Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 3257
Anonym bruker
"Fremmed Blåhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har noen apodorm og stilnoct, inntatt 10mg apodorm og litt grapefruktjuice.
Er det noe futt i å blande dette med stilnoct eller er det bortkastet?
Ville heller tatt et glass grapefruktjuice, ventet en halvtimes tid og tatt Apodormen alene. Er det ikke bedre å være våken til å nyte rusen?

Stilnoct blir man gjerne ganske mongo av hvis man klarer å holde seg våken og med Benzo i systemet i tillegg er det fort gjort å drite seg ut.
Anonym bruker
"Fremmed Blåhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Skal bli mongo
Anonym bruker
"Fremmed Blåhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Lurte egentlig på om
Stilnocten ødela for apodormen eller omvendt
Anonym bruker
"Villig Makrell"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Apodormen ødela stilnocten.
Anonym bruker
"Fremmed Blåhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Da tar jeg den ikke
Tror det kan bli en fin kombinasjon.
Anonym bruker
"Villig Makrell"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det blir en fin kombinasjon, men Apodorm er så potent at det kan bli problemer med å føle Stilnoct-effekten.

Mvh. Utprøvd
Anonym bruker
"Fremmed Blåhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takk for svar!
Bra kombo, ja. Forstår ikke helt hvorfor du vil ruse deg til du blir mongo men hver mann for seg selv
Anonym bruker
"Fremmed Blåhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Kan ikke forstår alt her i verden
har tatt en del benzo tildligere og imovane men ikke stilnoct, vurderer nå å ta 100mg stilnoct for å få en god dag. Noen som har erfaringer om dette? hvordan vil jeg bli osv?
Du vil ikke merke at du blir rusa, men du vil være griserusa noen timer, før du innser at du har vært på tryne, og husker INGEN TING.
takk for svar, hvordan er det å holde det gående med benzo og alkohol da?
Sitat av tilfeldig123 Vis innlegg
takk for svar, hvordan er det å holde det gående med benzo og alkohol da?
Vis hele sitatet...
Benzo og alkohol er sjelden en særlig genial kombinasjon, spesielt ikke med en sånn heksegryte av legemidler du har i systemet fra før Lykke til.
takk, eksprimenter lærer man jo av så

lærte hvertfall at at råd fra folk som ikke har peiling er det mange av. vet ikke hva slags toleranse dere har men det var ikke mye å advare mot hvertfall. kanskje bare dårlig søvn etter jeg har tatt alt jeg har i morgen
Sist endret av tilfeldig123; 6. oktober 2021 kl. 18:18. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Fremmed Blåhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Merka ikke noe spesielt jeg heller, og jeg spiste 2 stilnoct og 6 apodorm + en halvliter øl. Sov dårlig til og med!
Anonym bruker
"Skeptisk Måse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Regner med dere har erfaring med piller fra før? Det kan sannsynligvis være lurt å nevne neste gang man spør, siden det får mange til å anta det motsatte.