Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 2216
Anonym bruker
"Snill Basilisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg vet jo at nesten ingenting fungerer, og er man med på leken får man tåle steken.

Men jeg hater nedtur. Skulle så veldig gjerne hatt tips til hvordan man kan ha det bedre på nedtur, i hvertfall mindre angst og kvalme.

Akkurat denne gangen har jeg vært så lir at jeg har inntatt både cola og amfetamin, men må si jeg opplever nedturen lik uansett hva jeg får i meg. Og den varer hele dagen.

Så langt, etter 5 år med noen ganger litt mer en helgebruk, er det eneste jeg får et snev av hjelp av bcaa med vann. Sikkert i hovedsak vannet som hjelper. Er det noen som har andre tips? Har ikke hverken piller eller weed tilgjengelig, og synes heller ikke det hjelper på angsten.
Ah, den evige søken etter enkle måter å slippe eller bli kvitt nedtur.

Har du ikke noen hjelpemidler tilgjengelig (benzo, sovepiller, alkohol, røykings) er det dessverre lite du får gjort.

Så dagen i dag blir nok preget av angst, depresjon og jævelskap for din del

Sov 8 timer i natt jeg, som en baby. Nå skal jeg ta meg 5mg Valium og en kopp kaffe som starten på en flott dag og nyte å ikke være i dine sko Tenkte å ta en joint med kjæresten når hun våkner, det gleder jeg meg til!

Hvis du ble litt misunnelig nå burde du vurdere å kutte ut stimulanter. Man føler seg for jævlig etterpå, det er dyrt, man ofrer gjerne en natts søvn (eller flere) og søvn er veldig viktig for velvære.

Kos deg!

PS: Få i deg et stort og sunt måltid og drikk en kopp med honningmelk. Det kan roe deg ned litt.
Sett paa Kev In Space \\\ Side Brok paa spotify saa kan du nyte formen nedtur blir alltid det gøyalt som fan med dem paa høytalerne. Hvis du er typen som kan gjøre om paa stemmen din paa speed saa er det fett aa rappe/synge med !
Anonym bruker
"Snill Basilisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av carttown Vis innlegg
Sett paa Kev In Space \\\ Side Brok paa spotify saa kan du nyte formen nedtur blir alltid det gøyalt som fan med dem paa høytalerne. Hvis du er typen som kan gjøre om paa stemmen din paa speed saa er det fett aa rappe/synge med !
Vis hele sitatet...
Å legge energien på musikk er kanskje ikke dumt akkurat nå ligger jeg dessverre i fosterstilling og veksler mellom tankene «ikke kast opp» og «nei ikke tenk på det du da, da får du mer angst». Kanskje jeg burde krabbe ut i stuen etterhvert og få satt på noe musikk
Hehe, får du ikke taki benzo eller noe å sove på?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Å legge energien på musikk er kanskje ikke dumt akkurat nå ligger jeg dessverre i fosterstilling og veksler mellom tankene «ikke kast opp» og «nei ikke tenk på det du da, da får du mer angst». Kanskje jeg burde krabbe ut i stuen etterhvert og få satt på noe musikk
Vis hele sitatet...
Ja, sett paa no driks aa lær deg noen triks for ditt nedturs nikst hits
Sist endret av Speedfrik; 8. mai 2020 kl. 08:45.
Anonym bruker
"Snill Basilisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av sonofsam1 Vis innlegg
Hehe, får du ikke taki benzo eller noe å sove på?
Vis hele sitatet...
Det eneste jeg har som er et snev sterkere enn Paracet er tramadol. Ikke mye å skryte av i medisinskapet mitt, haha
Anonym bruker
"Vettskremt Brasme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tramadol kan hjelpe på sinnstemningen din og "få deg i form" så du kommer gjennom dagen.
Jeg foretrakk og lande på tramadol etter rundene med makkakjøret selv.
Ellers som andre her skriver, godt måltid, mye veske, lang og god dusj, kryp sammen foran TV og sett på dokumentarer så styrer du kanskje hodet over på andre ting.

Lykke til og ønsker deg en fin dag !
Anonym bruker
"Snill Basilisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Tramadol kan hjelpe på sinnstemningen din og "få deg i form" så du kommer gjennom dagen.
Jeg foretrakk og lande på tramadol etter rundene med makkakjøret selv.
Ellers som andre her skriver, godt måltid, mye veske, lang og god dusj, kryp sammen foran TV og sett på dokumentarer så styrer du kanskje hodet over på andre ting.

Lykke til og ønsker deg en fin dag !
Vis hele sitatet...
Tusen takk
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Å legge energien på musikk er kanskje ikke dumt akkurat nå ligger jeg dessverre i fosterstilling og veksler mellom tankene «ikke kast opp» og «nei ikke tenk på det du da, da får du mer angst». Kanskje jeg burde krabbe ut i stuen etterhvert og få satt på noe musikk
Vis hele sitatet...
Trenger ikke sette på høyt da
R.i.p 23.04.2021
Ikke ta tramadol vis det Ikke er lenge siden du har tatt stimulus. Det øker faren betraktelig for krampeanfall og grand mal
Ingefær-te eller ingefærtabletter er bra mot kvalme hvertfall.
Hvorfor gjør du dette når du får sånn nedtur av det? jeg har ikke med det, men jeg får nesten vondt inni meg når dere tar slike ting dere ikke helt hva er og som gir slike virkninger. Hva er så gøy med den falske selvtilliten dere får? Dette er grunnen til at jeg avstår totalt fra alkohol, jeg evner ikke å være glad etter en natt på fylla.
Det hjelper også veldig på nedturen om du skaffer deg kvalitetsamfetamin eller ADHD-medisiner med amfetamin som virkestoff og holder deg til én eller to doser i løpet av én dag. Da kan du være godt ruset i en hel dag og fortsatt rekke å få deg en god natts søvn.
Kjører du knallhardt med masse redoseringer i 2+ døgn sier det seg selv at nedturen blir brutal!

Dessuten får man ikke noe særlig ut av speeden etter de første 24 timene. Du blir bare loka, overstimulert og ender med å stuke. Pluss at de negative effektene blir mer merkbare. Med mindre du bruker terapeutiske doser (5-20mg), da kan du nok holde det gående i flere dager forutsatt at du får i deg rikelig med sunn mat, mye væske og sover 8 timer hver natt

Happy tweaking
Sist endret av krystallkongen; 8. mai 2020 kl. 12:43.
Sitat av carttown Vis innlegg
Sett paa Kev In Space \\\ Side Brok paa spotify saa kan du nyte formen nedtur blir alltid det gøyalt som fan med dem paa høytalerne. Hvis du er typen som kan gjøre om paa stemmen din paa speed saa er det fett aa rappe/synge med !
Vis hele sitatet...
Off topic, men hva skjedde med Kevin? Han fremsto alltid så hard og gangsta at jeg lurer litt på om han døde for egen hånd, eller ikke?

Sitat av Dreamliner91 Vis innlegg
Hvorfor gjør du dette når du får sånn nedtur av det? jeg har ikke med det, men jeg får nesten vondt inni meg når dere tar slike ting dere ikke helt hva er og som gir slike virkninger. Hva er så gøy med den falske selvtilliten dere får? Dette er grunnen til at jeg avstår totalt fra alkohol, jeg evner ikke å være glad etter en natt på fylla.
Vis hele sitatet...
Noen liker livet på kanten.
Den falske selvtilliten? Hvor har du det fra? Hvordan vet du at han ikke vet hva han har? Hvordan vet du at han ikke testet stoffet sitt med testkit eller sendt til lab?
Nå har jeg sett deg poste svada i flere tråder, du uttaler deg som mamma og kommer med spørsmål som krever svar du ikke vil forstå eller innehar evnen til å forstå uten å ha vært med på leken selv.

Utifra postene dine så virker det som om du er noe deprimert og nervøs, jeg lurer litt på hva du gjør her inne? Ikke for å utestenge, alle er jo velkomne her, men de fleste som deltar her har enten noe å legge på bordet eller trenger noe som er blitt lagt på bordet.

Det er generelt farlig å leve, plutselig en dag så dør du, så hvorfor skal man ikke kunne nyte livet litt ekstra når man allerede er på på lånt tid? Bare gjøre det man har lyst til mens man har det gående?
Sist endret av Kjelldriver; 8. mai 2020 kl. 12:59. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Kjelldriver Vis innlegg
Off topic, men hva skjedde med Kevin? Han fremsto alltid så hard og gangsta at jeg lurer litt på om han døde for egen hånd, eller ikke?



Noen liker livet på kanten.
Den falske selvtilliten? Hvor har du det fra? Hvordan vet du at han ikke vet hva han har? Hvordan vet du at han ikke testet stoffet sitt med testkit eller sendt til lab?
Nå har jeg sett deg poste svada i flere tråder, du uttaler deg som mamma og kommer med spørsmål som krever svar du ikke vil forstå eller innehar evnen til å forstå uten å ha vært med på leken selv.

Utifra postene dine så virker det som om du er noe deprimert og nervøs, jeg lurer litt på hva du gjør her inne? Ikke for å utestenge, alle er jo velkomne her, men de fleste som deltar her har enten noe å legge på bordet eller trenger noe som er blitt lagt på bordet.

Det er generelt farlig å leve, plutselig en dag så dør du, så hvorfor skal man ikke kunne nyte livet litt ekstra når man allerede er på på lånt tid? Bare gjøre det man har lyst til mens man har det gående?
Vis hele sitatet...
Og en del av det jeg hadde lyst var å spørre folk hvorfor de gjør som de gjør, når de åpenbart ikke har godt av det. Jeg skal ikke nekte noen noe. Jeg har heller aldri blandet meg eller tystet på noen.

Hadde jeg skaffet amfetamin fra dealere så hadde jeg vært dritnervøs for hva som egentlig er der. Hvordan kontrollerer dere det?
Det høres så lite kult ut å ligge der i fosterstilling, kvalm og med angst. Dere må være veldig sterke, som klarer å leve videre etter slike oppturer.
Kanskje jeg bare er svak. Jeg hadde det slik med alkohol. Så alltid frem til helg, for helg betydde fest. Fest betydde alkohol.
Selvtillit fikk jeg og jeg trodde at jeg skulle være så lykkelig resten av livet. Våknet like rævva dagen etter. Ensom som helvete, hjertebank, følte alle hatet meg. For ikke å snakke OL forfallen. Men dette er nå meg. Alkoholen er kuttet ut.
Ikke engang et glass vin skal jeg røre.
Det smaker ikke godt heller.

Ja jeg er kanskje nervøs.
Sitat av Dreamliner91 Vis innlegg
Og en del av det jeg hadde lyst var å spørre folk hvorfor de gjør som de gjør, når de åpenbart ikke har godt av det. Jeg skal ikke nekte noen noe. Jeg har heller aldri blandet meg eller tystet på noen.

Hadde jeg skaffet amfetamin fra dealere så hadde jeg vært dritnervøs for hva som egentlig er der. Hvordan kontrollerer dere det?
Det høres så lite kult ut å ligge der i fosterstilling, kvalm og med angst. Dere må være veldig sterke, som klarer å leve videre etter slike oppturer.
Kanskje jeg bare er svak. Jeg hadde det slik med alkohol. Så alltid frem til helg, for helg betydde fest. Fest betydde alkohol.
Selvtillit fikk jeg og jeg trodde at jeg skulle være så lykkelig resten av livet. Våknet like rævva dagen etter. Ensom som helvete, hjertebank, følte alle hatet meg. For ikke å snakke OL forfallen. Men dette er nå meg. Alkoholen er kuttet ut.
Ikke engang et glass vin skal jeg røre.
Det smaker ikke godt heller.

Ja jeg er kanskje nervøs.
Vis hele sitatet...
Åpenbart ikke har godt av det?
Men hva om han fikk noe godt utav turen, er det så ille å betale litt I form av dårlig form dagen etter? Og det der med nedtur sitter mest i hode, kan pakke i meg hva som helst i enorme mengder over lengre tid uten noen form for nedtur, klart man blir litt slapp og nedstemt, men det stopper der, for noen så er det jo helt forferdelig å ikke føle seg vell og da blir nedturen litt verre, og det sitter jo da I hode.
Det finnes testkit som tester om stoffet ditt faktisk er det du har kjøpt.
Det finnes enkle metoder å rense stoffet ditt om du er nøye eller mistenker buff.

De fleste som bruker dop er bare ute etter noe utenom det vanlige dølle A4 livet vi lever, oppmot 40t jobb mandag til fredag? Det blir for ensformig for noen.

Og for oss som liker denne levestilen, de fleste jeg har møtt har funnet ut hvordan man gjør det riktig uten å måtte ofre liv, helse eller flere dager på sofaen etter en trall.