Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 3714
Jeg er ikke sikker på om jeg poster på riktig sted nå, men håper noen kan hjelpe meg.

Hvis man tar urinprøve for å ha røyket litt cannabis, blir testen negativ/positiv? eller blir det vist hvor mye thc man har i urinen?
Positiv/negativ. Kommer litt an på hvordan test.
Jeg tror de faktisk ser hvor mye thc-promille du har. Det sier de i hvertfall i saker der noen har kjørt bil i ruset tilstand. For hvis du røyka dagen før var du jo egentlig ikke ruset, men testen hadde jo blitt positiv.
Er det politiet som tester, blir nivået målt. I en evt. rettsak f. eks. Fyllekjøring/Kjøring i ruspåvirket tildstand blir dette regnet om til promille.. på en eller annen merkelig måte...
tror først og fremst de sjekker om det er thc der i det hele tatt (om det er positivt) så eventuelt hvor mye thc

hvis du må pisse i koppen til en poltimann i nærmeste fremtid;
spis lite salt, drikk mye vann jogg og sykkle som en gal mann med masse klær og sett deg i bastua, da vil du svette ekstremt mye og da går prosessen med og minske thc fortere, så viser testen din sikkert positivt men på et lavere nivå forhåpentligvis, da vil jeg tro det er enklere og være uskyldig en om man har veldig mye THC i fettlagrene o.l.

"meh officer of the law, har godt mulig pustet inn passivt røyk, eller bommet en sigarett på fest som ikke var sigarett etc, bursdags kake ubevist" men allt kommer ann på omstendigheter også

blod prøve der og da er en annen sak, det er også hårprøve!
De har vel ikke lov til å ta en blodprøve på stedet?
Hvis du skal ta en Urintest og er redd for at du skal slå ut så bare putt salo i noen kapsler og svelg de.. da blir testen negativ, eller om du ikke får til dette så kan du bruke klesvaskings pulver som OMO og legge noen få korn rett under klitten, eller for gutter i hakket på toppen av lillehodet, da slår også testen ut negativt...

Lykke til
sikker på at det fungerer? er ikke salo giftig?
Sitat av sakerstuff Vis innlegg
Hvis du skal ta en Urintest og er redd for at du skal slå ut så bare putt salo i noen kapsler og svelg de.. da blir testen negativ, eller om du ikke får til dette så kan du bruke klesvaskings pulver som OMO og legge noen få korn rett under klitten, eller for gutter i hakket på toppen av lillehodet, da slår også testen ut negativt...

Lykke til
Vis hele sitatet...
Du kan ikke være riktig skrudd sammen, såpe i åpningen på penis? Herregud.
Har prøvd mye rart i min tid for og få negative resultater på urinprøvene, og det er to ting som har funket å det er kull og cydots.
Sitat av UncleAndy Vis innlegg
Du kan ikke være riktig skrudd sammen, såpe i åpningen på penis? Herregud.
Vis hele sitatet...

Det ville nok vært svært ubehagelig å fått vaskepulver inni der ja!...

.
Sitat av Cannabidiol Vis innlegg
Har prøvd mye rart i min tid for og få negative resultater på urinprøvene, og det er to ting som har funket å det er kull og cydots.
Vis hele sitatet...
Hva er cydots?
Prøvde å google, men det gav meg ingenting.
Sitat av sakerstuff Vis innlegg
Hvis du skal ta en Urintest og er redd for at du skal slå ut så bare putt salo i noen kapsler og svelg de.. da blir testen negativ, eller om du ikke får til dette så kan du bruke klesvaskings pulver som OMO og legge noen få korn rett under klitten, eller for gutter i hakket på toppen av lillehodet, da slår også testen ut negativt...

Lykke til
Vis hele sitatet...
Mener og huske at "vekten" på urinprøven ble feil med såpe, men at testen ble negati, noe som kan føre til utvidede prøver.. Mulig at jeg tar feil så bare rett meg..
Sitat av Detectable Vis innlegg
De har vel ikke lov til å ta en blodprøve på stedet?
Vis hele sitatet...
Nei, blodprøven skal tas av lege eller sykepleier (og den slags). Så politiet kan kreve at du skal møte hos lege.
Politiet kan vel eskortere deg til nærmeste legevakt/kontor for å avgjøre saken? Jeg synes å ha lest flere saker i politiloggen og avisene hvor det står "h*n ble tatt med for utvidede prøver" i saker hvor det mistenkes rus og kjøring f.eks.
Dette er ett spørsmål, ikke en påstand

Uten å være for bombastisk tror jeg kanskje dette kan ha forekommet i sesong en eller to av Politiet.
Sitat av UncleSam Vis innlegg
Jeg tror de faktisk ser hvor mye thc-promille du har. Det sier de i hvertfall i saker der noen har kjørt bil i ruset tilstand. For hvis du røyka dagen før var du jo egentlig ikke ruset, men testen hadde jo blitt positiv.
Vis hele sitatet...
da tar de blodprøver. Hvis de skal kunne se nivået i prøven din, må den sendes til trondheim. Det tar lang tid, og koster rundt 3000 kroner. Så det er ikke sansynlig
testen blir ikke negativ viss man hiver såpe oppi. Den blir bare "ikke gyldig"..
Sitat av shitrich Vis innlegg
Hva er cydots?
Prøvde å google, men det gav meg ingenting.
Vis hele sitatet...
Vet ikke om det er riktig skrevet men dette får du kjøpt på shangri la osv, det er en drink du drikker som gjør deg clean/negativ i 4-5 timer. De har diversse produkter til for og fjerne thc spor fra hår osv
Sitat av fiskehodet Vis innlegg
Jeg er ikke sikker på om jeg poster på riktig sted nå, men håper noen kan hjelpe meg.

Hvis man tar urinprøve for å ha røyket litt cannabis, blir testen negativ/positiv? eller blir det vist hvor mye thc man har i urinen?
Vis hele sitatet...
Her står det meste om det du lurer på vil jeg tro. =) Der finnes det til og med en tabell over ca når det ikke vises på test i forhold til hvor mye du har brukt.

http://tidsskriftet.no/article/2086722#fotnote7