Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  70 16957
Ble stoppet av politiet i «tilfeldig» kontroll med en ganske uheldig mengde på meg. Det er ca. 8-9 g mdma (98%rent) , fem forskjellige knips (kun en av hver), en syrelapp/godis, en del piller men alle lovlige så fikk beskjed om at disse ikke teller (sobril, imovane, oxy osv). De fant også 3 g hasj totalt inkludert husransakelse. Jeg røyket natten før, altså kl 03-05 ca, hadde tatt 25 med sobril ca kl 17 ( tok blodprøve 20:00), og 30 mg Ritalin). Begge har jeg lov å kjøre på innenfor denne dosen. Advokat mener de kommer til å ta lappen, og ofte gir såmye som 1,5 promille i slike saker. Jeg var ikke ruset! Hadde ikke nettop røyket og kun tatt faste medisiner innenfor lovlig dose. Han mener allikevel at hos de som røyker mye kan verdiene i blodet være ille. Har tatt to pissings og et serumspeil av medisiner i etterkant hos legen, som første er vlean og Andre vil vise positivt på sobril, min lovlige medisin og ikke vise misbruk. Ser jeg frem mot jail eller? Har ingenting på rullebladet fra etter myndig, er «streit» med kids og hele pakka. Så nå er jo bv på nakken og!

Det var også noen uheldige bilder av noe som kan se ut som 100g med mdma på tlf min, på en vekt. Dette kan ifølge politi være Screenshot eller direkte bilde, de klarte visst ikke å si hva. Dette er jeg ikke siktet for. Var en rekke klipsposer og div slikt, mdma i forskjellige poser, vekt osv, men er ikke siktet for noe annet en påvirket kjøring og besittelse. Pga overvåking jeg har i og av boligen har jeg hørt at politiet tror jeg selger sammen med en annen men de sier ikke noe om dette i dokumentene og avhøret mitt har ikke inkludert et eneste vanskeøig spm. De slapp meg ut med tlf dagen etter og fikk kun vært inne på den i noen minutter og tok bilde av disse bildene av den steinen. Noen som har blitt tatt med 10 g og fått straff? Og evnt andre lignende situasjoner med feks amfetamin med nesten lik strafferamme hva er sjansen for å få tak i rotta forresten? Oppgir popo kilden som har ringt inn? De skjuler d fra alle papirer men ikke godt nok. Vil tippe de har denne tlf fullavlyttet og følger godt med��

De har sagt på kamera de akal presse meg hardt osv, men ingen kom og tok avhør. Gått over 2 uker, og ikkenoe skjedd. Kan visst ta MNDer og få blodprøvesvaret��
Sist endret av Patchino420; 22. mai 2020 kl. 16:19. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hvis du ikke godkjente førerkort beslag har de 3 uker på seg. 21 dager. Men det ser nok svart ut for deg uansett. Regn med 2-3 års førerkortbeslag og 1mnd i buret minst.
Sist endret av A-tillah; 22. mai 2020 kl. 16:57.
Vel da ryker jo lappen, og det er jo helt greit mtp at du kjører med både benzo og hasj innabords. Slike folk ønsker vi ikke bak rattet noen av oss. 25 mg sobril er vel ikke lengre lov å kjøre på etter at de strammet inn reglene for en tid tilbake, såvidt jeg husker? Men uansett, hasj er ikke lovlig så lappen ryker.

Hva du eller blir dømt for aner jeg ikke. Det er vel heller ikke det som er viktig her. Evt. straff for en tåle om en skal bruke ulovligheter. Det du bør fokusere på er BV. Hva kan du gjøre slik at du ikke risikerer reaksjoner fra BV. Lag en plan, som forklarer hvorfor dette skjedde nå og hva du skal gjøre for å vise at du ikke er hektet. Feks kan du forslå pisseprøver i et halvt år. Få BV på minst en armlengdes avstand nå, så blir resten som det blir.
Fengsel, oppfølging ifra barnevernet og tap av førerkortet forhåpentligvis foralltid.
Hvordan fikk politiet tilgang til bildene på mobilen din?

Om du ikke troller oss her og du faktisk overvåker egen bolig og overhørte politiet under husransakelsen, så kan det tenkes at saken fortsatt er under etterforskning og du og din mistenkte partner er under overvåkning. Om de hadde gjort det klart i avhør hva de tror du er skyldig i kunne dette potensielt ha ødelagt etterforskningen deres.

Forbered deg på å bli fotgjenger, og regelmessige rusprøver og oppfølging av barnevernet. Barnevernet har 3mnd på å gjennomføre en utredning fra de mottar bekymringsmelding. Om du ikke har noe tidligere (rus)historikk de kan grave fram i offentlige registre (politiets og din helsehistorikk) og ingen helsepersonal eller bhg/skole ansatte har ytret bekymring for barnas velvære så går det nok greit mtp. barnevernet. Vær forberedt på at alle voksne som barna dine nå passes av (lege, helsestasjonen, bhg og skole) vil følge ekstra godt med etter avvik å rapportere om framover.
Sitat av Patchino420 Vis innlegg
Ble stoppet av politiet i «tilfeldig» kontroll med en ganske uheldig mengde på meg. Det er ca. 8-9 g mdma (98%rent) , fem forskjellige knips (kun en av hver), en syrelapp/godis, en del piller men alle lovlige så fikk beskjed om at disse ikke teller (sobril, imovane, oxy osv). De fant også 3 g hasj totalt inkludert husransakelse. Jeg røyket natten før, altså kl 03-05 ca, hadde tatt 25 med sobril ca kl 17 ( tok blodprøve 20:00), og 30 mg Ritalin). Begge har jeg lov å kjøre på innenfor denne dosen. Advokat mener de kommer til å ta lappen, og ofte gir såmye som 1,5 promille i slike saker. Jeg var ikke ruset! Hadde ikke nettop røyket og kun tatt faste medisiner innenfor lovlig dose. Han mener allikevel at hos de som røyker mye kan verdiene i blodet være ille. Har tatt to pissings og et serumspeil av medisiner i etterkant hos legen, som første er vlean og Andre vil vise positivt på sobril, min lovlige medisin og ikke vise misbruk. Ser jeg frem mot jail eller? Har ingenting på rullebladet fra etter myndig, er «streit» med kids og hele pakka. Så nå er jo bv på nakken og!

Det var også noen uheldige bilder av noe som kan se ut som 100g med mdma på tlf min, på en vekt. Dette kan ifølge politi være Screenshot eller direkte bilde, de klarte visst ikke å si hva. Dette er jeg ikke siktet for. Var en rekke klipsposer og div slikt, mdma i forskjellige poser, vekt osv, men er ikke siktet for noe annet en påvirket kjøring og besittelse. Pga overvåking jeg har i og av boligen har jeg hørt at politiet tror jeg selger sammen med en annen men de sier ikke noe om dette i dokumentene og avhøret mitt har ikke inkludert et eneste vanskeøig spm. De slapp meg ut med tlf dagen etter og fikk kun vært inne på den i noen minutter og tok bilde av disse bildene av den steinen. Noen som har blitt tatt med 10 g og fått straff? Og evnt andre lignende situasjoner med feks amfetamin med nesten lik strafferamme hva er sjansen for å få tak i rotta forresten? Oppgir popo kilden som har ringt inn? De skjuler d fra alle papirer men ikke godt nok. Vil tippe de har denne tlf fullavlyttet og følger godt med��

De har sagt på kamera de akal presse meg hardt osv, men ingen kom og tok avhør. Gått over 2 uker, og ikkenoe skjedd. Kan visst ta MNDer og få blodprøvesvaret��
Vis hele sitatet...
Skjønte ikke helt, men var det sånn å forstå at de gikk igjenom mobilen din mens du satt i arresten? Isåfall hadde du ikke passord på mobilen da? For de kan vel ikke komme seg inn i mobiken din uten passordet?
Sitat av _abc_ Vis innlegg
Vel da ryker jo lappen, og det er jo helt greit mtp at du kjører med både benzo og hasj innabords. Slike folk ønsker vi ikke bak rattet noen av oss. 25 mg sobril er vel ikke lengre lov å kjøre på etter at de strammet inn reglene for en tid tilbake, såvidt jeg husker? Men uansett, hasj er ikke lovlig så lappen ryker.

Hva du eller blir dømt for aner jeg ikke. Det er vel heller ikke det som er viktig her. Evt. straff for en tåle om en skal bruke ulovligheter. Det du bør fokusere på er BV. Hva kan du gjøre slik at du ikke risikerer reaksjoner fra BV. Lag en plan, som forklarer hvorfor dette skjedde nå og hva du skal gjøre for å vise at du ikke er hektet. Feks kan du forslå pisseprøver i et halvt år. Få BV på minst en armlengdes avstand nå, så blir resten som det blir.
Vis hele sitatet...
Har du lest posten? Han har ikke røyket før han kjørte. du kan kjøre fult lovlig på inntil 30 mg sobril eller 10 mg diazepam.
Ja jeg så sobril, ritalin og hasj innabords. Og en uttalelse fra advokaten om at det forventes en promille på opp mot 1.5. Om ts røkte 1t før eller 11t før spiller vel ingen rolle egentlig. For det er til syvende og sist testresultatet som avgjør hvor lenge lappen ryker.

Det ble vel ikke skrevet eksplisitt om ts har diagnose og resept på ritalin og sobril. Om det er tilfelle så blir jo ikke de regnet med om hun var innenfor lovlig dose.

Når de nye reglene kom for en tid tilbake fikk jeg beskjed fra legen om 8 timer pliktavhold etter 10mg sobril og dobles dosen så tror jeg en måte 3 eller 4 ganger så lenge. Aldri sjekket opp bare forholdt meg til det legen sa. Om det stemmer det du sier, og det er resepter for sobril og ritalin så er det jo i såfall kun hajsen som vil påvirke promilletallet. Regner med at advokaten har snakket med henne om alt dette.

Det virkelige problemet her er jo ikke hverken førekortbeslag, eller evt. soning. Det store problemet er jo at siden hun også ble tatt med forskjellige greier både på seg og hjemme så er altså barnevernet koblet inn. Det kan jo få svært alvorlige følger der hun i verste fall kan risikere begrenset omsorg eller null omsorg og kun besøk med tilsyn til sine barn.
Sist endret av _abc_; 23. mai 2020 kl. 18:16.
Sorry for at jeg er den kjipe her, men hallo? Du har barn og lappen og så holder du på sånn? Det verste er nok at du har barn og holder på med rus. Kanskje dette er en nødvendig oppvåkning for deg, tenk om du feks hadde kjørt og kræsjet så barnet ditt ble skadet evt drept.
Sitat av _abc_ Vis innlegg
Ja jeg så sobril, ritalin og hasj innabords. Og en uttalelse fra advokaten om at det forventes en promille på opp mot 1.5. Om ts røkte 1t før eller 11t før spiller vel ingen rolle egentlig. For det er til syvende og sist testresultatet som avgjør hvor lenge lappen ryker.

Det ble vel ikke skrevet eksplisitt om ts har diagnose og resept på ritalin og sobril. Om det er tilfelle så blir jo ikke de regnet med om hun var innenfor lovlig dose.

Når de nye reglene kom for en tid tilbake fikk jeg beskjed fra legen om 8 timer pliktavhold etter 10mg sobril og dobles dosen så tror jeg en måte 3 eller 4 ganger så lenge. Aldri sjekket opp bare forholdt meg til det legen sa. Om det stemmer det du sier, og det er resepter for sobril og ritalin så er det jo i såfall kun hajsen som vil påvirke promilletallet. Regner med at advokaten har snakket med henne om alt dette.

Det virkelige problemet her er jo ikke hverken førekortbeslag, eller evt. soning. Det store problemet er jo at siden hun også ble tatt med forskjellige greier både på seg og hjemme så er altså barnevernet koblet inn. Det kan jo få svært alvorlige følger der hun i verste fall kan risikere begrenset omsorg eller null omsorg og kun besøk med tilsyn til sine barn.
Vis hele sitatet...
Ja vil få problemer med besittelse av de stoffene, men eneste som nevnes er en joint dagen før og en sobril 25 før kjøring. Du har lov til å spise benzo bak rattet så lenge du er daglig bruker og holder deg innenfor grensene.
SammeFaenGårNokGreit
Absurd's Avatar
snuten kan også komme med unnskyldninger om at plutselig de 21 dagene ikke gjelder pga feks. ferieavvikling eller annet tull. Vet ikke helt paragrafen eller hva de bruker men jeg har et brev om det her hvor de 21 dagene ikke gjaldt pga ferie avvikling... tviler på at du kommer i fengsel men det er nok ganske sannsynlig at du får betinga i et par tre år også ihvertfall en bot på nesten 3 ganger så mye som du tjener på en mnd. de regner liksom ut boten av hva du tjener.

Måten man regner promille på thc er helt på trynet jeg hadde selv nesten 1.5 i promille fra å ta et bong hit 12-14 timer før.. så er det tatt blodprøve å sånn så er mann ganske fucked og når straffen er så stor så kan det jo lønne seg å ta en strafferabatt men det må du jo vurdere selv.
Passelig vanskelig å tyde denne kryptiske teksten.

Men utifra det jeg leser så er du langt under det man kaller grov narkotikaovertredelse så det vanker neppe fengsel her, kanskje kriminalomsorg for rattfylleri, bruk og oppbevaring av mindre mengde narkotika.
Hele teksten, historien til TS lugger så hardt at det er vanskelig å gi noen god spådom.

Men TS, lets be real.
Rotte eller ikke, så uforsiktig som du fremstår så har du fått deg selv busta.
Blir paff av at du kaller deg streit, det er du hvertfall ikke som småbarnsmor og blir tatt med hasj, mdma, piller og ut fra andre poster her inne som er nokså nye i tid så skyter du heroin og syns å røyke kokain er det beste du vet også. Tenker det er bra barnevernet blir blanda inn nå jeg!

Noen rusmisbrukere er så blinde. Jeg har kjent til et par sånne berter som legger ut i lange baner om hvor urettferdige og forferdelige barnevernet er og at de skal saksøke dem osv, så driver de å ruser seg og har bare null selvinnsikt.

Håper du får en vekker av dette her og blir et bedre foreldreeksempel for ungen din sin skyld!

Det hjelper ikke å knerte en tyster og havne i fengsel, hvis noen har tysta så er det fordi de er bekymra for barnet ditt eller så var det en tilfeldig kontroll. Ta det som et hint fra universet at det ikke funker lenger å holde på som du gjør, hva enn det er.
Sitat av storetårn Vis innlegg
Ja vil få problemer med besittelse av de stoffene, men eneste som nevnes er en joint dagen før og en sobril 25 før kjøring. Du har lov til å spise benzo bak rattet så lenge du er daglig bruker og holder deg innenfor grensene.
Vis hele sitatet...

Kanskje jeg burde sette meg skikkelig inn i dette regelverket en gang for alle. Gjorde et forsøk for en tid tilbake men alt jeg fant var en liste over halveringstid. Også stod det flere plasser at det var sjåførens ansvar bla bla.

Om noen har link til noen sider om reglene som er skrevet slik at vanlige folk kan forstå dem så pls share. Tenker på sider der det står feks noe om antall milligram man fortsatt kan kjøre på.

Hvordan er det forresten, tar ikke de pillene med rød trekant hver dag. Men har tatt de lenge nok til å ikke ble ruset på det. Er vel mer snakk om ved behov, si 2 max 3 ganger per måned. Er det hvor lenge jeg har stårr på dem eller hvor ofte jeg tar dem so avgjør i forhold til reglene rundt kjøring? I tillegg til sobril så erdet også zopiclone samt paralgin forte og valium i ekstremtilfeller som fly/tannlege/ting jeg tvinges inn i
Sitat av _abc_ Vis innlegg
Kanskje jeg burde sette meg skikkelig inn i dette regelverket en gang for alle. Gjorde et forsøk for en tid tilbake men alt jeg fant var en liste over halveringstid. Også stod det flere plasser at det var sjåførens ansvar bla bla.

Om noen har link til noen sider om reglene som er skrevet slik at vanlige folk kan forstå dem så pls share. Tenker på sider der det står feks noe om antall milligram man fortsatt kan kjøre på.

Hvordan er det forresten, tar ikke de pillene med rød trekant hver dag. Men har tatt de lenge nok til å ikke ble ruset på det. Er vel mer snakk om ved behov, si 2 max 3 ganger per måned. Er det hvor lenge jeg har stårr på dem eller hvor ofte jeg tar dem so avgjør i forhold til reglene rundt kjøring? I tillegg til sobril så erdet også zopiclone samt paralgin forte og valium i ekstremtilfeller som fly/tannlege/ting jeg tvinges inn i
Vis hele sitatet...
Send en mail til legemiddelverket så får du det forklart
Sitat av TrippyKing Vis innlegg
Send en mail til legemiddelverket så får du det forklart
Vis hele sitatet...
Eller sjekk Helsedirektoratet for en ganske grei forklaring
Trådstarter
34 6
Okei tror dere misforstår litt her. Jeg har lov å bruke sobril å Ritalin, og misbruker ikke dette. Jointen var dagen før, så vsr altså ikke påvirket. Pisseprøver og barnevernet er under komtroll så dere trenger ikke bekymre dere for det. Og til han som sier jeg røyker herion osv så tror jeg du misforstår noe jævelig! Jeg har skrevet her tidligerr basert på erfaringer fra misbruk som er 10 år tilbake i tid. Jeg ble tatt med mine lovlige medisiner og Emma, drt var ikkr slik at alt dette var mitt. Med streit mener jeg bare at jeg ikke bruker noe, studerer, driver firma, gjør alt for bsrna mine, hsr en oppegående mann, tilstedeværende familie. Helt særr dette var i stor grad en dømmende skada tråd. Hsr ikke noe bak rattet å gjøre fordi jeg røyket dagen før og bruker faste medisiner innenfor grenen?

Ingen hrunn til å bekymre seg for mine barn de har alt de trenger og en bra mamms som fakka opp. Om freak har blitt en side der man dømmer så hardt så er det ikke den siden d en gang var. Og til tlf spm: jeg skulle finne nr til advokat oh de fikk tak i den i to sek og tok noen bilder ab norn bilder. Ingen biggie da dette kkkr er mine bilder eller lignende. Ikkr siktet for dette, og ofc følger de med. Bare bra jeg er snill pike�� (beklager ordet streit. Det er vel å dra den litt langt.

Grensen er jo 30 https://imma.gr/90902x272e9

Spår en promille på kanskje 0,5 -1.5 avhengig av hvordan j slår ut, lurer også på om noen har blitt tatt med lav promille og beslag og kan ha noen referanser? Ikke gjort noe straffbart siden ungdomstiden. Har røyket iblandt og tar lovlige medisiner ellers som jeg behøver
Sist endret av Patchino420; 29. mai 2020 kl. 03:55. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Tror nok det er den listen med rusmidler som blir nevnt her, både ulovlig og lovlige i tillegg til unger og kjøring som gjør at freak har blitt så dømmende.
Mamma, kjøring, syrelapper, MDMA.

Jeg sier ikke at du har party rundt ungen din, men det er bare så mye her som ikke låter som bra kombinasjoner. Samtidig så insisterer du på at du bare er en god mor som har vært uheldig og blitt stoppet i kontroll.

Hvis du spår en promille på over 0.5 så spår du tap av førerkortet + betinget, og noen ganger ubetinget fengsel om det var straff du lurte på.
Sist endret av knert1; 29. mai 2020 kl. 04:26. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Dømmende, vel ja kanskje det. Men du har jo stelt deg slik at det blir fordømming. Du røker hasj, knasker benzo, koser deg med cola i nesen, røker cola og spiser knips. Står på ritalin også. Samlet sett så virker det som du har et temmelig drøyt rusinntak mtp at du faktisk er småbarnsmor. Og ser en på hva du bruker jevnlig så tenker jeg at da blir bilkjøring noe du helst skal unngå. Har du barna i bilen også kanskje? Advokaten din har jo basert på hva du har fortalt ham sagt at promillen nok blir omregnet til en plass mellom 0.5-1.5 promille. Da er det ikke noe særlig å kjøre rundt med små barn i bilen.

At du ikke ser problemet selv gjør vel bare at vi som leser tråden blir mer bekymret. Bekymret for åssen barna dine har det, om du utsetter dem for livsfare når du kjører bil og om du klarer å være en god mor når det virker som du har et temmelig drøyt rusinntak.

Som mor er det kanskje viktigere ting å prioritere enn rus? Også blir du indignert, forbannet og sur for at folk sier det de tenker når de ser på alt hva du inntar? Helt ærlig. Du har barn. Ta vare på barna dine. Slutt å kjøre bil til du er nykter. Du var ikke nykter om promillen viser 1.5. Du må forholde deg til reglene som alle andre bilister. Skal du røyke hasj, bruke emma, sniffe cola og røyke cola så får du nesten parkere bilen og kanskje også vurdere om du faktisk er skikket til å ha omsorgen for egne barn.

Det er jo enkelt. Bare å bremse på rusen.
De fant også 3 g hasj totalt inkludert husransakelse. Jeg røyket natten før
Vis hele sitatet...
Med streit mener jeg bare at jeg ikke bruker noe
Vis hele sitatet...
Grunnen til at du blir dømt her inne er fordi du forsøker å rosemale situasjonen, men du blir gjennomskuet.
Derfor er det vanskelig å ta stilling til historien din. Det er litt betenkelig at du "ikke bruker noe" men kjører rundt med sobril, imovane, oxy, mdma, syre og ecstasy på deg i tillegg til at du oppbevarer bilder av større mengder narkotiske stoffer.

Freak er en relativt åpen plass men om du forventer at folk skal bruke tid på å "hjelpe" deg i din situasjon så må du samtidig fortelle den korrekte historien og ikke påstå at du er streit når du helt klart ikke er det.

Bare brukernavnet ditt sier jo at du ikke er streit.
Sist endret av random105675; 29. mai 2020 kl. 16:39. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Tråden blir prega av at du driver tåkeprat rundt hva som egentlig har skjedd. Ved å insistere på at du ikke bruker og er en god mor. Du sier ikke så mye om hva du skulle med det, men at du og en venn er mistenkt for salg.

Så enten bruker du mye av dette, eller så selger du noe. Og det er ikke så mye bedre å involvere seg i det markedet om du har unger. Alle har automatisk noe på deg om noe skulle gå skeis, eller noen vil ha noe og ikke har penger kan de presse deg og det går utover kidsa.
Om du bare tok dette fra A til B for en venn uten å en gang få betalt for det så har du driti skikkelig på draget ja. Men det værste er at du ikke ser på noe av dette som problematisk, også tenker vi hva er problematisk for deg da.

Jeg kan skjønne at folk fucker opp skikkelig, og at ting kan se værre ut enn det er(om dette faktisk er tilfellet). Men blir bare en evig runddans om at dette burde du ha tenkt på før. Fordi du må innse at det du har gjort er grovt nok i seg selv. Hvis du ikke legger deg flat og fortsetter rosemalingen når bv blir involvert er det faktisk nok til å regne deg som dårlig skikket bare på grunn av konsekvens tenking og fornektelse. Da møter de en blindvei(deg) og ser seg nødt. Ikke la det skje.
Sist endret av knert1; 29. mai 2020 kl. 17:41. Grunn: Skriveleif
Det ville ikke vært helt utenkelig at du mister barna.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Trådstarter
34 6
Okei mr abc! Du er jo helt fuckings retardert!! Røyker cola ? Røyker heroin? Jeg har tidligere her inne kommet med ruserfaringer i ruserfaringstråder. Jeg røyket masse av begge disse midlene for TRETTTEN år siden! Jeg bruker Ritalin fordi keg har noe som heter ADHD. Sobril bruker jeg innenfor lovlige doser- har mange blodprøver som viser dette. Jeg bruker 1-2 25 MG om dagen, og om jeg tar 2 tar jeg nr to etter endt bilkjøring. Man har lov å kjøre på en. Vi sitter da igjen med at jeg burde miste barna mine fordi jeg feks tar mdma istedenfor å drikke meg full hver 2-3 mnd? At jeg har røyket hasj?

Og til alle dere som er bekymret for barnevernet og meg. Nei jeg er ikke streit. Om dere kan lese ser dere kanskje det står «streit» også. Spør dere selv- om en far var mistenkt for å selge psykedelika, ikke brukte noe annet en j, og moren til barna var helt streit, hadde dere tenkt det samme? Jeg er allerede ferdig med å tisse for barnevernet liksom �� så slapp helt av folkens, de har fått komme inn i palasset og snakke med barna alene, og om jeg så hadde brukt heroin og alt som enkelte her påstår så har da barna mine en pappa som er helt ordentlig med god stilling, vi eier egen bolig og kommer begge fra Ingenting og kjøpte vår første bolig sammen når vi såvidt var myndige. Jeg har investert klokt. Leier ut boliger, jobber superhardt med firmaet mitt, studerer et av de tyngste studiene og får a og b i det meste. Lager økologisk mat til kidsa mine vær dag, de har alt de trenger og masse gode omsorgspersoner rundt seg. Dere bet kanskje hva keg skrev her- men ingen jeg kjenner av mine venner, fiender eller andre ville sagt at jeg ikke burde hatt barn eller tenkt jeg gjorde noe galt i det hele tatt.
Sist endret av Patchino420; 13. juni 2020 kl. 04:25. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
SammeFaenGårNokGreit
Absurd's Avatar
Jepp drit i å utsett ungene dine for det der hva er vitsen at du skal drive med rus liksom når det tydeligvis går ut over unger? skikkelig uretferdig for unger at morra demmes risikerer fengsel og å ikke se sine unger en gang bare fordi hu ikke vil drikke seg full hver 2-3 mnd bra at du ikke vil drikke men drit i å blandt in rusmidler med barn a det er sånn du fucker opp unger å starter en ny sirkel med en annen stakkar. synes du det er viktigere at du ruser deg en at ungene dine har det bra? beklager men denne traff meg det er sånne ting som har gitt meg et dårlig grunnlag i livet
Det er urelevant og helt uviktig i denne forbindelsen at du har investert i bolig og spiser sunt til middag og what not men du prøver å ufarliggjøre at foreldre ruser seg og det er vel det folk reagerer på. Du sier faktisk at du ikke skjønner hvorfor det skulle ha noe å si for barna og foreldreretten din om du så fortsatt var avhengig av heroin "fordi den andre forelderen er helt ordentlig"! Wtf for en sjuk holdning er det? Tror du det er kult å finne muttern sin rusa med sprøyta i armen og at det går vel greit så lenge man har en pappa som tar en med på streite ting? Du sier også at pga overvåkning i boligen tror politiet at du selger sammen med en annen, aner ikke om det er barnefar eller ikke du mener men det tyder jo uansett på mye drugtraffick inn og ut av boligen. Er det forsvarlig for et barn tror du? Barn forstår mye mer enn man tror, og minnene forsvinner ikke så når barnet blir eldre og det går opp for hen hva som egentlig foregikk har du altså sørget for å gi et barn livslange traumer, knust selvbilde og tillittsproblemer. Hvordan går det med et barn når det viser seg at rollemodellene hen så opp til rusa seg, kanskje solgte narkotika, var noen andre enn enn man trodde og frivillig gamblet med å miste barnet sitt? Du undervurderer sykt hele denne situasjonen og konsekvensene.

Jeg sier ikke at en forelder som tar seg en joint eller mdma en gang i mellom er værre enn en som drikker hver dag men nå er mdma ulovlig og alkohol ikke, og kriminelle foreldre er ikke forsvarlige foreldre og da har barnevernet rett til å ta fra deg ungen om de finner det som beste løsning for barnet. Jeg vet ikke helt om jeg tror på at du får sobril lovlig for da hadde det ikke vært noen grunn til å noie over at det var i blodet ditt når politiet tok prøve.
Trådstarter
34 6
Revidert utgave: Okai mr abc! Du er jo helt fuckings retardert!! Røyker cola ? Røyker heroin? Jeg har tidligere her inne kommet med ruserfaringer i ruserfaringstråder. Jeg røyket masse av begge disse midlene for TRETTTEN år siden! Jeg bruker Ritalin fordi keg har noe som heter ADHD. Sobril bruker jeg innenfor lovlige doser- har mange blodprøver som viser dette. Jeg bruker 1-2 25 MG om dagen, og om jeg tar 2 tar jeg nr to etter endt bilkjøring. Man har lov å kjøre på en. Vi sitter da igjen med at jeg burde miste barna mine fordi jeg feks tar mdma istedenfor å drikke meg full hver 2-3 mnd? At jeg har røyket hasj?

Og til alle dere som er bekymret for barnevernet og meg. For det første har de ikke igangsatt en sal som går i nærheten ab ordet omsorgsovertakelse. De ser hvor fint vi har det og hvor smarte, reflekterte og nydelige barn jeg har, fulle av kunnskap og glede. Og nei jeg er ikke streit. Anførselstegn betyr vanligvis noe. Spør også gjerne dere selv- om en far var mistenkt for å selge psykedelika, ikke brukte noe annet en medisin fra legen og røyket seg en innimellom og moren til barna var helt streit, hadde dere tenkt det samme? Vi har samarbeidet med barnevernet, og får gode skussmål fra både skole, bhg, psykiater ang medisiner (har over halvert sobril siste 4 mnd) , lege, helsestasjon osv. Jeg dro og tisset bare 4-5 dager etter jeg ble tatt og var clean. 5 prøver senere og Jeg er allerede ferdig med å tisse for barnevernet, Sa de kan ringe meg en dag neste mnd så kommer jeg og tar en siste stikkprøve ( mitt forslag). såååå slapp helt av folkens, de har fått komme inn i palasset, snakket med både oss og de har fått snakke flere ganger med barna alene. Nå skal de snart konkludere og vil da tro de henlegger saken, kanskje med et oppfølgingsmøte om en viss tid eller nor sånt. Man mister heldigvis ikke barna sine av å bli tatt med drugs. og om jeg så hadde brukt heroin og alt som enkelte her påstår så har da barna mine en pappa som er helt ordentlig med god stilling, vi eier egen bolig som vi har jobbet lovlig og hardt for. Til dere som sitter der på freak sin rustråd og dømmer meg så er jeg ganske sikker på mange av dere er mye være, på mange områder. Jeg kommer fra Ingenting, jeg startet med drugs og salg på barneskolen og ble kasteball i systemet fra ung alder før jeg sluttet selv med det jeg mener var misbruk rett før jeg ble 18 og siden da har jeg vært en bruker Og ikke en misbruker etter egen def. Etter barn har jeg seff roet kraftig ned på festing men jeg er ung og når jeg har barnefri fester jeg ofte, med god samvittighet. Jeg skaffet meg utdannelse rett etter institusjon og kjøpte første leilighet som 18 åring. Jeg har investert klokt. Leier ut boliger, jobber superhardt med firmaet mitt, studerer et av de tyngste studiene og får a og b i det meste. Lager økologisk mat til kidsa mine vær dag, de har alt de trenger, går på de aktivitetene de vil og masse gode omsorgspersoner rundt seg. Dere vet kanskje hva jeg skrev her- men ingen jeg kjenner av mine venner, fiender eller andre ville sagt at jeg ikke burde hatt barn! Hopp av hesten folkens. Du lander på beina når du driter det ut om du har et møblert hjem. Og når jeg rotet mrg opp i denne dritten har jeg faenmeg gjort sykt mye for å rulle alt tilbake på plass. Og slutt å hate så kommer jeg tilbake med spennende updates her
Sitat av Absurd Vis innlegg
Jepp drit i å utsett ungene dine for det der hva er vitsen at du skal drive med rus liksom når det tydeligvis går ut over unger? skikkelig uretferdig for unger at morra demmes risikerer fengsel og å ikke se sine unger en gang bare fordi hu ikke vil drikke seg full hver 2-3 mnd bra at du ikke vil drikke men drit i å blandt in rusmidler med barn a det er sånn du fucker opp unger å starter en ny sirkel med en annen stakkar. synes du det er viktigere at du ruser deg en at ungene dine har det bra? beklager men denne traff meg det er sånne ting som har gitt meg et dårlig grunnlag i livet
Vis hele sitatet...
Ja kunne ikke sagt det bedre selv. Det er det som også påvirka meg i negativ retning, det ble normalisert hjemme og jeg merket at forelderen min var ruset selvom hen ikke kom hjem flere timer etterpå. Var først når jeg ble tenåring at jeg skjønte hele bildet, da hadde hen fått fratatt foreldretten men kom på besøk ofte allikevel. Har ikke respekt for hen i dag og null kontakt for det er så stygt og ego å velge rus fremfor foreldreretten, hen trodde jeg ikke ville merke det men det gjør man. Barn er ikke dumme selvom man ikke enda har lært seg hva narkotika og barnevernet egentlig er fornoe.
Trådstarter
34 6
Jeg er jo ikke ute å kjøre. Omg klarer dere å lese speedfreaks? Nåla i armen? Wtf jeg går på pisseprøver liksom �� aldri prøvd sprøyter og bruker ikke masse rart.. Jesus Kristus. På hvilken måte driter jeg nå i ungene mine? Jeg dreit meg ut, men sier jo at jeg ordner opp så best jeg kan. Hva mener dere jeg skal gjøre fremover? Hate mrg selv for at jeg ble tatt med mdma? Jeg skal ikke gjenta feilen om det skulle være tvil.

Kan ikke dere fortelle meg hvilken rus jeg velger?? Jeg må bruke sobril pga en sjelden type angst. Dette er ikke et misbruk. Promillen på bilkjøring blir bare høy fordi hasjkalkulatoren er helt elendig da thc frigjøres veldig ujevnt

Holdningen min er ikke at barna mine ikke trenger moren sin. Poenget mitt er at de ville hatt et stabilt bra liv om jeg var død også feks. Er ikke den eneste de har. De har mange sterke mennesker rundt seg

Siste kommentar: personen som tystet eller hva man kaller det sa ikke sannheten om meg. Påstanden er at jeg selger med en annen som ikke er barnefar og at det selges fra min bolig. Det er ingen sannhet i disse påstandene. Det er noen som har kastet meg fordi de har blitt stoppet eller lignende.
Sist endret av Patchino420; 13. juni 2020 kl. 04:58. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Patchino420 Vis innlegg
Jeg kommer fra Ingenting, jeg startet med drugs og salg på barneskolen og ble kasteball i systemet fra ung alder før jeg sluttet selv med det jeg mener var misbruk rett før jeg ble 18 og siden da har jeg vært en bruker Og ikke en misbruker etter egen def.
Vis hele sitatet...
Spiller ingen rolle, de som gjør rett med en sånn fortid er de som gjør alt for at sine egne barn ikke skal utsettes for og havne i det samme. Det gjør ikke du, du tvert i mot trigger samme vei for ungen din! Og det er jo veldig typisk misbrukere å "etter egen definisjon være en bruker og ikke en misbruker" som du skriver.

Sitat av Patchino420 Vis innlegg
Etter barn har jeg seff roet kraftig ned på festing men jeg er ung og når jeg har barnefri fester jeg ofte, med god samvittighet.
Vis hele sitatet...
SÅ ung kan du ikke være hvis det er 13 år siden du var heroinist og røyka crack som du påstår er way back. Om du så bare var 16 år gammel nå så har du fortsatt et ansvar for å være en forsvarlig forelder og det mener jeg både for mødre og fedre så ja hadde reagert like mye om du var en far istedet for mor. Personlig mener jeg at selvom man bare bruker lovlige rusmidler til og med så tar det seg ikke ut å drive å feste ofte når man har fått barn, da endrer man både prioriteringer og ikke minst verdier i livet.
Sist endret av Mefibon; 13. juni 2020 kl. 05:03.
Trådstarter
34 6
Send meg en pm så skal jeg sende deg bevis på at jeg får sobril lovlig. Noia handler om en hårfin grense, du har kun lov å kjøre på 1 sobril om dagen og jeg hadde tatt min to timer før blodprøve når verdien er på Max, pluss tatt en halv tidlig på dagen så mulig over grensen mtp når de tok prøven

Du har ikke barn? Greia er når du blir mor veldig ung- spesielt når du har levd et litt annerledes liv- er at du gjør aaalt babyrelatert i mange år, man blir nesten bare en mamma, også plutselig endag er du ute av «babyboblen», du våkner og 5 år har gått, typ 20 årene dine. Så da får man et slags patetisk behov for å være ego i perioder og gjøre ting for seg selv da barn faktisk gjør at du mister deg selv litt, spesielt de første årene. Jeg får dessverre ikke overbevist deg om noe som helst, spesielt ikke da keg allerede har vært mer detaljert en jeg ønsker. Jeg syns værtfsll selv jeg er en god mamma, til tross for at jeg har gjort dumme ting. Man faller dessverre noenganger tilbake i samme felle. Man lærer værtfall av det. Jeg vil bare presisere at jeg er helt vanlig liksom, sånn til hverdags. Driver ikke og ruser meg, jeg er med familien min. Også har de besteforeldre som maser om å passe de og tar de med på hytteturer osv sånn ca hver mnd eller hver 2 mnd. hva jeg hypotetisk sett gjør når mine barn da er andre steder tar de null skade av. Om min lørdag hadde bestått av fyll, røyking, mdma, eller whatever, så lenge det var testet og trygt og man visste hva man drev med. Men det er min mening. Jeg kjenner mange gode foreldre som røyker joint hver dag. Min pappa har røyket i over 40 år.
Sist endret av Patchino420; 13. juni 2020 kl. 05:19. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Patchino420 Vis innlegg
Jeg er jo ikke ute å kjøre. Omg klarer dere å lese speedfreaks? Nåla i armen? Wtf jeg går på pisseprøver liksom
Vis hele sitatet...
Sier ikke at du tar sprøyter. Du skriver selv følgende:

Sitat av Patchino420 Vis innlegg
og om jeg så hadde brukt heroin og alt som enkelte her påstår så har da barna mine en pappa som er helt ordentlig med god stilling, vi eier egen bolig som vi har jobbet lovlig og hardt for
Vis hele sitatet...
Og det sier mye om holdningen din. Viser til tidligere innlegg jeg skrev lenger opp.

Sitat av Patchino420 Vis innlegg
På hvilken måte driter jeg nå i ungene mine? Jeg dreit meg ut, men sier jo at jeg ordner opp så best jeg kan. Hva mener dere jeg skal gjøre fremover? Hate mrg selv for at jeg ble tatt med mdma? Jeg skal ikke gjenta feilen om det skulle være tvil.
Vis hele sitatet...
Jeg tviler ikke på at du er glad i ungene dine og at du tror at de ikke tar skade av det, men du setter de jo allikevel i posisjon hvor barnevernet har vært innblandet pga rusmisbruket ditt, har ymse mennesker inn og ut av hjemmet sitt i forbindelse med det politiet mener er salg av narkotika, og hvor de risikerer å vokse opp med en mor i fengsel eller en mor som får psykisk sykdom pga rusmiddelbruk, eller for å sette ting helt på spissen dreper eller blir drept i bilulykke for å kjøre rusa. Jeg mener at du bør unngå alt dette, og en ting er at du vil prøve å sørge for å ikke bli tatt med mdma igjen, men du skriver også at du ikke har dårlig samvittighet for den festningen du ofte gjør siden du fortsatt er ung (dine ord).

Sitat av Patchino420 Vis innlegg
Holdningen min er ikke at barna mine ikke trenger moren sin. Poenget mitt er at de ville hatt et stabilt bra liv om jeg var død også feks. Er ikke den eneste de har. De har mange sterke mennesker rundt seg
Vis hele sitatet...
Ja og den holdningen der sier også mye. Det er ganske sørgelig at du tror at barn ikke tar skade av ting bare fordi andre mennesker i livet deres er sterke og bra. Foreldrene er den viktigste og største påvirkningen for dem.

Jeg mener ikke å nedrakke deg som menneske jeg tror du gir barna dine mye bra, men her har du driti deg ut og det kan skje, men jeg håper at du endrer livsstil, holdninger og verdier etter dette, noe det desverre ikke ser så mye ut som ut fra det du skriver og det er den bagatelliseringen som ødelegger inntrykket av deg. Ville håpet du sørger for å være et godt forbilde for barna dine og ikke sette deg i noe som helst risiko for å bli tatt av politiet, være rusa eller få barnevernet involvert igjen.

Ja det er mange her på freak som er mye værre enn deg men forskjellen er at de ikke har barn. Har man barn og holder på sånn så fortjener man at folk er strenge, det handler ikke om å sitte på noen høy hest det handler om å påpeke det selvfølgelige... Jeg kjenner flere både pappaer og mammaer som har mistet foreldreretten pga det de selv så på som vanlig helgefesting og uskyldig røyking og som for mange barnløse er bare det, og jeg mener ikke at barnevernet alltid gjør rett men de tilfellene jeg kjenner til har de gjort rett og jeg er selv vokst opp med rus og lovbrudd i familien, unner ingen barn det.

Det er en kjip situasjon du har kommet i mor eller ikke mor så er ingen møter med snuten gøy så jeg føler jo med deg på et nivå og forhåpentligvis for barnas skyld håper jeg du slipper fengsel men kanskje det er det du trenger for å våkne litt opp å skjønne alvoret og..
Sist endret av Mefibon; 13. juni 2020 kl. 05:34. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Trådstarter
34 6
Okei klarering. Jeg selger ikke narkotika, og det er null trafikk her�� kun svigermor, moren min og venner med kids, jo og kanskje 2 fester i året. Really rusmisbruket mitt? Skjønner ikke hvordan du har klart å trekke den konklusjonen der. Jeg går uansett på urinprøver så det må vel gjøre deg litt mindre bekymret for mitt rusmisbruk??

Hva vet du om de har barn? De fleste har det u know og hvilken holdning sier mye? Poenget mitt med det med om mor så hadde brukt heroin er at om jeg så ikke var der har barna mine likevel trygge omsorgspersoner så barnevernet ville ikke tatt de. Hvordan kan du lese slt jeg skriver i værste mening. Jeg gleder meg til du får barn og tror du aldri kommrr til å gjøre feil. Det handler om å rydde opp når man driter drg ut . Ikke værre

Jeg har også vokst opp med rus og kriminalitet, men mine barn vokser opp veldig beskyttet og «vestkant». dette er første ting på deres snart 8 og 6 år som har gått utover dem. Det er ikke noe gangsterhus fullt sv dop. Vi har begge lovlydige jobber og masse aktiviteter vi driver med både vær for oss og som familie. we (Almost) normal. Ikke lurt og kjøre bil med masse drugs på deg, men om jeg ikke hadde blitt stoppet hadde det jo ikke skadet barna. Men dont worry mr popo- skal ikke gjenta seg

Og barnevernet gir deg hva? Jeg har vokst opp i barnevernet og tro meg. Skal jævlig mye til for at foreldrene dine suger mer!

Syns det er sinnsykt og si jeg kanskje våkner av fengsel�� gå og legg deg nå... (om du lurte så er jeg på nattskift på jobb, whatcha doing up now mr streit?)
Sist endret av Patchino420; 13. juni 2020 kl. 05:51. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Wow, du fortsetter å nekte å innse hva du har gjort gale. Du trenger tydeligvis å miste hva du er glad i før du innser at du faktisk har skadet de.

Om du ikke ble stoppet så hadde de ikke tatt skade av det? Jo, barn tar skade av en slik destruktiv tankegang du har.
Hvorfor sitte oppehele natta sint som en lemen for å forsvare og rettferdiggjøre deg selv? «Streite» mødre trenger ikke ikke sånt.
Sitat av Patchino420 Vis innlegg
Okei mr abc! Du er jo helt fuckings retardert!! Røyker cola ? Røyker heroin? Jeg har tidligere her inne kommet med ruserfaringer i ruserfaringstråder. Jeg røyket masse av begge disse midlene for TRETTTEN år siden! Jeg bruker Ritalin fordi keg har noe som heter ADHD. Sobril bruker jeg innenfor lovlige doser- har mange blodprøver som viser dette. Jeg bruker 1-2 25 MG om dagen, og om jeg tar 2 tar jeg nr to etter endt bilkjøring. Man har lov å kjøre på en. Vi sitter da igjen med at jeg burde miste barna mine fordi jeg feks tar mdma istedenfor å drikke meg full hver 2-3 mnd? At jeg har røyket hasj?

Og til alle dere som er bekymret for barnevernet og meg. Nei jeg er ikke streit. Om dere kan lese ser dere kanskje det står «streit» også. Spør dere selv- om en far var mistenkt for å selge psykedelika, ikke brukte noe annet en j, og moren til barna var helt streit, hadde dere tenkt det samme? Jeg er allerede ferdig med å tisse for barnevernet liksom �� så slapp helt av folkens, de har fått komme inn i palasset og snakke med barna alene, og om jeg så hadde brukt heroin og alt som enkelte her påstår så har da barna mine en pappa som er helt ordentlig med god stilling, vi eier egen bolig og kommer begge fra Ingenting og kjøpte vår første bolig sammen når vi såvidt var myndige. Jeg har investert klokt. Leier ut boliger, jobber superhardt med firmaet mitt, studerer et av de tyngste studiene og får a og b i det meste. Lager økologisk mat til kidsa mine vær dag, de har alt de trenger og masse gode omsorgspersoner rundt seg. Dere bet kanskje hva keg skrev her- men ingen jeg kjenner av mine venner, fiender eller andre ville sagt at jeg ikke burde hatt barn eller tenkt jeg gjorde noe galt i det hele tatt.
Vis hele sitatet...
Vel jeg vet jo ikke mer om deg enn det du har skrevet her på forumet. Du ble hekta med plenty av dop i bilen. Og du har jo en rushistorikk som du har delt noe av her på forumet. Det er fint for deg og barna om du ikke er narkoman, men du må likevel ta inn over deg realitetene i eget liv. Du er mor. Og har ansvar for ett eller flere barn. De må komme først.

Da må du si nei til å køre rundt med bilen full av dop. Faktisk må du også si nei til å kjøre bil sålenge etter at du har røket hasj at du er HELT sikker på at alt av THC er ute av kroppen. Det er ditt ansvar og ditt alene. Du må gjerne forsøke å sminke situasjonen, eller nekte å innse at du selv er skyld i det som nå skjer. Men fortsetter du slik så vil det før eller senere gå ut over barna dine. Og BV kan bli involvert basert på hva du ble tatt med, og hva prøvene evt. viser.

Du skrev senest i januar dette året at du røyker cola. Og du har også brukt heroin. Du ble tatt med 20ish doser mdma, lsd, piller etc. Og hadde THC nok til å miste lappen. I all ærlighet så tror jeg at tiden nå er moden for å slutte å pynte på sannheten, slutte å lyve for deg selv.


Noia handler om en hårfin grense, du har kun lov å kjøre på 1 sobril om dagen og jeg hadde tatt min to timer før blodprøve når verdien er på Max, pluss tatt en halv tidlig på dagen så mulig over grensen mtp når de tok prøven
Vis hele sitatet...
Huff jo mer du skriver i denne tråden jo tristere blir det. Er det ofte slik når du sitter bak rattet? At du "kanskje er litt over grensa"? Og gjør du det også med barna i bilen?

Hasj, mdma, "cola-sigg" som du kalte det bevilger du deg også rett ofte virker det som. Du er mor, tenk på barna og trapp kraftig ned. Også må du slutte å være så dum at du kjører rundt med thc i kroppen og bilen full av droger. Alt dette er kun ditt ansvar, og du er den eneste som kan fikse dette. Før du har BV på døren. Men det krever at du gjør endringer i livet ditt.
Sist endret av _abc_; 13. juni 2020 kl. 20:48. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Shit asså, for en gjeng med haters dere er.

TS sier jo hun har resept på stoffene hun ble tatt for.

Bildene spiller inge rolle.

Tror dette går ganske fint, men kan tenkes lappen ryker i 6 mnd.
Keyboard Warrior
Drift's Avatar
Sitat av Tøffetom Vis innlegg
Shit asså, for en gjeng med haters dere er.

TS sier jo hun har resept på stoffene hun ble tatt for.

Bildene spiller inge rolle.

Tror dette går ganske fint, men kan tenkes lappen ryker i 6 mnd.
Vis hele sitatet...
Tenkte det samme. _abc_ burde seriøst roe seg ned. Hva vet han om hvordan dette forgikk? Det er greit å være kritisk, men å komme med eksempler som at hun sitter bevisstløs med en sprøyte i arma med barna tilstede? Hvor kom det fra liksom?

Vedder bokseren min på at de som kritiserer så hardt ikke har barn selv. De som har det klarer å holde kjeft fordi de vet at familielivet ikke alltid er perfekt hele tiden. Ting skjer i alle hjem. Mange har en sånn romantisk drøm om at når man blir forelder slutter man å gjøre vanlige ting å bare vil være der for barna sine hundre prosent hele tiden. Det er ikke realistisk. Mange som liker å feste med forskjellige rusmidler når de vet at barna er i trygge hender.

Det er heller ikke sånn at barnevernet kommer å tar barna dine om man blir tatt med rusmidler. En kvinne som jobber i barnevernet sa en gang til meg; skulle vi tatt barna fra alle foreldre som har røyka hasj hadde det nesten ikke vært barn igjen i norske hjem.

Dette kan faktisk være et tilfelle av flink mor som har rota seg borti noe skikkelig tull. Det skjer oftere enn man skulle tro.

Patchino420, anbefaler deg å ikke svare mer. Lykke til videre, fortsett ta godt vare på barna Dette ordner seg.
Sist endret av Drift; 13. juni 2020 kl. 23:55.
Sitat av Tøffetom Vis innlegg
Shit asså, for en gjeng med haters dere er.

TS sier jo hun har resept på stoffene hun ble tatt for.

Bildene spiller inge rolle.

Tror dette går ganske fint, men kan tenkes lappen ryker i 6 mnd.
Vis hele sitatet...
Ja, hun hadde resept på mye, men på 8-9g rent mdma, knips, syrelapp og 3g hasj? Hvis hun bruker mdma 4-5 ganger i året ifølge henne selv høres den mengden litt heftig ut...
Forstår du blir provosert når noen kritiserer deg men det her handler om barna dine og dems fremtid, ikke om hvor mye værre andre som ruser seg er. Det handler om dine valg som foresatt og dine valg og livsstil har mye å si for barna dine.

Om du ikke hadde hatt barn kunne du ruset deg så mye du hadde orket og jeg hadde ikke brydd meg men for hvert innlegg du skriver så blir det værre og værre syns jeg. Du har barn, ta deg sammen.

Det du skriver om at man får et behov for å skeie ut ekstra mye etter noen år som mor når man får barn veldig ung har ikke no med alderen din å gjøre, sånn er det for mange foreldre men mange får ikke levd sitt eget liv før de er pensjonister og barna er voksne. Fordi dem setter barna først som man må når man har barn. Er litt trist å se hvordan du forsvarer alt sammen as.
Sitat av Drift Vis innlegg

En kvinne som jobber i barnevernet sa en gang til meg; skulle vi tatt barna fra alle foreldre som har røyka hasj hadde det nesten ikke vært barn igjen i norske hjem.
Vis hele sitatet...
Dette stemmer jo ikke på noen måte, de fleste røyker ikke hasj.
Sitat av Fiskesaus Vis innlegg
Dette stemmer jo ikke på noen måte, de fleste røyker ikke hasj.
Vis hele sitatet...

Stor forskjell på ordlyden her, «har røykt» og «røyker». De fleste nøyer seg med å prøve og har røykt i ungdomsåra. Røyke med unger i hus er totalt uakseptabelt. Barna merker så godt den forandringen på voksne og det er synonymt med utrygghet, med andre ord omsorgssvikt.

Det er vel ingen som bryr seg nevneverdig om du har røykt.
Sist endret av Dough; 14. juni 2020 kl. 13:11. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Flere i min omgangskrets har røyka tidligere, festa hardt mye mye alkohol og tatt noen striper, men i det øyeblikket de fikk barn droppa di dette, endel droppa det lenge før og da cannabis, speed etc ikke gav en rus som appelerte overhodet. De tar kanskje et glass vin eller et par øl hver helg, men å fortsette en sånn livsstil er ihvertfall i mine og deres øyne uforenelig med å ha omsorgen for barn. Det er lov å være uenig i det, men har inntrykk av at det store flertallet opplever at det å ha barn både gir dem så mye positivt og tar så mye tid at det tidligere livet er uinteressant.
Tilbake til det med fengsel.
Jeg går ut ifra at det er kjøring mens påvirket som sansynliggjør ubetinget. Ja?
Jeg forstår det slik at kjøring i påvirket tilstand mer eller mindre automatisk gir en dom der du må inn å sone. (Ganske sikker på at det var sånn før i verden, i alle fall.)
Hvis ja. Hva ville hun ha fått med kun de få gramene med MDMA? Har ikke mye erfaring med MDMA.
Og de bildene på telefonen med stoff i clips-poser. Vil disse bildene kunne brukes som bevis for salg? Vet dere hvordan påtalemyndighetene vil se på disse bildene? Og dommeren?
Kan ikke bli dømt eller straffet for bilder av narkotika. Det er umulig å bekrefte at det er MDMA utifra et bilde, da man ikke har mulighet til å analysere stoffet.
Sitat av Drift Vis innlegg
Tenkte det samme. _abc_ burde seriøst roe seg ned. Hva vet han om hvordan dette forgikk? Det er greit å være kritisk, men å komme med eksempler som at hun sitter bevisstløs med en sprøyte i arma med barna tilstede? Hvor kom det fra liksom?
.
Vis hele sitatet...
Du må gjerne diskutere, kritisere eller mene hva du vil, det er din rett - slik jeg også har rett til å mene det jeg gjør.

Men skal du først kritisere så er det jo veldig greit om du retter kritikken dit kritikken hører hjemme? Det med nåla i armen kom ikke fra meg. Det som kom fra meg var en kommentar om jeg hadde lest at hun har røyka heroin og en annen tråd som faktisk er fra i år om at hun røyker kokain.

Jeg har ikke sagt et eneste ord om at hun ruser seg med barna tilstede, så akkurat det kjeften får du rette til andre. Jeg står for det jeg skrev.

Ts er under etterforskning for omfattende salg av narkotika ifølge henne selv. Vi her inne vet jo at hun har forklart at hun ikke bor i et narkoreir, men at hun og familien sammen, inkludert barnefaren. Vi vet også at hun bruker mdma, hasj, sobril - kanskje over lovlig grense - og at hun også ble tatt med lsd. Og at summen av beslaget kanskje er mer enn hva som regnes til "eget bruk".

Hva som er regel og hva som er vanlig i slike saker vet jeg ikke sikkert da jeg hverken er jurist eller har personlig erfaring på linje med dette konkrete tilfellet. Men jeg har sett saker hvor barnevernet har blitt blandet inn - og det er saker som i det minste utifra beslag og blodprøver nok vil regnes som mindre enn denne saken. Derfor sier jeg det en gang til. Det beste ts nå kan gjøre er å roe ned. For sin egen del og for barnas del.

Det handler ikke om å tro at man kan leve et feilfritt liv - det handler om å leve livet såpass greit at en ikke trenger å sone om en har ansvar for 2 barn. Det bør være overkommelig for de aller fleste av oss. Jeg har heller ikke sagt at ts må for all fremtid bli nykter og aldri mer røre rus. Det jeg kommenterte var at det var en tåpelig handling å kjøre rundt med bilen "full av drugs" - hun har flere enn seg selv å tenke på tross alt. Og jeg kommenterte at hun kjørte med thc i blodet og kanskje også sobril over tillatt dose. Det ville jeg påpekt til alle som setter seg bak rattet og som ikke er 100% nykter. Å være nykter når en kjører er faktisk vår plikt som . Da teller man heller to timer ekstra enn to timer for få.
Sist endret av _abc_; 14. juni 2020 kl. 21:14.
Keyboard Warrior
Drift's Avatar
Sitat av _abc_ Vis innlegg
Du må gjerne diskutere, kritisere eller mene hva du vil, det er din rett - slik jeg også har rett til å mene det jeg gjør.

Men skal du først kritisere så er det jo veldig greit om du retter kritikken dit kritikken hører hjemme? Det med nåla i armen kom ikke fra meg. Det som kom fra meg var en kommentar om jeg hadde lest at hun har røyka heroin og en annen tråd som faktisk er fra i år om at hun røyker kokain.

Jeg har ikke sagt et eneste ord om at hun ruser seg med barna tilstede, så akkurat det kjeften får du rette til andre. Jeg står for det jeg skrev.

Ts er under etterforskning for omfattende salg av narkotika ifølge henne selv. Vi her inne vet jo at hun har forklart at hun ikke bor i et narkoreir, men at hun og familien sammen, inkludert barnefaren. Vi vet også at hun bruker mdma, hasj, sobril - kanskje over lovlig grense - og at hun også ble tatt med lsd. Og at summen av beslaget kanskje er mer enn hva som regnes til "eget bruk".

Hva som er regel og hva som er vanlig i slike saker vet jeg ikke sikkert da jeg hverken er jurist eller har personlig erfaring på linje med dette konkrete tilfellet. Men jeg har sett saker hvor barnevernet har blitt blandet inn - og det er saker som i det minste utifra beslag og blodprøver nok vil regnes som mindre enn denne saken. Derfor sier jeg det en gang til. Det beste ts nå kan gjøre er å roe ned. For sin egen del og for barnas del.

Det handler ikke om å tro at man kan leve et feilfritt liv - det handler om å leve livet såpass greit at en ikke trenger å sone om en har ansvar for 2 barn. Det bør være overkommelig for de aller fleste av oss. Jeg har heller ikke sagt at ts må for all fremtid bli nykter og aldri mer røre rus. Det jeg kommenterte var at det var en tåpelig handling å kjøre rundt med bilen "full av drugs" - hun har flere enn seg selv å tenke på tross alt. Og jeg kommenterte at hun kjørte med thc i blodet og kanskje også sobril over tillatt dose. Det ville jeg påpekt til alle som setter seg bak rattet og som ikke er 100% nykter. Å være nykter når en kjører er faktisk vår plikt som . Da teller man heller to timer ekstra enn to timer for få.
Vis hele sitatet...
Ah, trodde det var du som skrev det. Beklager Da er vi egentlig veldig enige.
Trådstarter
34 6
Du misforstår abc jeg røyker ingenting. Har skrevet om hva jeg tidligere har gjort . Eneste jeg har røyket er joint. Og det gjør jeg ikke nå. Men røyket andre ting før barn men uvesentlig og blande andre ting inn i dette. Men im out! Jeg har beklaget til de jeg skal beklage til og ordnet opp med de som har rett til å dømme meg, så kan jo alle dere med plettfrie liv som henger på freakforum tenke på at man kanskje heller kan svare på spm, og tro dere meg, jeg har hatt mange oppvssksamtaler og wakeupcalls men det er ikke på Internett med fremmede, men med de jeg er glad i. Så enten kan dere svare på spm, eller pelle dere til h ut av tråden min. Og til abc. Just go to sleep og sov som tornerose, eller bare Knus tlf din ellernoe

Barnevernet og politiet er liksom allerede involvert og vet tross alt mye mer om saken min enn jeg har skrevet her. La meg for fucks sake ta oppvasken min hjemme og la freak forum være et sted som faktisk svarer på spm. Og man slutter dessverre ikke å ta dårlige valg eller endrrr seg helt fordi man får barn.
Sist endret av Patchino420; 15. juni 2020 kl. 01:07. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
At du fortsatt ikke forstår at det å holde på sånn i en bil mens man har barn ikke går an er helt sykt.
Sitat av Patchino420 Vis innlegg
Og man slutter dessverre ikke å ta dårlige valg eller endrrr seg helt fordi man får barn.
Vis hele sitatet...
Øh de fleste foreldre som ruser seg, er kriminelle eller fester mye gjør det jo. Det er en lifechanger men det høres bare ut som du bruker hva som helst som unnskyldning for å ruse deg.
Vel, det er jo ikke så rart at folk reagerer. Du har jo virkelig dritet deg ut. Også er du konsekvent veldig lite hyggelig. Hva forventer du egentlig?

Men ja, folk var veldig dømmende her. Istedenfor å fyre opp under så kan du prøve å ignorere. Pick your battles liksom.