Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1314
Anonym bruker
"Såret Blåhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei kjære freaks!

Jeg bruker å ta knips 1 til 2 ganger i året, og skal til å ta knips igjen til helgen.
Jeg hadde ikke planlagt å ta knips denne helgen, og har derfor tatt knips to helger på rad. Dette vil bli min 3. helg (hadde jeg vist om denne turen så hadde jeg ikke tatt knips de to siste helgene).

Er det noe jeg kan gjøre på forhånd denne uken sånn at jeg vil få en sterkere rus denne helgen? Tenker da på mat jeg kan spise, eventuelt trening osv.

Har søkt litt rundt, men finner ikke noe på nettet.


Takker for svar: )
Ja, mat, trening/aktivitet og søvn. Evt. ta ZMA på kvelden, drikk appelsinjuice, få i deg noe makrell hver dag og spis overskudd så burde det vel hjelpe noe. Du kan også prøve meditere, enormt med krefter i kroppen man ikke vet om.
Anonym bruker
"Såret Blåhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av playboyboler89 Vis innlegg
Ja, mat, trening/aktivitet og søvn. Evt. ta ZMA på kvelden, drikk appelsinjuice, få i deg noe makrell hver dag og spis overskudd så burde det vel hjelpe noe. Du kan også prøve meditere, enormt med krefter i kroppen man ikke vet om.
Vis hele sitatet...
Takker for svar!

Da tenker jeg at det blir noen lange gåturer denne uken! Bra du nevner makrell, dette er noe jeg ikke kan få nok av
Tenkte på det med appelsinjuice selv, så får kjøpe inn et par liter.
Anonym bruker
"Trekantet Varulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kanskje bedre å kjøpe frukt istedenfor juice?
Anonym bruker
"Overrasket Kjempefisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Prøv å blande det med ketamin sinsyke saker
"spør for en venn"
kmsc's Avatar
Det finnes så mange "tips" om dette, hva man kan gjøre for å få en bedre effekt osv. Som nevnt her feks: https://www.google.no/amp/s/www.vice...stasy-trip-876

Ikke en veldig god kilde imo, men noe sannhet. Jeg tror forskjellene er minimale, ser man over denne: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3567839/ vil det kanskje gå mer i dybden.

Jeg anbefaler heller å gå litt opp i dose, jeg vet om tek ikker der du vil få langt sterkere effekt, men prisen vil være veldig skadelig. Det finnes en rekke stoffer og medikamenter som kan gjøre dette men det vil du aldri få utskrevet og det er ikke anbefalt. Det går mye ut på å lamme enzymer og nedbrytstoffer, som igjen øker konsentrasjonen, dette vil være harmful og noe du burde styr unna, det er veldig lite du kan gjøre selv, men er mange kombinasjoner med andre stoffer som vil ha en god synergisk effekt, feks lsd 2c-x osv
For guds skyld, ikke ta storre dos hvis det er tredje helga i strekk.
Men du vet vel hvor skadlig MDMA kan vara ved overkonsumtion?

LSD/sopp/hasj er vel de sikreste alternativen jeg kan tenke meg for å booste.
Kan vara fint med en benzo i lomma hvis turen blir heavy (slitasje på kropp).
Anonym bruker
"God Karybdis"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
"jeg er ansvarlig og bruker kun knips 1-2ganger i året fordi jeg er informert om skadevirkningene ved hyppig bruk; men siden jeg ikke visste at eg ville feste denne helgen også, så måtte det nesten bare bli 3 uker på rad"
My bad, sry.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Takker for svar!

Da tenker jeg at det blir noen lange gåturer denne uken! Bra du nevner makrell, dette er noe jeg ikke kan få nok av
Tenkte på det med appelsinjuice selv, så får kjøpe inn et par liter.
Vis hele sitatet...
Nice. Ja, sollys er også bra! Appelsinjuice med fruktkjøtt vel og merke er det beste og/eller frukt ja. God morgen sin appelsinjuice er min favoritt