Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 652
nei jeg har hatt noen problemer med pcen.. som at den fryses når ejg spiller bestemte spill.. så nå kan jeg nesten ikke spille noe så jeg tokk noen tester og en av dem var en rar steamtest og der fikk jeg denna meldingen

Loaded Modules: Failed
The following loaded modules were found on your system. Please try exiting or uninstalling the application assoicated with them, and see if that resolves your issue
Module: CProgram Files\Common Files\SpeechEngines\Microsoft\spcommon.dll
common.dll is WebSearch toolbar
For more information, click here
Severity: Low


så jeg tokk en copy av spcommon.dll og prøvde å slette den... stoppe den (control,alt,delete) men fant den ikke ... så på de andre filene der som heter sam.sdf og sam.spd ... og det er to av dem... i to mapper ..(TTS/1033) og (Lexicon/1033) ... men fant aldri de sam filene på (control alt delete) ,, alle disse filene ligger i SpeechEngines/Microsoft og siden den ene mappen heter Microsoft så begynte jeg å lure ..og jeg kan ikke slette dem men jeg kan flytte dem men de lager bare nye...og skifte dem til notebok og slette alt inne der og prøve å save saken så lager dem bare ny...er dette noe å bry seg om eller må ejg prøve å fikse det ???
PS: jeg trenger hjelp viss jeg må fikse det
håper noen av dere vet detta (som det sikkert gjør siden det er så mange smarte her på FF) XD
Det høres ut som spyware som sniker seg med mange jalla-programmer. Installer Spybot og/eller Ad-aware og se om de finner noe.
hmm.. ok .. men har aldri likt spyware progs siden de er virus men viss noen kan gi noen spyware navn så kunne det ha hjelpi
Du roter, Snørre.com. Last ned programmene som cavey foreslår, og kjør dem. Det er ikke virus.
aa..var trøtt når jeg leste det XD skal prøve nå ,, rart at du sier at jeg roter for nesten alle jeg kjenner sier det samma ^^
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Sitat av Snørre.com
aa..var trøtt når jeg leste det XD skal prøve nå ,, rart at du sier at jeg roter for nesten alle jeg kjenner sier det samma ^^
Vis hele sitatet...
Mao. har de like lite peiling.
*cough*[COLOR=Silver] I feel sorry for them. [/COLOR]*cough*
Langt ifra alle antimalwareløsninger er malware, men du bør ligge unna de som popper opp med svære advarsler på oh-så-ekstremt-ræva-norsk og påstår å ha funnet malware på pc'en din, i en OK/Cancel-boks de ignorerer og installerer programmet uansett hva du velger.
Når du ser noe sånt som "Advarsel deres data er funnet ond sinnet fil" eller liknende bør det begynne å blinke noen røde lys, hvor svake de enn er, og du bør skjønne at det ikke er så seriøst.