Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  134 9297
Ung og vanskelig
83leo's Avatar
Call of Cthulhu- Dark corners of the earth

Sitat av okkla Vis innlegg
Oddworld Abe's Exoddus beste spillet i min barndom :P råeste spiller jeg noengang har spilt
Vis hele sitatet...
Word is Born!
kjøpte det til Ps1 for en stund tilbake. Det er fremdeles svært godt, men noen av valgene de har gjort i forhold til 'saving' og 'loading' gjør det til tider svært frustrerende.

Jeg vil også anbefale [COLOR="Red"]Rollercoaster Tycoon[/COLOR]. Fabelaktig! Koser meg ennå med den dritten!
Outlaws (western skytespill)
I.G.I (I'm Going in)
Pensjonert gamer.
orbeck's Avatar
Counter Strike 1.6, the best since 1999
Sitat av hermando Vis innlegg
Starcraft 1
Diablo 2
Warcraft 3
Heroes night of the magic (3)

Siste nevnte anbefales. Tiden flyr når du spiller single player.
Vis hele sitatet...
+ Age of empires 2
Mange av de som er nevnt her!

Men om du ikke har spillt MGS (Metal Gear Solid) spillene før, kan jeg anbefale MGS1 og MGS2 på PC!

Verdens beste spillseri!
Warcraft 3
Age of empires
Gta
The sims( er egentlig veldig underholdende )
Counter strike: condition zero evt 1.6 men må ha noen kompiser og spille mot.
Mine (barndoms)favoritter:

- Age Of Empires II
- Diablo I + II LOD
- ANNO 1701
- Duke Nukem 3D
- Starcraft
(- Gothic 1 + II, men jeg vil ikke si at disse spillene har dårlig grafikk. Jeg synes den er vakker!)
Spelunky, Seriøst, bare prøv det!
mdk:
http://en.wikipedia.org/wiki/MDK_%28video_game%29
brukte gamepad på det,var ikke så gærn grafikk "da",nå er det en annen sak.

Sacrifice er en annen,synes egentlig ikke det har så dårlig grafikk,speciellt spill-opplegget er litt sært siden det kun er en begrenset mengde sjeler,som du senere bruker for å lage dine enheter med,og det blir ikke flere sjeler,så det kan oppleves noe vanskelig Så kan du sas velge å slåss for 4 høyere makter,noe av det er obligatoriskt men stort sett kan du velge,selvsagt har de ulike profil så det burde være noe for alle.

Caesar 3 er underbart,,må nesten nevne Caesar 2 da,litt vanskeligere,er distrikt utenfor byen din i tillegg,inn i hel.. vanskelig å få byen opp på de høyere kvalitetene der,det var enklere i 3.
Sist endret av r313cts; 29. april 2012 kl. 07:15.
IRC entusiast
dach's Avatar
Full Throttle fra Lucas Art og Transport Tycoon

http://static.zenimax.com/bethblog/oldcontent/250px-Full_Throttle_Cover.jpg

Min far spilte The Dig også fra Lucas Art på våres gamle 486, gud hvor lang loading time!
Starcraft 1, HOMM2 og 3, Diablo, Red Alert 2?
Sitat av Notoneofthem Vis innlegg
last ninja hero, giana sisters (comodore 64)
Vis hele sitatet...
... også BC’s Quest for Tires.

Fattern tar fram det på PS3VICE.
Er pc'en din ufattelig svak, kan du prøve deg på dette. Trenger hjelp av andre, for husker ikke mer en "Red" av navnet. Er et bilspill der du kan kjøre mange slags biler, monstertrucks og lastebiler på forskjellige kontinenter, med helt latterlig grafikk (hehe), Vår windows 95 klarte og dra dette på full grafikk.
Sitat av Villumsen Vis innlegg
Er pc'en din ufattelig svak, kan du prøve deg på dette. Trenger hjelp av andre, for husker ikke mer en "Red" av navnet. Er et bilspill der du kan kjøre mange slags biler, monstertrucks og lastebiler på forskjellige kontinenter, med helt latterlig grafikk (hehe), Vår windows 95 klarte og dra dette på full grafikk.
Vis hele sitatet...
Er det Big Red Racing du tenker på?
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
Sitat av Villumsen Vis innlegg
Er pc'en din ufattelig svak, kan du prøve deg på dette. Trenger hjelp av andre, for husker ikke mer en "Red" av navnet. Er et bilspill der du kan kjøre mange slags biler, monstertrucks og lastebiler på forskjellige kontinenter, med helt latterlig grafikk (hehe), Vår windows 95 klarte og dra dette på full grafikk.
Vis hele sitatet...
Husker jeg hadde et bilspill på 95, men husker ikke hva det heter. Men er akkurat samme konseptet som trackmania.

Takk for påminnelsen

Noen som vet hva jeg tenker på?
Hvorfor i alle dager har ingen nevnt UT 1999?? :O (unreal tournament 1999)

Geniaaalt FPS^^
Dungeon Keeper 1! Rett å slett genialt..
Bridgebuildergame!
Not my final form
Heroes of Might and Magic 3, som har blitt nevnt flere ganger.

Ellers anbefaler jeg Pokemón serien på GB(c/a/)-emulator.
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Ingen som har nevnt :

UFO - Enemy Unknown
X-COM - Terror From The Deep

Jævla nubs.
DOOM 3

<3 <3 <3
Sitat av Frufsa Vis innlegg
Husker jeg hadde et bilspill på 95, men husker ikke hva det heter. Men er akkurat samme konseptet som trackmania.

Takk for påminnelsen

Noen som vet hva jeg tenker på?
Vis hele sitatet...
Ignition 3d racing? fra 1997
Aldo og Elasto Mania :P
mere lucas art med scumm,ska gå greit å kjøre på nesten allt av pc.
http://www.scummvm.org/downloads/

Ska f,ø være freeware så antar den saken er grei.

En annen mulighet er MAME, men da oppstår det teoretiske problemet om det er greit eller ikke,som om det er free,abandonware eller helt ugreit,jeg sier ikke hva folk eventuellt bestemmer seg for,bare nevner muligheten siden det er morsomt å spille wonderboy f,eks
Sitat av pomba Vis innlegg
Er det Big Red Racing du tenker på?
Vis hele sitatet...
Stemmer det du!
Mange bra forslag her, kommer definitivt til å prøve ut noen av disse selv. Personlig mener jeg at Postal 2 burde nevnes. Hysterisk morsomt om du er like sjuk i huet og barnslig som meg. Dersom du ikke er det, så vil du nok finne det lite tiltrekkende. Tip: Dersom du liker den "Sjuke" siden ved GTA, kommmer du til å like dette. Søk etter Postal Fudge Pack, så får du eneren og toeren pluss utvidelsene AWP og Eternal Damnation. Protip: Hvis du faktisk "runner" dette spillet, send meg en PM, så kan jeg sende deg i riktig retning til brukerlagde expansions(baner, skins, våpen etc.) Dessuten burde du lære deg noen juksekoder/spille AWP der de er innnebygd i pausemenyen

PS: Dette kjører du nok fint på maks innstillinger med mindre du har for mange spammer "objects"

-Eger
Har noen flere som jeg glemte å nevne i den første posten min.
  • Star Wars Battlefront - Starwars fps/tps
  • Empire Earth
  • Battle for Middle Earth - Ringenes herre RTS
  • Imperium Romanum
  • Star Ruler - Har spilt denne MYE i det siste. Det er ekstremt bra, men tidkrevende og litt vanskelig å sette seg inn i.
Sist endret av onClipEvent; 1. mai 2012 kl. 19:32.
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
Sitat av A-tillah Vis innlegg
Ignition 3d racing? fra 1997
Vis hele sitatet...
Var ikke det jeg tenkte på
Husker man kunne lage baner.
Man hadde tre veityper, asfalt, grus og is. Det var looper og drøye hopp.
Sitat av Frufsa Vis innlegg
Var ikke det jeg tenkte på
Husker man kunne lage baner.
Man hadde tre veityper, asfalt, grus og is. Det var looper og drøye hopp.
Vis hele sitatet...
Nå vet jeg akuratt hvilket spill du sikter til tror jeg, men kommer faen ikke på navnet.Skal ta meg en tur i tenkeboksen så kommer nok svaret etterhvert.

Stunt Driver FFS! kom på det nå.
Sist endret av A-tillah; 7. mai 2012 kl. 00:13.
Tibia!!! Beste spillet du finner.

Ps. Om du trenger hjelp - er jeg lvl 345
Sist endret av Saint123; 7. mai 2012 kl. 00:13.
Last ned project 64 og zelda drit artig og spille + at det vekker mange minner!
Elasto Mania selvfølgelig :P
Såpekoker av rang
Sitat av maniiac Vis innlegg
Elasto Mania selvfølgelig :P
Vis hele sitatet...
*Across, selvfølgelig.
Sist endret av monoid; 7. mai 2012 kl. 02:27.
Den Lengste Reisen (wiki)
Utrolig bra og koselig 'pek-og-klikk'-spill!
Sist endret av Zepur; 7. mai 2012 kl. 02:35.
Twisted Metal ekstremt fet bilspill der det går utpå og utrydde motsanderne, husker jeg spilte dette mye i barndommen min.
My life for Aiur!
LesPaul's Avatar
Liker meget godt strategispill så mine tips vil være:
-Starcraft: Broodwar
-Stronghold og Stronghold Crusader

Edit: Legger til stepmania, ikke strategi, men gir en følelse av mestring når du blir riktig god, hehe
Sist endret av LesPaul; 7. mai 2012 kl. 06:07.
Internett spill: Nplay Begone (Litt dårlig grafikk)

¨Det er sykt bra egentlig.

Se denne: http://freak.no/forum/showthread.php?t=218749

Spill her: http://www.nplay.com/BeGone/
40 winks og medevil elns
Avdanket livsnyter
ranman22's Avatar
Jones in the fast lane (Jones)
POC (Ports of call)
Alle i Larry serien
Et lite bilspill som jeg tror heter Stunts, man kjører micro biler rundt på en bane..Kunne spille flere på samme tastatur.
Across
Need for Speed High Stakes
Gta I og II
Quake I og II
Førrhelvett.
Lovegame's Avatar
Final Fantasy på PS1

V, VI, VII, VIII, IX


Edit# Mener det var her en plass noen nevnte Kingdom Rush, nettleserspill. Hekta fra første sekund, Tower Defence
Sist endret av Lovegame; 7. mai 2012 kl. 14:29.
Counter strike spillene
Death Rally er oppdatert til å fungere på nyere OS, og helt gratis. http://www.remedygames.com/games/deathrally link på høyresia der
Age of Empires II, har hatt flere 4+ timer matches med en venn av meg, ekstremt fun (helst hvis du geeket det for 10 år siden).

GTA San Andreas - Enough said ..
Ridder av 1. klasse
Moto Racer 1 på win95! Får helt sjokk når jeg i dag ser på grafikken...
Settlers var jo ganske morsomt husker jeg, har alltid hatt god sans for strategi. Black and white, starcraft 1 og age of empires
Silent Hill
Grand Theft Auto
Twisted Metal: World Tour (a.k.a. Twisted Metal 2)
Disgaea: Hour Of Darkness¨
Bishi Bashi Special
Day of the tentacle!