Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1187
Jeg vet jo at man kan dra til lege i nederland å få resept, for så å kjøpe pot og ta med hjem til Norge. Dette så jeg jo på Toll på TV. Kan man få resept av norsk lege, til å få "førerkort" på å røyke pot i Norge? Typisk Norge med et slikt utydlig lovverk...
Det kan hende det har skjedd noe med det siden sist jeg hørte om det, men sist jeg hørte om det så var praksisen at lappen din ryker om du får cannabis på resept. Man skulle tro at det fungerte på samme måte som rød varselstrekant medisiner og bilkjøring men såvidt jeg vet er det ikke slik.

Ellers hadde jeg hatt resept selv
Har cannabis på resept,får det på apotekt ein gong i månan,men kun spesialister på sykehus som kan skrive ut cannabis me thc over 1% får bedica 14%(indica)og bedrocan 22%(sativa)begge er jack herrer,men tviler på du får beholde førerkort med det,men vet ikke,slipper å hente i amster
Sist endret av Rognkjeksa; 15. oktober 2021 kl. 11:51.
Anonym bruker
"Løpende Vette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Rognkjeksa Vis innlegg
Har cannabis på resept,får det på apotekt ein gong i månan,men kun spesialister på sykehus som kan skrive ut cannabis me thc over 1% får bedica 14%(indica)og bedrocan 22%(sativa)begge er jack herrer,men tviler på du får beholde førerkort med det,men vet ikke,slipper å hente i amster
Vis hele sitatet...
Hva får du det for?
Sitat av Rognkjeksa Vis innlegg
Har cannabis på resept,får det på apotekt ein gong i månan,men kun spesialister på sykehus som kan skrive ut cannabis me thc over 1% får bedica 14%(indica)og bedrocan 22%(sativa)begge er jack herrer,men tviler på du får beholde førerkort med det,men vet ikke,slipper å hente i amster
Vis hele sitatet...
Nei førerkort driter jeg i...Det blir kanskje lettere med tiden.. Har slitt med mye sosial angst og depressjoner og igjennom... Har jeg noe sjans til å få det mot f.eks angst?
Får det pga myskelsydom,men mått prøve alt mulig drit før jeg fikk det som marinol og sativex,det funker ikke og du får det ikke dekt må betale alt selv å det koster ikke skjorta men nesten
Sist endret av Rognkjeksa; 15. oktober 2021 kl. 12:09.
Var det ikke en på "Toll" som kom fra Nederland med 200 gram pot, i hvite proffe medisinske beholdere? Må man innom lege i Nederland, eller har man resept med seg ifra Norge?
Sitat av burner84 Vis innlegg
Var det ikke en på "Toll" som kom fra Nederland med 200 gram pot, i hvite proffe medisinske beholdere? Må man innom lege i Nederland, eller har man resept med seg ifra Norge?
Vis hele sitatet...
Riktig. Han fikk mesteparten beslaglagt, fikk vel beholde 50g eller noe sånt.
Får resept til spesialist på sykehus i norge,trenger ikke til nederland,jeg henter på apoteket mitt i norge ibyn jeg bor du får sånne bokser du såg på toll

Har en bekjent i en annen by,han fikk med seg 300g det var rett før corona å litt under halv pris per g i nederlanf iforsjell til norge
Sist endret av Rognkjeksa; 15. oktober 2021 kl. 14:09. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.