Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  53 10047
Sitat av DigDug Vis innlegg
Hva synes mammaen din om å få fitta og ræva slikka?

Er hun nøye med hygiene og barbering?
Vis hele sitatet...
Aner ikke men mora di digga det
Fuck Mr. Plod!
Sitat av DrDeath Vis innlegg
Ligger ikke planta i skrittet til noen over veldig lang tid, og særlig hvis dama er for våt, da blir det kjipt å holde på.

Er ganske Aseksuell for tiden, med engang jeg kommer så er det som om jeg får en sperring der sex er det siste jeg vil. Da må jeg forklare «det er ikke deg, det er meg». Er flere damer som har følt seg mindre pene etter dette, eventuelt trodd jeg var en fuckboi.
Vis hele sitatet...
Det heter å være mann. Du slikker jo ikke etter du har kommet, selvfølgelig har man ikke veldig lyst da.

Du er en av de som prioriterer deg selv først.
Sitat av Nøddy Vis innlegg
Det heter å være mann. Du slikker jo ikke etter du har kommet, selvfølgelig har man ikke veldig lyst da.

Du er en av de som prioriterer deg selv først.
Vis hele sitatet...
Snakk for deg selv, smaken er som baken.
Sitat av Nøddy Vis innlegg
Det heter å være mann. Du slikker jo ikke etter du har kommet, selvfølgelig har man ikke veldig lyst da.

Du er en av de som prioriterer deg selv først.
Vis hele sitatet...
Hvor er det jeg nevner noe annet enn denne mandige rekkefølgen din?

Morsomt at du får det å være i en temmelig aseksuell periode til å bli en egoistisk handling.
Du får drukne i fittejus mens du opprettholder manndommen din. Forbanna klovn.