Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 715
Heisann.

Satt å rensket en pc her om dagen å da jeg var ferdig og restartet den så fikk jeg blåskjerm, type 07x000000 et eller annet også slutten den å virke.

Jeg gjorde som jeg alltid gjør når jeg ikke ser en annen utvei, reinstalerte windows.
Jeg formaterte ikke disken fordi jeg ville redde ut bilder å andre ting, men greia er at disken delt i to, C: og D: og jeg får ikke tilgang til D, den sier den ikke er tilkoblet, altså den er der, men den er ikke der.

Har prøvd litt med recovery programmer uten hell og lurer nå på hva jeg gjør nå?
Disken var foresten ikke helt god frafør av, vær gang pc
en ble startet så kom det beskjed om at disken måtte sjekkes for feil før windows booter.
Er den synlig i Min datamaskin?

Jeg skulle installere Windows, men fant ikke disken i det heletatt. Måtte konfigurere noe SATA driver shit, men det var pga datamaskinen ikke fant selve disken. Vet ikke hvor vidt det hjelper deg dog..
Du kan jo prøve å boote en liten linux distro fra USB (f.eksPuppy Linux) og se om du finner partisjonen da.
Om du har windows kan du gå inn på diskmanagement og se hvordan den er partisjonert. Mest sannsynlig er det ledig plass som du kan partisjonere.
Sist endret av Mcmak; 18. september 2012 kl. 04:24.