Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1146
Anonym bruker
"Mekanisk Kjempefisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trenger tips, knasket litt her og der siste halvåret men aldri regelmessig. Da rivo og diverse.

Men aldri følt meg avhengig. Men så tok bestekompisen min selvmord og da tok jeg så mye jeg klarte og svelge i den perioden 1-2 uker. Da noe som kalles russere som er enda verre enn rivo, 10x valium ca og 2,5 rohypnol i styrke til sammenligning.

Har vert flink å følt jeg har komt meg noelunde ned på sobrilnivå, har litt sobril igjen. De virker litt.

Generelle tips til mest smooth nedtrapping? Er jo godt i gang. Vurderer å dele de jeg har igjen da de er 25mg.

Skal sies at det bare er snakk om en mnd ca med kontinuerlig og ekstremt forbruk etter selvmordet. Så er folk som har det mye verre enn meg.

Tviler på jeg får nytt brett allerede av legen, og er lei av benzotåka.

Har desverre mye angst til vanlig uten medisin, men har begynt på cipralex gått
Ca 4 uker.

Så ja, tips ? Alt mottas med stor takknemlighet stort eller smått. Alt til sammen kan kanskje gjøre det lettere.
Phenazepam heter det.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Trenger tips, knasket litt her og der siste halvåret men aldri regelmessig. Da rivo og diverse.

Men aldri følt meg avhengig. Men så tok bestekompisen min selvmord og da tok jeg så mye jeg klarte og svelge i den perioden 1-2 uker. Da noe som kalles russere som er enda verre enn rivo, 10x valium ca og 2,5 rohypnol i styrke til sammenligning.

Har vert flink å følt jeg har komt meg noelunde ned på sobrilnivå, har litt sobril igjen. De virker litt.

Generelle tips til mest smooth nedtrapping? Er jo godt i gang. Vurderer å dele de jeg har igjen da de er 25mg.

Skal sies at det bare er snakk om en mnd ca med kontinuerlig og ekstremt forbruk etter selvmordet. Så er folk som har det mye verre enn meg.

Tviler på jeg får nytt brett allerede av legen, og er lei av benzotåka.

Har desverre mye angst til vanlig uten medisin, men har begynt på cipralex gått
Ca 4 uker.

Så ja, tips ? Alt mottas med stor takknemlighet stort eller smått. Alt til sammen kan kanskje gjøre det lettere.
Vis hele sitatet...
Det jeg fikk beskjed om av spesialisten som trappet meg ned var at det er viktig å sette en dato der din siste pille er, denne datoen er hellig!
Knekk 25mg i to, bruk dette i en uke, deretter gjør det samme neste.
Som sagt viktig å sette deg selv en dato, dette fikser du lett!
Takk for svar! Og setter pris på flere tips.
Anonym bruker
"Nervøs Storskogmus "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
fysisk aktivitet er gull for benzonedtrapping. Mer enn jeg kan få skrevet med ord, kanskje noen andre er bedre på forklaring. Men virkelig! Tren, gå i skogen, alt av fysisk aktivitet er kjempebra.
+ tipsene over her. Trapp gradvis ned og sett en slutt-dato. Skriv en liste med ulempene ved å ta benzo og fordelene ved å være uten. Les den listen hver dag.
Dette klarer du! lykke til