Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  24 2833
Har ikke toleranse, legit saker. Også supplert med sobril fra lege siden i går. Har til og med angst enda, er de virkelig så oppskrytt?

kjenner jo jeg har tatt noe men trodde nå angsten sku forsvinne
Sist endret av Angstmann11; 21. desember 2019 kl. 17:02. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Ond Svartrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvor mye mg? Type? Folk reagerer forskjellig, men det burde definitivt funke på angsten om det er ekte og 1mg +
Hvor mange mg har du tatt?

Rivotril er det sterkeste Benzodiazepinet du får tak i, sammen med Xanor og Flunipam, og så og si alle narkisene i Oslo bruker Rivotril sammen med, før eller etter de har tatt det andre de bruker. Fordi det funker.

En fjerdedel, 0,5mg, av en 2mg Rivotril tilsvarer 8-10mg Valium.

Bare vent så skal du se at du får effekt.
2mg galenika klonazepam

2 stykker
Sist endret av Angstmann11; 21. desember 2019 kl. 17:21. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Velkommen Gullbust"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Høres ut som du enten har rekordmye angst eller at du har fått fake dritt. Setter pengene mine på sistnevnte. Har vært utrolig mye fake rivo det siste halve året.
Om det er mer enn halvannen time siden du tok pillene og du ikke føler noe som helst er det falske piller.
Det er sjelden, men det forekommer til og med på apoteker i blant. Finnes mange dokumentarer på emnet - falske legemidler. Antok at det var fra apotek siden du sa "legite saker". Om de er skaffet illegalt er det garantert bøff.

Hvordan var toleransen din på Benzo før du tok disse Rivoene?
Sist endret av krystallkongen; 21. desember 2019 kl. 17:25.
Vel, har du alkoholtoleranse? Eller veier du 300 kg? For det gir ingen mening at du fortsatt har angst etter å ha tatt 4 mg Rivotril. Hvordan føler du angsten?
Nei for all del det virker vell, jeg forventer vel bare for mye av stoffet. Kompis satt å sleva av samme mengde. Veier 100Kg, er litt sjanglen har jo roen for all del. Men trodde
Det skulle ta mer tankekjør og diverse. Har drukket en del den siste uken viss det kan ha noe å si? Men ikke når jeg har tatt disse preparatene. Smaker søtt og er fra ganske legit kilde, men kan jo aldri være sikker

Vel tror det virker sorry

Merker det på skrivingå.
Sist endret av Angstmann11; 21. desember 2019 kl. 17:44. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Rivo er notorisk for å få brukeren til å være overbevist om at han/hun er edru. For en som observerer vil historien være en annen.

Bruker du mye benzo ellers?
Nei bruker aldri benzo, får kun 1 «nødbrett» gjennomsnittlig hver 3mnd kanskje. Så sku ikke tro jeg har rare toleransen. Ja vet det er notorisk for det, å prøver å være observent på det. Merker jeg glemmer hva jeg skal svare på og diverse så er er vel funk. Hvor digg det er kan vel diskuteres, litt overkant trøtt. Går det over?

Nødbrettet er forøvrig kun på15mg sobril x25 aldri prøvd «skikkelig» benzo
Sist endret av Angstmann11; 21. desember 2019 kl. 17:54. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Bønne og en pils gjør det betraktelig diggere.

Om du ikke ruser deg på annet enn Rivotril og Sobril kan du ikke forvente noe mer enn å bli avslappet og glemsk.
Sist endret av krystallkongen; 21. desember 2019 kl. 18:53.
Nei trøttheten vil vare i ca 1 uke... hehe neida. men du skakke se bortifra at du føler deg jævlig mer loka dagen etter du har våknet.
Ja har hørt om den dagen derpå feelingen men var ganske fraværende. Kanskje ett live snev roligere liksom
tja enten det, eller som vanligvis hender meg å tryne borti alt man tråkker nær sjanglete :P
Haha bare morsomt
Det
hahaha ja er det ikke det?
Jo faktisk, men noen sier de våkner uten angst og goodvibes også. Håper det skjer
Benzo er en veldig dårlig midlertidig løsning. Du blir fort avhengig fordi du ikke kjenner abstinenser før 2dager etterpå. Hvis du blir uten benzo om en stund kommer angsten til å være ti ganger værre. Men for all del, jeg skjønner det er digg å slippe angst akkurat nå. Men det er ikke så lurt med benzo i lengden. Som akuttmedisin innimellom fungerer det bra.
ja det er korrekt, men goodfeeling tror jeg ikke du skal legge for mye håp i

Sitat av Sondre Vis innlegg
Benzo er en veldig dårlig midlertidig løsning. Du blir fort avhengig fordi du ikke kjenner abstinenser før 2dager etterpå. Hvis du blir uten benzo om en stund kommer angsten til å være ti ganger værre. Men for all del, jeg skjønner det er digg å slippe angst akkurat nå. Men det er ikke så lurt med benzo i lengden. Som akuttmedisin innimellom fungerer det bra.
Vis hele sitatet...
det ække noe å maraton-feste på da manbror,
for å si det fra en annen vinkel hehe
Sist endret av Speedfrik; 21. desember 2019 kl. 21:13. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Ja er klar over alt det negative, men fikk tilbud og er i en dårlig periode så var ikke vanskelig å si ja til en pause. Men er klar over at det blir verre når det er slutt på godtebitene.

Tenkte meg på raveparty jeg da søndags måren full i rivotril�� joke��
Sist endret av Angstmann11; 21. desember 2019 kl. 21:18. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg kaller dem "garantert varetekt piller" så våkner du til noen dager senere å har gjort forferdelig mye dumt.
Ja men merkelig nok tror jeg faktisk jeg har har hatt kontroll. Drokke veldig lite da, bare 1 par drammer og er ikke av den minste typen. Og er vandt til alkohol å sånn. Merker jo at hemininger forsvinner og diverse men d har gått bra å jeg våkner med min nydelige kjæreste i morgen. Godnatt kjære fellow freaks <3

For folk som lurer (sorry spam)
Mine effekter
:bryr meg mindre
:sjanglete
:trøtt
:ser litt lysere på livet

Alt i alt bra stoff for en som sliter med angst, men det er
På ingen måte noe kur bare en pause har kun 5stk kjøpte ilag jeg og en kompis. Har vel konsumert 6mg på 2
Dager med litt moderate
Mengder alkoholl i kveld, åsså faktisk litt ritalin som ordna opp i trøttheten. Men til folk som kommer å leser å lurer på løsninger for angstproblematikk så er desverre ikke dette veien å tå selvom det er den enkleste
Og at jeg snakker mot meg selv for jeg er så jævla møkklei å ikke få puste flere
Dager i strekk og forferdelige tanker

For de som vil høre om mitt velykkede opplegg på dps som jeg ble henvendt til bis fastlege. Så var jeg der kanskje 10 ganger, 11 gangen dette er (ca) så sa di sorry men vi har makulert alle papirene å du må gå igjennom alle
Spørreskjemane på nytt. Så da gikk jeg ikke tilbake dit for å si det sånn, spm som har du avvikende seksuelle preferanser faen skal det bety? Pedo??? Jeg har det veldig bra nå midlertidig men trenger såklart hjelp piller hjelper ikke i det lange løp.
Tenker å prøve privat psykolog selvom det sikkert koster skjorta.

Sorry rivo babling, men det jeg prøver å si til noen over er at jeg vet farene, er veldig intrisert i å lese om slik. Men jeg har jo kun motivasjon til å ordne opp når jeg har tatt noe å er «frisk» er hovedsaklig ikke ute etter rus, vil bare føle meg normal.
Men det er jo desverre ingen enkel løsning og er overhode
Ikke alene om alle dissene problemene selvom
Det føles slik av og til. Alle skal jo verke så perfekte utad. Håper di finner en kur snart som sikkert er umulig å få til men vi får håpe vi som sliter med angsthelvete. Tørr
Ikke engang besøke foreldrene mine når alt er kjempebra, føler meg som familiens sorte får der jeg valser inn selvom alle er glad
I Meg og jeg er snill og hjelpsom. Hvordan kan hjernen lage dette helvete når alt er tilsynelatende bra (alt det materslistiske
Er på plass) ikke at det
Er noe jeg bryr noe særlig
Om heller, vil heller ha det bra inni skallen. Nei får vel fikne framm en hammer å
Benke det på plass (jeg tuller) men føler det hjelper å sette ord på følelsene mine, så får dere heller bli irriterte
Dere som blir det.

Viss det er noe ønske om
Det kan jeg legge ut bilde
Av brettet i morgen så vi kan dele erfaringer om det er legit og sånn.

Please ingen blackout nå, tror jeg har hatt kontroll våkner jaffal me fruen.

Er så godt å skrive til Dere
Kommer vel ikke så lang vei, men er vel ikke den første
Som bare skriver for å skrive. Det hjelper ivertall meg selv å forhåpentligvis andre

Megaa glad i dere fellow freaks<3

Vil ikke sove vil bare snakke med dere på freak men klokken er jo 07:30 så kan jo ikke akkuratt forvente så mye respons. Rekner med både ritalinen og rivoen snakker på likt her,
Men jeg elsker virkelig dette forumet mye flott informasjon og god lesning ( jeg er ALDRI) positiv så rart jeg ikke ville ta mer?. Faen ikke løye folk kjører seg skikkeligt til bunns. Dps var kun det jeg fikk tilbud om å
Makan til inkompetanse skal en lete lenge etter. Visste heller ikke hvs DP/DR, står sikkert i bøkene deres så forsåvidt unnskyldt der.
Men jeg er gira på å
Sette fokus på dette fenomet eller hva jeg skal kalle
Det. Var ikke mye morsomt
Når verden ikke så ekte ut i 1år. ( over nå takk høyere
Makter) men nå skal jeg ikke mase mer selvom d Frister
Godnatt igjen glad i dere
Alle og god jul

Privatisering all the way på
Det psykiske kommer aldri over det løpet der. Er ikke så politisk aktiv av meg, å er vel egentlig imot. Men når
Det gjelder mental helse har jeg masse ekspempler på fullstendig inkompetent og uverdig behandling. Di kan vel ikke tryller dem heller, dømmer ikke de ansatte.
Men er en ambulanse suicidal eller 8 uker ventetid (eksempel)

[quote=Angstmann11;3551072]Ja men merkelig nok tror jeg faktisk jeg har har hatt kontroll. Drokke veldig lite da, bare 1 par drammer og er ikke av den minste typen. Og er vandt til alkohol å sånn. Merker jo at hemininger forsvinner og diverse men d har gått bra å jeg våkner med min nydelige kjæreste i morgen. Godnatt kjære fellow freaks <3

For folk som lurer (sorry spam)
Mine effekter
:bryr meg mindre
:sjanglete
:trøtt
:ser litt lysere på livet

Alt i alt bra stoff for en som sliter med angst, men det er
På ingen måte noe kur bare en pause har kun 5stk kjøpte ilag jeg og en kompis. Har vel konsumert 6mg på 2
Dager med litt moderate
Mengder alkoholl i kveld, åsså faktisk litt ritalin som ordna opp i trøttheten. Men til folk som kommer å leser å lurer på løsninger for angstproblematikk så er desverre ikke dette veien å tå selvom det er den enkleste
Og at jeg snakker mot meg selv for jeg er så jævla møkklei å ikke få puste flere
Dager i strekk og forferdelige tanker

For de som vil høre om mitt velykkede opplegg på dps som jeg ble henvendt til bis fastlege. Så var jeg der kanskje 10 ganger, 11 gangen dette er (ca) så sa di sorry men vi har makulert alle papirene å du må gå igjennom alle
Spørreskjemane på nytt. Så da gikk jeg ikke tilbake dit for å si det sånn, spm som har du avvikende seksuelle preferanser faen skal det bety? Pedo??? Jeg har det veldig bra nå midlertidig men trenger såklart hjelp piller hjelper ikke i det lange løp.
Tenker å prøve privat psykolog selvom det sikkert koster skjorta.

Sorry rivo babling, men det jeg prøver å si til noen over er at jeg vet farene, er veldig intrisert i å lese om slik. Men jeg har jo kun motivasjon til å ordne opp når jeg har tatt noe å er «frisk» er hovedsaklig ikke ute etter rus, vil bare føle meg normal.
Men det er jo desverre ingen enkel løsning og er overhode
Ikke alene om alle dissene problemene selvom
Det føles slik av og til. Alle skal jo verke så perfekte utad. Håper di finner en kur snart som sikkert er umulig å få til men vi får håpe vi som sliter med angsthelvete. Tørr
Ikke engang besøke foreldrene mine når alt er kjempebra, føler meg som familiens sorte får der jeg valser inn selvom alle er glad
I Meg og jeg er snill og hjelpsom. Hvordan kan hjernen lage dette helvete når alt er tilsynelatende bra (alt det materslistiske
Er på plass) ikke at det
Er noe jeg bryr noe særlig
Om heller, vil heller ha det bra inni skallen. Nei får vel fikne framm en hammer å
Benke det på plass (jeg tuller) men føler det hjelper å sette ord på følelsene mine, så får dere heller bli irriterte
Dere som blir det.

Viss det er noe ønske om
Det kan jeg legge ut bilde
Av brettet i morgen så vi kan dele erfaringer om det er legit og sånn.

Please ingen blackout nå, tror jeg har hatt kontroll våkner jaffal me fruen.

Er så godt å skrive til Dere
Kommer vel ikke så lang vei, men er vel ikke den første
Som bare skriver for å skrive. Det hjelper ivertall meg selv å forhåpentligvis andre

Megaa glad i dere fellow freaks<3

Vil ikke sove vil bare snakke med dere på freak men klokken er jo 07:30 så kan jo ikke akkuratt forvente så mye respons. Rekner med både ritalinen og rivoen snakker på likt her,
Men jeg elsker virkelig dette forumet mye flott informasjon og god lesning ( jeg er ALDRI) positiv så rart jeg ikke ville ta mer?. Faen ikke løye folk kjører seg skikkeligt til bunns. Dps var kun det jeg fikk tilbud om å
Makan til inkompetanse skal en lete lenge etter. Visste heller ikke hva DP/DR er står sikkert ikke i lærebøkene deres så forsåvidt unnskyldt der.
Men jeg er gira på å
Sette fokus på dette fenomet eller hva jeg skal kalle
Det. Var ikke mye morsomt
Når verden ikke så ekte ut i 1år.

kun snakk om psykose,angst,depresjon.
ble selv diagnostisert med panikkangst.
men kunne hatt panikkangst any day.
men å føle at hele verden ser helt fucka ut, selvom alt er likt. Synes at denne persepsjonen sku blitt sett nermere på, for di hadde faktisk ikke fanaring. For jeg var heller ingen tung narkoman, var på en gutte-tur prøvde mdma så var det jort. skulle ikke mer til. dette har jo satt sine spor i psyken min, selvom selve dp/dpren er vekke.

kommer jo bare mer å mer filmer på youtube om emnet, og skriverier helst utenlandsk. For å komme med en pekefinger her, mdma er nok helt forsvarlig i moderate doser og ikke ofte. Samme med mange andre rusmidler. Føler meg som den læreren, men 1 gang var faktisk nok for meg.

tenk dere om ! jeg hadde "svak" psyke fra før som sikkert spiller inn.

tidenes rotetråd, håper admin kan fikse ellers ordner jeg opp når jeg våkner

sikkert bare vas alikevell
Sist endret av Angstmann11; 22. desember 2019 kl. 10:23. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Pillene funker i alle fall.
Galenika Rivotril? Som jeg sa i en annen post. De er underdoserte og ubrukelige. Galenikaene spesielt av typen rivotril som er ute nå er totalt ubrukelige. De har ingen muskelavslappende effekt. Jeg satt på mange brett for litt siden, selv om de har konsistensen så er dem ikke Legit. Detta er varer som Galenika skulle destruere men som har kommet på avveie fra Serbia. Jeg tok 15mg Galenika og sammenlignet med en norsk 2mg Roche rivo, det var dag og natt i forskjell. Det eneste fra Galenika som er på avveie med grei funk er ufoene (diaz) og ksalol alprazolam.
Hahahah tenk at jeg kalte meg «normal» her, klarer ikke gå nesten våkna nå.