Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 2343
Anonym bruker
"Elektronisk Mannbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei. Noen som har testet platene som flyter over med starbucks sortings og supreme lys kief. Hvilken burde jeg gå for?
Anonym bruker
"Taktløs Hydra"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ayyy, jeg ser de 2 platene jeg og. Skal visstnok være kvalitet sier pluggen men hva sier de ikke for å pushe hehehe....
Anonym bruker
"Hjemmelaget Succubus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ayyy, jeg ser de 2 platene jeg og. Skal visstnok være kvalitet sier pluggen men hva sier de ikke for å pushe hehehe....
Vis hele sitatet...
Er rart at de får inn "beste greiene de har hatt noensinne" hver eneste gang.
Anonym bruker
"Sprudlende Brosme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Prøvd supreme i forgje uka syns den va ganske god.
Kan ikke sammenlignes med sortingen som gikk rundt FØR corona. Men fortsatt ganske grei funk
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er rart at de får inn "beste greiene de har hatt noensinne" hver eneste gang.
Vis hele sitatet...
" this shit right here! nigga this shits called Deaf! nigga... that dont even sound atractive you mean imma hit it and DIE!' no not death nigga Deaf! you hit this shit twice you cant hear shit!"
Sist endret av Kloakk; 16. august 2021 kl. 22:52.
Anonym bruker
"Ydmyket Steinbit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Alexed12 Vis innlegg
Kan ikke sammenlignes med sortingen som gikk rundt FØR corona. Men fortsatt ganske grei funk
Vis hele sitatet...
Hundre prosent. Før corona bekymret jeg meg aldri over kvalitet, alt var fire shit Det jeg har kjøpt i det siste kan ikke sammenlignes! Fikk melding om at det har kommet bedre typer nå, så vi får se.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Anonym bruker
"Elektronisk Mannbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Supreme var jævlig god! Testet den forrige uke, Oslo
Jeg har starbucks atm, den er herlig tung indica. Mine favoritter denne sommern står mellom Starbucks og Hulken. Begge slo som ett par godstog, men Hulken brukte 5-10 min på å begynne, og deretter ble du bare steinere og steinere. Altså en skikkelig sniker, mens starbucks slo ganske fort men like hardt som Hulken ca. Hvertfall ikke mye forskjell, men jeg er veldig fornøyd med de!
kanskje noen kan lage en tråd som ligner den "det norske ecstacy markedet" bare for hasj? Mye tråder med spørsmål om div plater er verdt å investere i det siste
Helt ok god, har den lyse nå sjæl og jeg er happy
Kan skrive under: det Starbucks-merket som er i omløp nå, er en helt sinnsyk god bruning! Skikkelig sofa og instrument hash!
Den funka kanon for min del, hadde anbefalt
Anonym bruker
"Redd Esel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Samme hasj som sist,nytt navn.Artig
Anonym bruker
"Stø Gjedde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg foretrekker mørk tjall fremfor lys.

Litt Off topic,
-Jeg hadde Gull stemplet Afghan for en tid tilbake, var mørk/sort og veldig klissete. Var et mareritt og pakke ut.
Lå "olje renn" i zip baggen om noen var så lure og gå med den i en trang bukselomme etc.

Har ikke sett eller smakt noe lignende verken før eller etter at jeg fikk av den, den gang.

Fikk jeg vann i munn, gitt…
Starbucks typen var helt ok, spesielt med tanke på prisen. Fikk det til en veldig fin pris. Men har en annen som jeg synes er noen hakk bedre.
Hulken er klart min favoritt som har vært mye på østlandet denne sommern. Første gang man røyka den følte man seg nesten lurt i ca 5 minutter for den var skikkelig sigende... Men så kom du halveis på en spliff på deling og saaaaank bare sakte men sikkert ned i sofaen og lå der i noen timer før aktivitet var fristende. Starbucksen funka kanskje par timer men slo med en gang, likte dem begge, men hulken var favoritten.