Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 2055
Har allerede bestillt 10.1 fra Ludomegastore, http://www.ludomegastore.no/PartDetail.aspx?q=p:3996330

Det jeg trenger hjelp til er og tolke hva bokstavene og tallene bak navnet på tablet betyr, altså disse: (GT-P7500UWDNEE)

Er rett og slett usikker på om jeg har bestillt med eller uten mulighet til og bruke 3G.

Noen som kan hjelpe?
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Som jeg alltid gjør i slike tilfeller satte jeg meg i Googlebilen. Den er rask, og enkel å bruke. Jeg kommer fram dit jeg vil mye fortere enn om jeg skriver et innlegg på et forum, for så å vente på at noen andre skal kjøre den dit jeg ville.

Jeg bestemte meg for å kjøre til «GT-P7500UWDNEE», og sannelig var det mange steder som hadde det jeg ville. Sveits for eksempel, og ikke bare én gang. Tyskland var også hjelpsom. Ahh, googlebilen. En drøm å kjøre.
Du spurte ikke om hva de forskjellige bokstavene stod for. De forskjellige bokstavene der er et modellnr, som er med på å identifisere hvilken type modell du har. Du kan så google for å finne ut hvilke specs den spesifikke modellen har.

Du fikk forøvrig svar på spørsmålet ditt, som jeg leste som: "Jeg er usikker på om jeg har kjøpt med eller uten 3g, kan dere hjelpe meg?"
Noe Jonta meget fint dekket i sin post


Edit: Beklager, ser at du faktisk skrev at trengte hjelp til å tolke modellnr'et, men det har du google til (les specs du får opp ved å søke).
Sist endret av pinkrabbitz; 24. juni 2011 kl. 14:21.
Får min i posten på tirsdag/onsdag
Jeg bestilte kun med wifi.
skal se åsseb modellnummer den har da.
Jeg vurderer å kjøpe den fra usa, sparer ca 2000 kr hvis du ikke fortoller da. Men er litt usikker på om den vil fungere optimalt i norge, og om den er låst til operatør. http://www.bestbuy.com/site/Samsung+...10.1&cp=1&lp=1
Sist endret av packman; 24. juni 2011 kl. 16:06.
WIFI-versionen av min Galaxy Tab 10.1 er GT-P7510.
Den har forøvrig overgått alle mine forventinger!
Trådstarter
Jaja får snart ta sertifikat på Google-bilen da, sikkert en nyttig arbeidsbil det

Ja gleder meg stort til og få den i posten, selv om det lar vente på seg..
Har vell funnet at at jeg har med 3G og Wifi i kvit
Hvordan liker dere den? og har dere oppgradert til 3.1, hvis så, var det stor forskjell? Burde jeg kjøpe den? hm?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Har bestilt den! Har store forhåpninger til den