Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 3531
Hei, til tross for å ha lest daglig på freak.no i flere år så blir dette allikevel første gang jeg skriver noe. Jeg er så og si aldri skriftlig aktiv på forum eller i kommentarfelt, bare snylter på andres kunnskap og innsats. Vet det, kjip som faen. Uansett så har freak og dere her inne gitt meg uvurderlig kunnskap som garantert har hindret meg i gjøre direkte livsfarlige ting med tanke på bruk av rus.
Tusen takk for det!

Så over til saken; jeg er vel det man kan kalle en klassisk blandingsmisbruker som har prøvd det meste bortsett fra psykedelika.

Favoritt-komboen for tiden er alkohol, heroin(sniffer) og benzo, da primært Xanor eller Rivotril.
Rivotrilen kjøpt på (bru)gata fra glass har jo, som kjent, skapt en haug av tråder her inne på freak om hvorvidt de inneholder riktig virkestoff, hvor potente de er osv.

Jeg skal innrømme at dette har jeg også alltid lurt på. Mitt inntrykk er at det varierer veldig.
Så idag, for første gang å ha kjøpt "løse" rivvo i over et tiår, fikk jeg kjøpt rivotril, klonazepam 2 mg i blister fra Galenika! Jeg er godt kjent med Galenika da jeg har knaska hundrevis 1 mg Ksasol fra dem og synes de har vært veldig gode. Derfor tar jeg det for gitt at Rivotrilen jeg har i blister fra Galenika er ekte vare.

I teorien kan dette faktisk være første gang jeg spiser en rivotril som faktisk inneholder 2 mg Klonazepam og derav mitt spørsmål til dere som vet med sikkerhet at dere har spist en del falske rivotril fra Brugata samt vet at dere også har spist en "ekte" rivotril med riktig mengde virkestoff; hvor mye mer potent er de ekte? Hvor forsiktig bør jeg være? Hvor mange kan jeg ta? Er jeg merkbart rusa dagen etter om jeg tar 2-3 ekte rivvoer sent på kvelden? Kan jeg forvente en annen type rus?

Jeg har vel en sånn toleranse på brugata-rivotril at jeg kan ta tre til fire 2 mg rivvoer, sammen med 6 øl/en flaske vin og få en fin, chill form, uten å blække og uten å våkne på glattcelle uten å ane hva jeg har gjort de siste 48 timene og fornærmet alle på telefonlisten min. (men joda, har hatt den erfaringen også back in the days)

Jeg har veldig respekt for rivotril, jeg vet hvor føkka man kan bli og vil ikke ta for mye, men samtidig ønsker jeg jo en digg rus da.

Håper på at det er noen her inne som har noen tips, råd eller erfaringer å dele
Har aldri prøvd rivvo selv, bare andre benzo. Men har hørt flere historier fra kompiser der det har gått rett til helvete dagen derpå fordi de føler seg helt edru, men egentlig er de fortsatt helt på trynet fra rivvoen. Har som sagt aldri prøvd rivvo selv, men jeg ser for meg at faren for at du spiser alle du har tilgjengelig er vel like stor som med andre benzo, og våkner dermed opp noen dager senere uten å vite hva faen som har skjedd. Vær forsiktig med å blande med alkohol, bedre med litt for lite en litt for mye
▼ ... noen uker senere ... ▼
Ung og vanskelig
83leo's Avatar
I teorien tilsvarer 1mg Clonazepam 10mg Diazepam. Mange av disse Budapest-glassene som har vært i omløp er faktisk 100% ekte. Jeg har så langt enda ikke kommet over en falsk Rivotril, verken på glass eller i blister. Glassene jeg kjøper stammer fra Oslo og har kjennetegnes ved at delekrysset på tablettene har to utseender, fra samme glass. Det ene krysset er tynt og grunt, mens det andre har noe bredere streker og er mer tydelige. Selvsagt er dette noe man finner mistenkelig, men jeg har spist min andel Rivotril ila. årenes løp og man kjenner umiddelbart på smak og konsistens om det er ekte Rivotril. Man skal være god om man klarer å lage falske piller med akkurat den smaken for den er ganske kompleks.

Når det er sagt kom jeg over noen Indiske Clonazepam på brett som definitivt var sterkere enn vanlig. Grunnet grotesk toleranse kjenner jeg ikke stort til 2mg Clonazepam, men denne kjente jeg derimot godt. Aner ikke hva de surrer med der nede, men jeg skulle absolutt hatt kloa i flere slike. Man har prøvd seg med både mint og melkesukker for å etterligne smaken, men har man spist noen Rivotril er det ikke til å ta feil av. Rivotril har jo også den morsomme effekten av delusion of sobriety. Kan være en pinlig affære. Selv spiser jeg kunpl piller for den såkalte terapeutiske effekten, men jeg finner det vanskelig å tro at du som oftest har knasket falske piller. Begynn med to for sikkerhets skyld.
Rivotril fra norske glass > Rivotril på Galenika brett > Rivotril på Østblokkglass
Ung og vanskelig
83leo's Avatar
Rivotril er og blir Rivotril om den er ekte. Selv om det produseres i Øst-Europa har de strenge kontroller med produksjonen her som der. Det er så mange merkelige myter rundt piller. Mange vil kun kjøpe Pfizer U94 fordi jungeltelegrafen sier at alle bein merket med Xanax 2 er falske. Det betyr bare at det er Pfizer Norge, Pfizer Europe etc. etc. Rivotril likeså, 2mg Clonazepam er og blir 2mg Clonazepam. Mange foretrekker også bein forran Ksalol, kun pga. myter. Alprazolam er Alprazolam. Jeg har gaflet voldsomme mengder benzo og andre narkotiske piller og jwg kan ikke påstå jeg har merket nevneverdig forskjell mellom ulike produsenter.
Sist endret av 83leo; 18. mai 2020 kl. 12:12.
Sitat av 83leo Vis innlegg
og jwg kan ikke påstå jeg har merket nevneverdig forskjell mellom ulike produsenter.
Vis hele sitatet...
Jeg merker enorm forskjell på Rivotril, til og med noen ganger fra samme glass.
De glassene som sirkulerer i Oslo er uten tvil illegalt produsert, og dosene med virkestoff varierer. Til og med virkestoffet kan det virke som om varierer en gang i blandt.

Jeg er enig i at Clonazepam er Clonazepam, men 0,5mg Clonazepam er ikke 2mg Clonazepam.
Sist endret av krystallkongen; 18. mai 2020 kl. 12:54.
Sitat av 83leo Vis innlegg
I teorien tilsvarer 1mg Clonazepam 10mg Diazepam. Mange av disse Budapest-glassene som har vært i omløp er faktisk 100% ekte. Jeg har så langt enda ikke kommet over en falsk Rivotril, verken på glass eller i blister. Glassene jeg kjøper stammer fra Oslo og har kjennetegnes ved at delekrysset på tablettene har to utseender, fra samme glass. Det ene krysset er tynt og grunt, mens det andre har noe bredere streker og er mer tydelige. Selvsagt er dette noe man finner mistenkelig, men jeg har spist min andel Rivotril ila. årenes løp og man kjenner umiddelbart på smak og konsistens om det er ekte Rivotril. Man skal være god om man klarer å lage falske piller med akkurat den smaken for den er ganske kompleks.

Når det er sagt kom jeg over noen Indiske Clonazepam på brett som definitivt var sterkere enn vanlig. Grunnet grotesk toleranse kjenner jeg ikke stort til 2mg Clonazepam, men denne kjente jeg derimot godt. Aner ikke hva de surrer med der nede, men jeg skulle absolutt hatt kloa i flere slike. Man har prøvd seg med både mint og melkesukker for å etterligne smaken, men har man spist noen Rivotril er det ikke til å ta feil av. Rivotril har jo også den morsomme effekten av delusion of sobriety. Kan være en pinlig affære. Selv spiser jeg kunpl piller for den såkalte terapeutiske effekten, men jeg finner det vanskelig å tro at du som oftest har knasket falske piller. Begynn med to for sikkerhets skyld.
Vis hele sitatet...
Finner det utrolig rart at du mener budapest glassene med ulik trykk er de ekte, når du kan kjøpe budapest glass hvor alle strekene er like. Jeg kjøper den rett og slett ikke. Kan godt være de fungerer bra nok, men etter min erfaring er det større varianse på pillene når de er ulike.
Sist endret av DrPerception; 18. mai 2020 kl. 20:23.