenke deg å gjøre hvis noen er intresert. Pakke pris kansje?
''Halla.. Gidder du å sponse en billett til t-banen?'' Sett en som sa dette, funket sykt bra for han. Tre eller flere folk i timen gir deg jo minimumslønn.
Sitat av Incogn1to Vis innlegg
du kan gå fra dør til dør , med en sånn "jeg er døv" lapp. Og late som du ikke hører det de sier, og peke på lappen. Effortless, og det skal litt til for å gjennomskue. Bare pass på å se på leppene deres hele tiden, som om du leser lepper.
Vis hele sitatet...
Hadde du kommet på min dør hadde du ikke fått annet enn et slag i ansiktet.
@ZiwYall Du sier du ikke ønsker å gjøre noe ulovlig, men ville heller gått for noe ulovlig enn å gjøre noe så uetisk som det der.
Sist endret av pkk1990; 8. juli 2012 kl. 18:47.
Skikkelig tøffing du pkk1990.
En ekte internett-helt skjult bak herlig anonymitet.
Sist endret av ompapa; 8. juli 2012 kl. 19:19.
Gå rundt i gatene med et skilt hvor det står "End is near, need $ for spaceship".
Sitat av ZiwYall Vis innlegg
Personlig vil jeg si du tar feil ang. at jeg er låst fast.
Det eneste jeg har sagt er at sinnet hans er lukket, fordi han er fast bestemt at det jeg gjør er galt, uetisk og dumt.
Jeg har ikke sagt et eneste ord om hans måte er galt.

Nå får du lære deg å lese før du skriver.

Jeg er fri. Jeg reiser, jeg jobber, og jeg godtar alle andres levemåte. Derimot når jeg får beskjed at min egen levemåte er feil, så er det ikke at jeg tar det nært, jeg forstår bare ikke hvorfor noe velger å være trangsynt.

Det er som å si "Min religion er rett, mens din er feil"
Alle ting er bygget opp av det samme, av noe som er felles. Hvorfor er det noe galt, når det er en gren som har utviklet seg i motsatt retning fra en gren fra annen side av treet?
Har du fasiten på dette mon tro?


Ordtaket ditt er mangelfullt. Det finnes da flere måte å fiske på. Tenk på det.
Å fiske (altså å tjene penger) er nettopp det, å fiske. Så lenge man får fisken, har man ikke fisket da?
Tigge er en måte å livnære seg på.
Ikke at jeg har planer om dette, jeg sier bare at det er en måte å "fiske" på.
Vis hele sitatet...
Det -er- uetisk, galt og dumt å tigge. Man rekker ut hånda og ber om å få noe som noen har brukt tiden sin på å oppparbeide selv. Greit, det er ikke stjeling, men utnytting av andres godhet. Det bygger opp umoralsk holdning og over tid er det ikke holdbart. Vil du lære barna dine å tigge for en livsstil?

Du sier du arbeider, har du ikke da penger til å ta med selv?

Jeg tenkte selvfølgelig på det du skrev, at det er flere måter å fiske på, det var ikke poenget i ordtaket. Måten du fremstiller det på, så er det greit for eksempel å stjele alle folks sparepenger i banken og være lykkelig og "fri" resten av livet.

Men uansett så er det nytteløst å diskutere videre om det her, vi folk er forskjellige .. og så lenge du ikke raner en bank så bryr jeg meg ærlig talt ikke om folk gir penga fra seg.. jeg gjør ikke det ihvertfall ^^ har regninger nok selv
Insane
Trådstarter
Sitat av Taurean Vis innlegg
Det -er- uetisk, galt og dumt å tigge. Man rekker ut hånda og ber om å få noe som noen har brukt tiden sin på å oppparbeide selv. Greit, det er ikke stjeling, men utnytting av andres godhet. Det bygger opp umoralsk holdning og over tid er det ikke holdbart. Vil du lære barna dine å tigge for en livsstil?

Du sier du arbeider, har du ikke da penger til å ta med selv?

Jeg tenkte selvfølgelig på det du skrev, at det er flere måter å fiske på, det var ikke poenget i ordtaket. Måten du fremstiller det på, så er det greit for eksempel å stjele alle folks sparepenger i banken og være lykkelig og "fri" resten av livet.

Men uansett så er det nytteløst å diskutere videre om det her, vi folk er forskjellige .. og så lenge du ikke raner en bank så bryr jeg meg ærlig talt ikke om folk gir penga fra seg.. jeg gjør ikke det ihvertfall ^^ har regninger nok selv
Vis hele sitatet...
Det eneste kloke jeg leste, var den første setningen i siste avsnittet ditt.

Farvel. Fred, lykke og innsikt være med deg.
Sitat av ZiwYall Vis innlegg
Hei

Jeg kan introdusere denne tråden med å begynne at jeg skal vandre mindre enn en uke. Det er svært, svært lite mat jeg har med, og penger er praktisk talt ikke-eksisterende for meg for øyeblikket. Det å ikke ha noe plager meg ikke. Jeg er i god fysisk form, jeg er sunn og jeg vil klare meg lenge uten mat.
Det er ubehagelig, men ubetydelig. Likevel kunne jeg godt trengt noe for å holde meg gående.

Det jeg lurer på, er om dere freaks kunne gitt meg ideer til å tjene en slant eller to, kjapt (så kjapt som det tillates iallefall), legalt og muligens humoristisk. Jeg har tenkt på noe kreativ tigging, men kom aldri lenger til tanken, fantasien tok slutt. Jeg vil da være innenfor noen store byer.

Alle ideer, tilbud, og diskusjon om dette hadde vært fantastisk.

Mvh ZiwYall
Vis hele sitatet...
Godt mulig du er så frisinnet som du skal ha det til, men det er uansett ikke til å unngå at tigging er uetisk, ikke minst ulovlig! Jeg ser du prøver å få forslag til kreative former for tigging, eller dette for å føle at du gir noe tilbake? Eller er det for å effektivisere tiggingen? Uansett, så føler jeg det blir feil.

Det som plager meg så helvettes mye med tigging, er at det ikke er noe jeg kan velge å unngå. Jeg kan velge å overse tiggerne, men man blir uansett utsatt for tigging. Jeg syntes det er ubehagelig å bli utsatt for en situasjon hvor JEG blir nødt til å vende en kald skulder! En kan da ikke gi til alle, hvordan skal man begynne å skille mellom hvem som fortjener det mest?
Sitat av subscribe Vis innlegg
Godt mulig du er så frisinnet som du skal ha det til, men det er uansett ikke til å unngå at tigging er uetisk, ikke minst ulovlig!
Vis hele sitatet...
Tigging er dessverre ikke ulovlig etter at løsgjengerloven ble opphevet for noen år tilbake.

Jeg ser du prøver å få forslag til kreative former for tigging, eller dette for å føle at du gir noe tilbake? Eller er det for å effektivisere tiggingen? Uansett, så føler jeg det blir feil.
Vis hele sitatet...
For meg så virker det som han ønsker å gjøre dette som ett slags eksperiment, og ikke fordi han trenger penger.

En kan da ikke gi til alle, hvordan skal man begynne å skille mellom hvem som fortjener det mest?
Vis hele sitatet...
Nettopp. De aller fleste utenlandske tiggere vil ikke få det bra i Norge - det er alt for mange av dem, og alt for få givere. Legalisert tigging i "verdens rikeste land" vil selvsagt få mange til å komme hit, og de selger gjerne eiendeler eller tar opp lån for å få råd til turen. Og hva får de når de kommer hit? Ingenting! De må sove og gjøre fra seg i parker rundt omkring, og det er en situasjon som verken er ideell for oss eller for dem. Nei, vi må slutte å tro at vi hjelper dem ved å tillate tigging. Det er vel snarere tvert i mot. En rekriminalisering er det logiske valget.
Ja tigging er lame, men slutt å grine over at han heller skal jobbe og bla bla, han skriver jo at han jobber men vil prøve noe nytt.

TS; vist du er ute å går en dag og det ikke hadde gått slik du hadde tenkt, så se etter et bakeri( på kvelden/natten) de pleier å ha en container utenfor med sykt mye brød og boller som de kaster fordi det er laget feil. Mulig du må bryte opp containeren da, men mett blir du.
Sist endret av Surtur; 11. juli 2012 kl. 19:24.
Forty Six & 2
Snemannen's Avatar
Still deg opp på gata og 'klovn' litt for barnefamilier og slikt?, om barna vil se på en klovn stopper nok foreldrene opp og vil gi en slant el to. Å lære seg og sjonglere med 3- 4 baller er en enkel sak, jeg lærte det i løpet av noen intense timer og en klovne-nese kan da ikke koste all verden. Burde kanskje ha litt mer i arsenalet enn bare sjonglering, men en start er det ihvertfall.

Elsker bare noen av disse trådene på Freak, så utrolig mye 'annerledes' folk finner på enn det som er normen. Hærlig, hærlig!
Insane
Trådstarter
Det noe av dere fleste ikke forstår, men likevel skriver innlegg for, er at jeg er komplett likegyldig til deres mening om tigging. Ingenting konstruktivt kommer ut av det, så la oss heller fokusere på det tråden ble laget for.

En annen ting dere heller ikke forstår er hvorfor jeg gjør det, som også er irrelevant.

Hadde jeg ønsket tilbakemeldinger på disse to tingene hadde jeg gitt informasjon om det.


Sitat av Snemannen Vis innlegg
Still deg opp på gata og 'klovn' litt for barnefamilier og slikt?, om barna vil se på en klovn stopper nok foreldrene opp og vil gi en slant el to. Å lære seg og sjonglere med 3- 4 baller er en enkel sak, jeg lærte det i løpet av noen intense timer og en klovne-nese kan da ikke koste all verden. Burde kanskje ha litt mer i arsenalet enn bare sjonglering, men en start er det ihvertfall.

Elsker bare noen av disse trådene på Freak, så utrolig mye 'annerledes' folk finner på enn det som er normen. Hærlig, hærlig!
Vis hele sitatet...
Dessverre må jeg ta med meg klær og utstyr, og dette vil raskt bli upraktisk.
Sist endret av ZiwYall; 11. juli 2012 kl. 20:39.
Sitat av ZiwYall Vis innlegg
Det noe av dere fleste ikke forstår, men likevel skriver innlegg for, er at jeg er komplett likegyldig til deres mening om tigging. Ingenting konstruktivt kommer ut av det, så la oss heller fokusere på det tråden ble laget for.

En annen ting dere heller ikke forstår er hvorfor jeg gjør det, som også er irrelevant.

Hadde jeg ønsket tilbakemeldinger på disse to tingene hadde jeg gitt informasjon om det.




Dessverre må jeg ta med meg klær og utstyr, og dette vil raskt bli upraktisk.
Vis hele sitatet...
Jeg tror ikke du helt forstår at det er vanlig (og i etisk skikk iforhold til freak.no's reglement) å diskutere rundt ting som er tabu på et nettforum.

For å komme til lösninger på problemet ditt kreves det også diskusjon med mindre det er et faktabasert svar.
Finn en tusj, et stykke papp. Lag et skilt der det står "Du klarer ikke treffe meg med kronestykker", eller "Prøv å treff meg med et kronestykke!".

Dette har fungert for meg ved tidligere anledninger.
Hertugen av Dvask
Screwdriver's Avatar
Sitat av Odonkor Vis innlegg
Jeg tror ikke du helt forstår at det er vanlig (og i etisk skikk iforhold til freak.no's reglement) å diskutere rundt ting som er tabu på et nettforum.

For å komme til lösninger på problemet ditt kreves det også diskusjon med mindre det er et faktabasert svar.
Vis hele sitatet...
Poenget hans er jo at tråden ikke handler om hvorfor han tigger, men om hvordan det kan gjøres effektivt. Dette har da ingenting med etisk skikk eller reglene her på bruket.

Selv gir jeg ikke til tiggere med mindre jeg har en løs tier liggende i lomma tilfeldigvis.