Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 927
Hei, nå har jeg lett over alt etter noen gamle låter som jeg kan leke litt med i FL-Studio, og letter remix kit til som f.eks song om ingen ting av kobojsarna. Noen som vet om en fin side til nedlasting av sånne ting?
Google er din venn! Et søk på Google ga meg mange treff på remix packs forum
Trådstarter
13 0
Jeg har søkt ganske lenge. Problemet er at meste parten av sidene jeg finner er enten at jeg må betale eller sånn survey shit.

Og forresten, finner du noe så er det litt hyggeligere å kanskje poste noe som hjelper som f.eks en link til et treff, enn
Google er din venn! Et søk på Google ga meg mange treff på remix packs forum
Vis hele sitatet...
Er ikke no hjelp i det svaret.
Sist endret av Wishcloud; 17. januar 2016 kl. 09:22. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hvis du søker etter "Remix pack Rar" på bukta så skal det værra en zip på ca 5-6gb som er svaret på det du leter etter, men om det er nok seeds pr.dags dato vet jeg ikke