Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 2595
Fått fatt på en tablett, knust den og tatt litt og litt ett par timer. Vert veldig forsiktig, merker Nesten ingenting hva er problemet?

80mg tablett, knust tatt litt og litt vil ikke ta for mye. Men synd jeg ikke kjenner en drit, 0 toleranse fra før btw
Sist endret av Angstmann11; 26. april 2020 kl. 19:09. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Da tar du vel muligens for lite da? Hvordan tar du det?
Ja er bare redd siden det går ann å dø, tar en liten del av haugen jeg har knust og dropper i kapsel eller risla. Er det ikke farlig med 80mg uten toleranse viss jeg fordeler det utover flere timer?

Evt tips til hvordan få driten til å virke? Vel å merke uten å stryke med eller skyte

Evt tips til hvordan få driten til å virke? Vel å merke uten å stryke med eller skyte

Kjenner litt nå, men vanskelig å beregne da det er knust Til pulver /biter
Sist endret av Angstmann11; 26. april 2020 kl. 19:39. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Laktoseintolerant Knurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Virker som om du tar for lite. Uten toleranse ville jeg delt pulveret i 8 og tatt 10 mg om gangen. Hvis du ikke har ønsket effekt etter 30-60 min så ta 10 til. Stemmer at man kan dø av å ta 80 mg på en gang, men det skal gå fint hvis du tar 80 mg utover en lang dag såfremt du ikke er en jente på 40 kg da
Ok takk det jeg lurte på, veier ca 100kg, prøve meg litt fremm
Anonym bruker
"Blå Nøkk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du skal kjenne 20mg godt uten toleranse
Meget skuffende, 80mg uten toleranse fordelt lenge men alikevell syns tramadol gir bedre følelse..
Har skjønt det sånn at Oxycontinen man får her i Norge er laget på en måte som skal gjøre sniffing vanskelig og gi dårlig effekt. Noe med at pulveret blir geléaktig når det kommer i kontakt med vann.
Mulig jeg tar feil.

Enig i at Tramadol er nicere, det virker på Serotonin slik at man får en antidepressiv effekt
Anonym bruker
"Laktoseintolerant Knurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Har skjønt det sånn at Oxycontinen man får her i Norge er laget på en måte som skal gjøre sniffing vanskelig og gi dårlig effekt. Noe med at pulveret blir geléaktig når det kommer i kontakt med vann.
Mulig jeg tar feil.

Enig i at Tramadol er nicere, det virker på Serotonin slik at man får en antidepressiv effekt
Vis hele sitatet...
Dette er reltebon, mange apotek som har dette fordi misbruks potensialet er mindre, men finnes vanlig oxycontin også. En kompis av meg har oxycontin på resept han må hente ut daglig på apoteket og på søndager får han reltebon fordi det apoteket i byen som har søndagsåpent kun har dette, øvrige dager får han oxycontin
Anonym bruker
"Kvalm Ringsel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Helt korrekt, oxycontin finnes, får det selv på resept. mens reltebon er laget slik at det ikke kan knuses og enda beholde effekten
▼ ... noen uker senere ... ▼
OxyContin-User
3 0
Så reltebon er er laget slik at om man knuser den så vil man ikke få den ønskede effekten kontra om man knuser en oxycontin?

Har dere noe kilder på at oxycontin blir gele aktig her i norge?
Hvis du skal bruke det som rus og skal spise eller sorte det, ta hele 80mg.

Hvis du hadde tatt IV hadde jeg bedt deg om å være mer forsiktig.

Du skal ikke bruke det som medisin, men rus. 20mg er fint det, som medisin. Når du dropper eller sorter det er overdosefaren lav. Å du må nok ha vesentlig mye mer for at det skal være farlig når du tar det på den måten.
Sitat av Sondre Vis innlegg
Hvis du skal bruke det som rus og skal spise eller sorte det, ta hele 80mg.

Hvis du hadde tatt IV hadde jeg bedt deg om å være mer forsiktig.

Du skal ikke bruke det som medisin, men rus. 20mg er fint det, som medisin. Når du dropper eller sorter det er overdosefaren lav. Å du må nok ha vesentlig mye mer for at det skal være farlig når du tar det på den måten.
Vis hele sitatet...

Neineinei. Er du helt ape eller? Virkestoffet må gjøres om uanset så om du snorter eller spiser har ikke noe å si. Ferdig diskutert. Om du røyker den så ja. Men alt skal til samme sted!

Så å si at noen skal ta en hel 80mg pga man skal bruke det til rus og ikke som medisin er sånn folk dør av.
Dø av å ta en 80mg oralt? Nei.. Man dør ikke av 1 80 oxy nr man spiser den
Sitat av Sondre Vis innlegg
Dø av å ta en 80mg oralt? Nei.. Man dør ikke av 1 80 oxy nr man spiser den
Vis hele sitatet...
60 mg, 80 mg og 120 mg depottabletter skal ikke gis til opioidnaive pasienter, pga. risiko for livstruende respirasjonshemming.
Vis hele sitatet...
fra felleskatalogen.
Heiv i meg en 80mg en gang uten toleranse. Var antageligvis på noe benzo også. Det var kurant det, for å si det sånn. Satt baki en bil og sovna med mat i kjeften. Holdt på å kveles. Men gikk greit.. Var en jævlig dryg baguette.
Ung og vanskelig
83leo's Avatar
80 mg er på grensa, men uten andre rusmidler i kroppen skal en frisk og ung person tåle det. Når det er sagt vil en opiatnaiv person kjenne 30-40mg svært godt. Jeg ville droppet snortinga og heller knust tabletten til pulver, delt den i to, ev. tre, blandet pulveret i vann og enten plugget løsningen eller drukket det. Biotilgjengeliheten er vel så god oralt uansett at det ikke skal spille noen stor rolle.
Overdosering/Forgiftning Letal dose for voksne (uten toleranseutvikling) angis til ca. 60-100 mg peroralt.

Så vil jo egentlig si at det er litt over grensa. Men alle er forskjellige og tåler ulikt. Men å si at å kjøre på med 80mg! på direkten ikke er noe problem siden han skal ruse seg og ikke bruke det for smerte. Er helt skjært spør du meg.
Anonym bruker
"Enig Rådyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ha respekt for oxy når man ikke har prøvd det før.

Jeg booster ofte med en ca 20 mg rektalt og synes det svinger godt. Etter å ha svelget 40-60 mg.

Når jeg begynte med oxy prøvde jeg meg frem. Først med 10 og 10 mg dropp eller snorte. Så begynte jeg å ta 40 mg depot om morgenen. Tok smertene mine pluss at jeg fikk en mild fin rus. Opplever det helt annerledes når jeg plugger det. Men vær forsiktig og prøv deg frem.

Vet ikke hvorfor men jeg har veldig respekt for dette stoffet. Og det har jeg aldri hatt med noe annet, der har det alltid vært full gass.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ha respekt for oxy når man ikke har prøvd det før.

Vet ikke hvorfor men jeg har veldig respekt for dette stoffet. Og det har jeg aldri hatt med noe annet, der har det alltid vært full gass.
Vis hele sitatet...
Det er VELDIG fornuftig av deg å ha respekt for dette! Alt for mange har fått livet sitt ødelagt etter å ha blitt hektet på Oxy, du har vel kanskje hørt om alle skandalene fra USA?
Bruk det som legen foreskriver, bruk det som medisin og IKKE nødvendigvis for å ruse deg!