Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 860
Anonym bruker
"Pensjonert Karybdis"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har alltid pleid å ta det i one go og pleier å få god funk (har litt høy bmi så 200 mg er perf), men lurer på om det kanskje kan være bedre å dele det opp for å redosere slik at rusen varer litt lenger? Har kun 200 mg igjen så lurer kun på det.
Anonym bruker
"Trygg Abbor"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
130mg i første dose og 70mg booster +3 timer
Jeg hadde personlig tatt alt på en gang, redosering ble aldri liksom det samme for meg som når den første dosa først smalt.

Gikk bare rundt helt geeka og fikk ikke sove, eufori på andre dose tror jeg man kan se langt etter når du redoserer, mens jeg fikk mer eufori da jeg tok alt ned luka på engang.

Vær forsiktig! Molly kan bli skummelt.
Ta hele og om mulig heller ta en stripe ketamin når det daler. Ofte så starter emmaen helt på nytt for meg når jeg tar ket. Får plutselig full funk igjen som varer i flere timer. Har sluttet å redosere pga dette.