Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 1827
I wanna play a game.
Hallo!

Lurte på noko så lite som om nokon veit om eit gratis spel som eg kan lasta ned ein plass, lovleg :P?

Ikkje noko stort spel, men heilt enkelt og heilt gratis. Treng ikkje ve lovleg, men er skuledataen eg skal ha det på, og det er så bale å få virus på han så tidleg av året :P.

Nokon tips? Eventuelt link?

Tord.
Koster ikke minecraft hundringsen?

http://www.quakelive.com/#!home
Quake Live er gratis. Fornying av Quake 3 bare online.
hvis du har samme skoledata som meg (hp probook 4340s) så klarer den kjøre minecraft men du kommer til å lagge noe sinnsykt
vvvvvv, awesome spill tror ikke det er gratis da men, lett å skaffe
I wanna play a game.
Trådstarter
Sitat av xavi0n Vis innlegg
hvis du har samme skoledata som meg (hp probook 4340s) så klarer den kjøre minecraft men du kommer til å lagge noe sinnsykt
Vis hele sitatet...
Har minecraft, men er så drittlei det at det er fristende og brenne heile dataen. Har forresten ein HP ProBook 6560b, går Media fyrste året .

Sitat av vangsfreaken Vis innlegg
vvvvvv, awesome spill tror ikke det er gratis da men, lett å skaffe
Vis hele sitatet...
Nei off :P. Har prøvd det :P.
Trackmania, helt gratis å laste ned (1eren, ikke 2)

Gidder ikke å forklare, men sjekk på youtube om du liker det .
Plants vs. Zombies finnes i fullversjon der hvor pirater henger (ikke adenbukta).

Ganske underholdende Tower Defence spill men litt for enkelt. Er en del minigames osv som skaper variasjon og som gjør spillet litt morsommere, blir mye spilt på min skole iallefall.

Har ikke fylkeskommunen din stengt facebook er jo tetris og andre facebookspill kanskje aktuelle? Det fører jo til en del konkurranse innad i klassen som er kult.
Sist endret av googlyeyes; 5. oktober 2011 kl. 21:54.
Sitat av ToRdX95 Vis innlegg
Ka e da og ka går da ut på :P ?
Vis hele sitatet...
Humble indie bundle legger ut spill(byttes ganske ofte tror jeg) som du selv kan velge hva du skal betale for de.
Begynn med WarRock. Det er egentlig ganske morsomt hvis du ikke har andre spill å holde på med. Gratis også (Selvom visse ting i spillet koster penger...)
Sitat av xxsosk99 Vis innlegg
happy wheels
Vis hele sitatet...
Episke saker
Battlefield play for free ^^
My life for Aiur!
LesPaul's Avatar
Maplestory, ser jævla barnslig ut, men like avhangighetsskpaende som Heroin. 2D mmorpg som ikke krever en drit av pcen.
Genialt spill, canvas rider du spiller rett fra chrome nettlesern: https://chrome.google.com/webstore/d...earch&hcp=main
Heroes of Newerth
League Of Legends OFC!!
Sist endret av alicante55; 6. oktober 2011 kl. 02:50.
www.leagueoflegends.com - har vokst seg til 15mill registrerte brukere og var en av hovedcompoene i b.la dreamhack og IEM.