Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2116
Vurderer og kjøpe tablet, og leser i test at de er glimrende og se film på.
Men hvordan ser en film på disse?
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Det varierer vel endel på hvilken tablet det er snakk om og hva slags teknologier du har tilgjengelig og eventuelt hvilket format filen du skal se på er i.

Mao, it depends.
Trådstarter
Vurdrer og kjøpe den nye 10" Galaxyen når den kommer for salg..
Hvordan fungerer dette på Samsung?
Du må nok lære deg å formulere et spørsmål, med andre ord: hva er det du lurer på egentlig? Tablets klarer å avspille film hvis det er i rett format. Samsung spiller av de viktigste formatene, altså divx/xvid og H.264, som betyr at du kan laste ned en film, overføre den til tableten og spille den av der. Hva mer er det å vite?
Trådstarter
Lurer på alt ang. film på tablets. Er helt grønn.

Har samsung en egen nettbutikk der du får laste ned filmer til tablet, elller må jeg laste ned til pc og overføre til tablet via piratbay o.l? Og i så fall fungerer det sånn helt uten videre da på tabletten eller må en ha spesielle avspillingsprogram?
Sitat av TeQniC Vis innlegg
Lurer på alt ang. film på tablets. Er helt grønn.

Har samsung en egen nettbutikk der du får laste ned filmer til tablet, elller må jeg laste ned til pc og overføre til tablet via piratbay o.l? Og i så fall fungerer det sånn helt uten videre da på tabletten eller må en ha spesielle avspillingsprogram?
Vis hele sitatet...
Lær deg å bruke google i samme slengen.

http://www.carrypad.com/2010/10/17/1...mo-and-review/
Trådstarter
Sitat av Omaha Vis innlegg
Lær deg å bruke google i samme slengen.

http://www.carrypad.com/2010/10/17/1...mo-and-review/
Vis hele sitatet...

Vist alle skal bruke google etter dine premisser så er ett forum overflødig...
Dog standard komentar og få på dette forumet, har det vært alle 10 åra jeg har brukt det....