Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 620
Prøver og prøver, men til ingen nytte

Når jeg scanner for AD HOC tilkoblinger når jeg sitter hjemme får jeg fram:

Connection: LudvikNet
Security: WEP
*huskerikkehelt*: 12 %

Og ettersom securityen er WEP så må man jo ha WEP passord:/ Prøvde med 0000 men da fikk jeg feilmeldingen:

"The keu you have entered is invalid. Enter a 10- or 26-character key when using hexdecimal, or 5- or 13-character key when using ASCII characters.

Noen som har forslag til password som brukes allaraund i et slikt tilfelle?
Eller vet hvordan jeg kan "cracke"/finne pw?

Connectionen er _ikke_ min egen
Det er skrevet mange tråder om hvordan hacke nettverk her på forumet... Har aldri hørt om et universal wep-key, denne lages ofte av brukeren selv!
Vet ikke om du kan gjøre slikt ifra psp'en, men du kan knekke WEP-koder:
Cracking WEP - Tekst
Flash Howto i IWHAX (Tidligere Whoppix)
PS: Du finner en haug andre flash-howto's. Iwhax/Whoppix er en livecd med linux, som du ikke trenger å installere etcetc. (fins mange andre slike, tho)

Edit: Du kan jo prøve med noe som, "1234123412" osv, eller cracke som nevnt tidligere i posten
Sist endret av ProZhen; 4. januar 2006 kl. 16:37.
Det jeg tenkte på er hva som er orginalt wep-key slik som 4x0 er på cisco rutere ellerno ;P
Sitat av eXilim
Det jeg tenkte på er hva som er orginalt wep-key slik som 4x0 er på cisco rutere ellerno ;P
Vis hele sitatet...
Standard config er uten WEP aktivert, altså er den tom (ingenting).
(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻
Alphanio's Avatar
ProZhen: Det er ikke så lett som du tror fordi Iwhax og Whoppix kjører eldre kernel med dårlig støtte for wlan kort.