Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1229
Har nylig bestillt 2 testkits (Ehrlich og Hoffman) gjennom en canadisk side og komnå i etterkant over eldre artikler og tweets ( twitter) fra tolletaten som sier at de varsler politiet hvis de finner slike i tollen.

Noen som har opplevd dette? Fikk det noen konsekvenser og ble du varslet om at informasjonen ble videresendt til politiet?

Merket at jeg fikk litt noia nå.
Sist endret av Dodecha; 4. juli 2020 kl. 15:30. Grunn: Fikset url
Tror det skal gå fint. Politiet legger inn en notis om "potensiell dealer" e.l. og går ikke etter "vanlige folk" for dette. Men jeg handler innenlands for sånne ting.

Uansett; ikke ha noe hjemme mens du venter på det, man vet aldri.
Sitat av frukoman Vis innlegg
Uansett; ikke ha noe hjemme mens du venter på det, man vet aldri.
Vis hele sitatet...
Ikke ha noe hjemme i det hele tatt man vet aldri
Sitat av Stingray Vis innlegg
Ikke ha noe hjemme i det hele tatt man vet aldri
Vis hele sitatet...
Tja, jeg vet ikke. Eneste gangene jeg har blitt tatt er under eller rett etter kjøp. Er som regel ikke involvert i andre "lugubre" aktiviteter, så har aldri vært noen grunn til å få de på besøk.
Sitat av frukoman Vis innlegg
Politiet legger inn en notis om "potensiell dealer" e.l. og går ikke etter "vanlige folk" for dette.
Vis hele sitatet...
LOL! det er den største synsingen jeg har lest siden jeg registrerte min første konto her i 2008. POTENSIEL DEALER! Den var god du.

Om TS er godt voksen uten noen anmerkninger så gir de nok faen, er TS 17år uten anmerkninger så vil de nok drive litt "forebyggende arbeid".

Legger inn en notis, lol!
Jeg er straffedømt flere ganger enn jeg kan telle på to hender, hver gang jeg har ringt til politiet for å spørre om noe jeg lurer på iforhold til noen av sakene mine så har de ingen aning om hvem jeg eller hva jeg har drevet med, ja de kan sjekke deg opp, men det er ikke slik at de bare har et filsystem på mr. navn navnesen.
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Sitat av Kjelldriver Vis innlegg
LOL! det er den største synsingen jeg har lest siden jeg registrerte min første konto her i 2008. POTENSIEL DEALER! Den var god du.

Om TS er godt voksen uten noen anmerkninger så gir de nok faen, er TS 17år uten anmerkninger så vil de nok drive litt "forebyggende arbeid".

Legger inn en notis, lol!
Jeg er straffedømt flere ganger enn jeg kan telle på to hender, hver gang jeg har ringt til politiet for å spørre om noe jeg lurer på iforhold til noen av sakene mine så har de ingen aning om hvem jeg eller hva jeg har drevet med, ja de kan sjekke deg opp, men det er ikke slik at de bare har et filsystem på mr. navn navnesen.
Vis hele sitatet...
mmmm De har et internt program som de legger inn notis på folk jo, sett dette selv. Hvem du er kjæreste med og om du er voldelig osv.