Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  38 3651
Yo. fikk melding om at netcom spanderer en is på meg : P

måtte bare sende netcom til 2290. Men hva skal det være godt for?

Noen som har fått isen sin?
Passordstøtte
Bill_Gates's Avatar
Du begynner sikkert å abbonnere på noe shit... gayporr f.eks
Er helt legit... de har også spandert kaffe på denne måten, sjekk http://twitter.com/mobilebarcodes

http://www.barcodes.no/images/netcom.jpg
Du får en gratis is om du gjør det =)
Testet det nå, fikk bare dette svaret tilbake: "Hei! Sommergaven gjelder kun et heldig utvalg NetCom-kunder. Fortvil ikke, som NetCom-kunde kan du få andre gaver i fremtiden. Mvh NetCom"
appearance
Sixpounder's Avatar
Trådstarter
Prøvde nå, og jeg er en heldig utvalg : D

Gyldig til 26 juni. Må stikke å hente den ettpå.
7-eleven har også en egen app til iPhone, med "kupongkarrusell" og tilbud... morsomt... Ô_o

Link: http://www.barcodes.no/index.php?id=116

hehe, noen som vil ha en "2 for 1" kupong for burn energidrikk og coca-cola?

Sist endret av Turbolego; 24. juni 2010 kl. 18:35.
Noe til telenor eller android :S
appearance
Sixpounder's Avatar
Trådstarter
Turbolego... Trenger jeg iphone?
For å benytte deg av den appen, ja.

Iphone og Ipod touch.
Sist endret av Blackkoz; 24. juni 2010 kl. 18:48.
Disse må jo være temmelig lette og forfalske ?
Og jeg som jobber for netcom, får ikke noe jeg : (
Sitat av Incogn1to Vis innlegg
Disse må jo være temmelig lette og forfalske ?
Vis hele sitatet...
Prøv å se om du kan bruke de to kupongene jeg posta, drikker ikke energi-drikker eller cola selv uansett...
Se om du kan bruke dem flere ganger!
Ikke jeg heller , men tenkte til han karen lenger opp i posten som var skuffa over at han ikke var utvalgt ..
Sitat av Turbolego Vis innlegg
Prøv å se om du kan bruke de to kupongene jeg posta, drikker ikke energi-drikker eller cola selv uansett...
Se om du kan bruke dem flere ganger!
Vis hele sitatet...
Jeg fikk Netcom Venner i 1 måned i gave vistnok.
Chess kunder får kinobilletter og Netcom kunder får noe å spise. FU Telenor...
Sitat av GothQueen Vis innlegg
Chess kunder får kinobilletter og Netcom kunder får noe å spise. FU Telenor...
Vis hele sitatet...
Så, så..
Jeg er enig i at Telenor kan være smålige til tider, men jeg har nylig blitt tildelt 17 gratis ringeminutter i måneden.
Dessuten fikk jeg 500 kroner på kontantkortet mitt for noen år siden. Ikke bare èn gang, men to ganger!
Ja, det er ganske smålig å ikke gi is til sine kunder. Fysjameg! Hvor er forbrukerrådet?
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av GothQueen Vis innlegg
Chess kunder får kinobilletter og Netcom kunder får noe å spise. FU Telenor...
Vis hele sitatet...
Still deg det veldig enkle spørsmålet om kven som garantert betaler gildet. Og deretter om det er verdt det.
pengejeger
Natz's Avatar
Sitat av imba Vis innlegg
Og jeg som jobber for netcom, får ikke noe jeg : (
Vis hele sitatet...
Imba, om du kanskje hadde vært på jobb. Noe som du ikke har. Ville du fått med deg at vi faktisk har fått lignende : )
Sitat av Nimrad Vis innlegg
Ja, det er ganske smålig å ikke gi is til sine kunder. Fysjameg! Hvor er forbrukerrådet?
Vis hele sitatet...
Vennligst ikke ta mine sitater ut av kontekst for å forhøye deg selv, det er smålig.
Sitat av Turbolego Vis innlegg
Prøv å se om du kan bruke de to kupongene jeg posta, drikker ikke energi-drikker eller cola selv uansett...
Se om du kan bruke dem flere ganger!
Vis hele sitatet...
Vet at i usa deles rabattkuponger på forum og skrives ut. Rimelig pop der, får gratis energidrinker og rabatter på div. fastfood og det fungerer stortsett, ellers så spiller de bare uvitende og forlater åstedet.. Synes ikke vi skal vise oss noe dårligere om de ikke har tenkt gjennom og sikret kampanjene sine skikkelig. Her er det muligheter
Sitat av slashdot Vis innlegg
Still deg det veldig enkle spørsmålet om kven som garantert betaler gildet. Og deretter om det er verdt det.
Vis hele sitatet...
Jammen... Det er jo koselig å få is Jeg betaler jo allerede for de uutholdelig dårlige reklamene, så da kan jeg jaggu betale for gratis is!
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Gah.

Sente melding og fikk bare et bugga svar tilbake Z.z. Masse rare tegn
Saldo på telefonen, nå 3.84,-
For dere som bor i Oslo, og har iPhone, kan laste ned Deli de Luca appen. Er en del tilbud og litt gratisstash å hente. Jeg får også sånne rabattkuponger fra 7 eleven, men på sms.
appearance
Sixpounder's Avatar
Trådstarter
Var å henta isen min idag med alle netcom vennene mine.
Dere sku sett de telenor folka på den andre benken var lite missunelig.

=)
Sitat av Turbolego Vis innlegg
Prøv å se om du kan bruke de to kupongene jeg posta, drikker ikke energi-drikker eller cola selv uansett...
Se om du kan bruke dem flere ganger!
Vis hele sitatet...
Jobber hos Shell 7-Eleven, og papir utgaver blir ikke godtatt. Og disse "is-meldingene" skal vi som personale slette på kundens telefon. Men om du lagrer kameraten din sitt nr. som Netcom og han sender deg den mld der det står den teksten fra Netcom, så kan dere jo bare gå hente ny is på hvert vaktskifte.
Telenor får ingenting
Men ett + med telenor er jo att de ringer rundt og spanderer gratis ringeminutter, penger på kontantkort, gratis sms, gratis byte på nette osv.
Har blitt ringt opp og spandert på minutter og sms noen ganger.
FL Studio Guru
djxfade's Avatar
Sitat av wanna-b Vis innlegg
For dere som bor i Oslo, og har iPhone, kan laste ned Deli de Luca appen. Er en del tilbud og litt gratisstash å hente. Jeg får også sånne rabattkuponger fra 7 eleven, men på sms.
Vis hele sitatet...
Er da flere Deli de Luca i Bergen også
Sitat av Jack Daniels Vis innlegg
Telenor får ingenting
Men ett + med telenor er jo att de ringer rundt og spanderer gratis ringeminutter, penger på kontantkort, gratis sms, gratis byte på nette osv.
Har blitt ringt opp og spandert på minutter og sms noen ganger.
Vis hele sitatet...
Wut? Aldri skjedd noe som helst lignende med meg. Aldri fått noen form for bonus av Telenor.
Sitat av Mokko Vis innlegg
Wut? Aldri skjedd noe som helst lignende med meg. Aldri fått noen form for bonus av Telenor.
Vis hele sitatet...
stiller meg spørrende til denne selv. Aldri fått mer enn de minimum de har lovet i abonnomentet.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Natz Vis innlegg
Imba, om du kanskje hadde vært på jobb. Noe som du ikke har. Ville du fått med deg at vi faktisk har fått lignende : )
Vis hele sitatet...
Er da på jobb jeg din sopp. har ikke sett deg på en stund da men...
▼ ... over en uke senere ... ▼
For dere som har chess, så husk at dere har gratis kinobillett på tirsdager, hele dagen, alle forestillinger (2 for 1).
Jeg er også netcomkunde! Har ikke fått ei jævla melding jeg :/ Hvorfor? Jeg vil også ha!
Så valget står imellom is og stødig dekning...
Dette gjorde jeg:

1- Jeg sente meldingen som er nevnt over her et sted.
2- Jeg fikk melding tilbake at det bare var for utvalgte kunder
3- Neste dag fikk jeg også is

Så kanskje de syntes synd på meg eller noe. Prøv å sende melding, så får du kanskje en is
Fikk telefon fra telenor i går. jeg har fått 50 gratis ringeminutter hver mnd i 6 mnd fordi jeger en god å trofast kunde kanskje telenor også har hengt seg på trenden? =)
Sist endret av dancing panda; 16. juli 2010 kl. 08:50.
Sitat av GothQueen Vis innlegg
Chess kunder får kinobilletter og Netcom kunder får noe å spise. FU Telenor...
Vis hele sitatet...
Jeg fikk gave av telenor her om dagen jeg. De trekker fra en 50-lapp av regningen min hver måned i ett år fra nå