Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 1569
Hey!
Jeg har slengt inn en remix (min første, vel og merke) i en konkurranse. Ikke at jeg regner med å vinne, men kunne vært gøy å sjekke hva folk syns om den!

http://play.beatport.com/contests/sk...ed740608065f8a

Kom gjerne med både ris og ros!
Jeg synes den var dritfet! Ikke at kan noe som helst om musikk, men jeg syntes det var god musikk!
Heltids dust
Anarkorken's Avatar
Trådstarter
Takk, takk! Kult å høre!
Det var vel til deg jeg sa til tidligere at jeg ikke var så begeistret over dubstep(?) så den delen droppe jeg å si noe om.
Men det jeg kan si er at jeg husker når du la ut dine første sanger, og jeg hører at du har blitt veldig mye flinkere og du begynner å få din egen stil, så for det gir jeg deg KP
RÅÅTTTTTTTTTTTTT. kp
Heltids dust
Anarkorken's Avatar
Trådstarter
Sitat av JibbeSander Vis innlegg
Det var vel til deg jeg sa til tidligere at jeg ikke var så begeistret over dubstep(?) så den delen droppe jeg å si noe om.
Men det jeg kan si er at jeg husker når du la ut dine første sanger, og jeg hører at du har blitt veldig mye flinkere og du begynner å få din egen stil, så for det gir jeg deg KP
Vis hele sitatet...
Jaa, det kan fort hende at det var meg. hehe
Det er veldig kult, ikke minst motiverende, å høre fra andre at jeg har utvikla ferdighetene og stilen! Tusen takk!

Sitat av SileX Vis innlegg
RÅÅTTTTTTTTTTTTT. kp
Vis hele sitatet...
Thank youuu!
Helt klart det beste du har lagd hittil! Som alltid så er jeg da megafokusert på trommer og beats så jeg slenger nå da inn at jeg syntes kicken din har litt mer guffe i seg enn sist (good good ) det eneste er at den forsvinner inn i resten av basslinja og blir grøtete, skal ikke si at jeg vet hvordan du kan fikse det men mener å ha sett at folk anbefaler at man demper leaden litt akkurat når kicken slår inn slik at den ikke blir overdøvd.
Heltids dust
Anarkorken's Avatar
Trådstarter
Takk, takk! Ble ganske fornøyd med den! Høres selv at det forsøket på "glitchinga" ikke var helt 100% haha
Ehm, ja... Det er liitt flaut. For jeg så på prosjektet i stad og fant ut at jeg hadde glemt å sidechaine bassen :P

Men kult at du likte den! Håper det er et par votes å hente her? hihi
Awesome!
Ikke værst, keep it up!
Heltids dust
Anarkorken's Avatar
Trådstarter
Sitat av Toaru Vis innlegg
Awesome!
Vis hele sitatet...
Sitat av Mcmak Vis innlegg
Ikke værst, keep it up!
Vis hele sitatet...
Takker og bukker!

Nå er det åpent for å stemme! Noen som vil hjelpe en liten amatør med noen votes? ville satt veldig stor pris på det!
Utrolig bra remix
Heltids dust
Anarkorken's Avatar
Trådstarter
thank youu!
Biever Fever Forever
ZayCuBez's Avatar
Sangen er jo ganske rå fra før, og føler den er litt lite remix-vennlig. Skrillex la ut noen remixer av låten, og de hadde alle ca 50% dislikes. Likte den forsåvidt, den var bedre enn de som ligger på Skrillex sin channel Eneste minuset er den "wobben" du har lagt innimellom, som jeg syntes hadde en litt irriterende skurring i bakgrunnen, ellers, keep'em coming!
Sitat av ZayCuBez Vis innlegg
Sangen er jo ganske rå fra før, og føler den er litt lite remix-vennlig. Skrillex la ut noen remixer av låten, og de hadde alle ca 50% dislikes. Likte den forsåvidt, den var bedre enn de som ligger på Skrillex sin channel Eneste minuset er den "wobben" du har lagt innimellom, som jeg syntes hadde en litt irriterende skurring i bakgrunnen, ellers, keep'em coming!
Vis hele sitatet...
Dette er en konkurranse arrangert av beatport, oppgaven var å remixe denne sangen.

Skulle legge ut min på beatport igår men den jævla siden funket ikke!
Når jeg trykka på upload ble jeg bare sendt til main page.
Delete'a cookies å alt det der, men neida...
Heltids dust
Anarkorken's Avatar
Trådstarter
ZayCuBez; det JibbeSander sa! haha Oog hvilken wubbb?

JibbeSander; den er suger! Det ser ut som det ikke går an å stemme på min da... Det suger også litt haha
Heltids dust
Anarkorken's Avatar
Trådstarter
Lagt den ut på soundcloud også, hvis dere er interessert i å kommentere der! haha
http://soundcloud.com/bloody-snort/s...e-it-bun-dem-1
Den var veldig bra!

Jeg har hørt sangen en del ganger før, og dette er en bra remix. Du får hele sangen bra, som sjelden Skrillex klarer. Det er altid bass droppen jeg venter på

Jeg fikk ikke hørt bassen ordentlig, pga. bærbar pc, men den hørtes bra ut!
Heltids dust
Anarkorken's Avatar
Trådstarter
Sitat av stinkdyr Vis innlegg
Den var veldig bra!

Jeg har hørt sangen en del ganger før, og dette er en bra remix. Du får hele sangen bra, som sjelden Skrillex klarer. Det er altid bass droppen jeg venter på

Jeg fikk ikke hørt bassen ordentlig, pga. bærbar pc, men den hørtes bra ut!
Vis hele sitatet...
tusen hjertelig takk!

Nå ser det ut som votinga funker også, om det er noen som vil stemme! hihi