Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2375
Nå har Norcan vært nede en god stund og jeg har letet land og strand etter Dyrkehåndboka. Er det noen snille folk der ute som har den?

Hva er det som skjer med Norcan forresten?
Trådstarter
16 6
Tusen takk!
Norcan oppdaterer sin hjemmeside. Det skulle være nede i 2 uker ca sto det, men vært nede i 1-2mnd lengre enn det.
Sitat av pilleknaskern Vis innlegg
Norcan oppdaterer sin hjemmeside. Det skulle være nede i 2 uker ca sto det, men vært nede i 1-2mnd lengre enn det.
Vis hele sitatet...

Når en haug med tjalliser skal oppdatere på 2 uker, så går det fort 2 mnd, det sier seg selv
Sitat av mr.roundtree Vis innlegg
Når en haug med tjalliser skal oppdatere på 2 uker, så går det fort 2 mnd, det sier seg selv
Vis hele sitatet...
Sant så sant xD
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Anonym bruker
"Tjukk Makrellhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er dyrkehåndboka up-to-date?
Jeg sitter og leser den nå, og ser at den er skrevet i 2006, snart 15 år siden. Det meste er sikkert relevant i dag også, men når det gjelder lyskilder har det vel skjedd mye siden da? Og telt nevnes heller ikke. Kun skap.
Bør jeg heller finne kunnskap et annet sted?
https://www.pdfdrive.com/organic-mar...158739043.html

Her er en av flere gratis e-bøker jeg synes var fine å lese. Denne tar for seg økologisk dyrkning av medisinske..tomater.

Du finner mye gode e-bøker som er nyere. Og ikke minst diverse forum.
Noe konkret du lurte på med lyskilder eller generelt kunnskapstørst?

Ser linken jeg la ved ikke fungerer. Ihvertfall ikke for meg.
På denne sida er en liste over relaterte e-bøker.

https://support.ilovegrowingmarijuan...online/36326/2
Sist endret av Hjelm1; 4. november 2020 kl. 18:48. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.