Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 878
Halal Freakforum, da er min første video evarrr lastet opp på the youtubes. Setter pris på om folk tar en titt og kan gi meg noe kritikk/skryt om det er mulig. Vær så harsh som du bare kan om det måtte passe deg fint

Er klar over at det har dukket opp en del av disse kanalene i det siste, men jeg har iallfall ingen lei intro osv. osv. (No offence)
Jeg er nok klar over at den første videoen er litt awkward, mitt første forsøk. Håper på litt improvement etter hvert. Den første videoen er meg (Tidenes n00b) som prøver meg på TF2, tenkte å lage flere av disse. Er åpen for nesten alle forslag, så lenge spillene er av de kalibrene som får meg til å tisse i buksen.
Takk for muligheten folks, og takk for eventuelle svar!

Edit: link... -.-

http://www.youtube.com/watch?v=vCskb1VKIEU
Sist endret av Aftershave3k; 4. juli 2012 kl. 21:00.
Det var litt irriterende med litt spastiske bevegelser mens du prater og spiller, om du skjønner hva jeg mener. Scout'en snur seg 316785346 ganger i sekundet, og det blir relativt travelt å følge med på.
Ellers kan jeg si at jeg ikke har noe imot Bergensere da jeg er fra utpå Vestlandskysten selv, og det er jo bare fest og moro med TF2, eller som du sier "Kos og skøy".
Sitat av Deadlock Radium Vis innlegg
Det var litt irriterende med litt spastiske bevegelser mens du prater og spiller, om du skjønner hva jeg mener. Scout'en snur seg 316785346 ganger i sekundet, og det blir relativt travelt å følge med på.
Ellers kan jeg si at jeg ikke har noe imot Bergensere da jeg er fra utpå Vestlandskysten selv, og det er jo bare fest og moro med TF2, eller som du sier "Kos og skøy".
Vis hele sitatet...
Hehe, skal gjøre mitt beste på å roe ned de spastiske bevegelsene til neste gang. Takk for tilbakemeldingen though!
Jeg synes du burde lage et tema til "serien" din. Fikk inntrykk av at du ikke hadde så mye å snakke om eller ta opp annet enn at det er første gangen du spiller TF2. De fleste spillkommentatorer har som regel en rød tråd gjennom serien, mest vanligste er vel "How to be a better gamer" som pleier å gå igjen, men finnes da et hav av muligheter.

Er noen som har fått til å spille spill de ikke kan, eks: Rage Quit, men da trenger du noe ekstra for å gjøre det spesielt og underholdende.

Så jeg ville planlagt episodene litt bedre fremover, og hatt et tema eller en rød tråd. Det å snakke om nordlendinger, bergensere og annet urelevant stoff mens du spiller et spill du ikke kan blir fort kjedelig i lengden, med mindre du sitter på en utrolig bra manus eller er generelt vanvittig morsom som person, men da kan du like så greit droppe hele gaming-temaet hvis det er tilfellet.

Jeg ville tatt en titt på de store gaming-kanalene på YouTube, som achievement hunter, TGS, Machinima etc, og plukket opp noen tips og litt inspirasjon
Sitat av Kugie Vis innlegg
Jeg synes du burde lage et tema til "serien" din. Fikk inntrykk av at du ikke hadde så mye å snakke om eller ta opp annet enn at det er første gangen du spiller TF2. De fleste spillkommentatorer har som regel en rød tråd gjennom serien, mest vanligste er vel "How to be a better gamer" som pleier å gå igjen, men finnes da et hav av muligheter.

Er noen som har fått til å spille spill de ikke kan, eks: Rage Quit, men da trenger du noe ekstra for å gjøre det spesielt og underholdende.

Så jeg ville planlagt episodene litt bedre fremover, og hatt et tema eller en rød tråd. Det å snakke om nordlendinger, bergensere og annet urelevant stoff mens du spiller et spill du ikke kan blir fort kjedelig i lengden, med mindre du sitter på en utrolig bra manus eller er generelt vanvittig morsom som person, men da kan du like så greit droppe hele gaming-temaet hvis det er tilfellet.

Jeg ville tatt en titt på de store gaming-kanalene på YouTube, som achievement hunter, TGS, Machinima etc, og plukket opp noen tips og litt inspirasjon
Vis hele sitatet...
Hehe, ser denne. Har alt laget episode 2, laster den likesågreit opp. Det jeg egentlig hadde tenkt var å lage Let's Play til The Binding of Isaac, men av en eller annen grunn ville ikke fraps ta opp dette :/

Har du noen tips til noe du kunne vært interresert i å se? Tenkte litt på våpenanmeldelser i Bf3 ettersom dette er noe jeg har litt kunnskap i. Også kanskje spillanmeldelser etterhvert.
Jeg syntes det var kjedelig. Du er verken spesielt flink eller morsom.
Kravet til at jeg skal se din neste video er at du mestrer et av punktene over.
Hmmm, ser dette ja. Kanskje jeg bare skal satse på mer alvorlige videoer hvor jeg slipper å måtte underholde så veldig, lage litt mer informativt. Da blir det nok en anmeldelse av et våpen i Bf3 på Fredag

Nå tok jeg ned de to videoene, og lager heller som sagt anmeldelse på fredag. Kan tenke meg å lage spillanmeldelser også i fremtiden, og er definitivt åpen for requests. Er det noen som vil ha et våpen anmeldt til fredag?
Tror du kan droppe anmeldelsen hvis kritikk gjør at du likevel fjerner videoene dine,
Sitat av Thaos Vis innlegg
Tror du kan droppe anmeldelsen hvis kritikk gjør at du likevel fjerner videoene dine,
Vis hele sitatet...
Mmmh, jeg bare ombestemte meg, etter å ha sett gjennom videoene en gang til selv, og i tillegg så jeg at kritikken var relevant. Om jeg skal gjøre noe slikt igjen blir det iallfall mye mindre spontant og da selvfølgelig mer planlagt.
Hva med å lage en norsk "WTF is" serie? Kanskje litt ripoff, men jeg finner disse filmene veldig underholdende og praktisk. Vet du ikke hva jeg mener kan du ta en titt på TotalBiscuit sin kanal.

Krever dog at du har nogenlunde peiling på spill og foretningsmodeller som ligger bak hvis du skal stille deg kritisk til spillene du går gjennom.