Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 2689
Anonym bruker
"Skeptisk Måse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har 5stk med 1mg xanor. Hvor mange skal til for å få en bra rus?
2-3 etterfulgt av en hver 4 time evt 2 til kvelden
Sist endret av Bluesky_; 3. august 2021 kl. 21:50.
2 stk er heavy-dose for benzo-naive mennesker
Spørs på toleransen din det gitt. Vil nok ikke føle deg så veldig ruset eller. Avslappet og glemsk.

1-2 er nok med 0 toleranse
.
Sitat av Downers Vis innlegg
Spørs på toleransen din det gitt. Vil nok ikke føle deg så veldig ruset eller. Avslappet og glemsk.

1-2 er nok med 0 toleranse
.
Vis hele sitatet...
+1
Er det ekte xanax vil du kjenne 1mg veldig bra, 2 vil sannsynligvis slå deg rett ut.
Hva slags rus er du ute etter? 2 stk som nevnt er en fin dose hvis man ikke kan merkes er rusa. Men skal du kjenne noe selv….. da hadde ikke 5 holdt for min egen del men når man kjenner benzo rusen selv så er man typisk helt brød gjøk også
Hvor mye bør man klø på et myggstikk for netto manglende lidelse?

Hva prøver du å oppnå? Hvordan ser hverdagen din ut?

Summa summarim: lavest mulige effektive dose (0,25-1mg) i situasjoner hvor det å fremstå ruset er uakseptabelt. 2-3mg for total flukt, mer og du husker ingenting og dessuten gir det ikke bedre effekt.
Anonym bruker
"Ulykkelig Blåkveite"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg bruker disse for øyeblikket på jobb, da jeg ville hatt kraftige abstinenser uten.
Jeg deler en 1mg i to, og håper virkestoffet er rimelig jevnt fordelt.
Når jeg kommer hjem tar jeg en hel, kanskje 2mg og en pils, og sovner.
Jeg ( 180 cm, 87 kilo, god fysisk form og sunt kosthold)hadde aldri tatt xanax før og ikke tatt benzo på flere år. Tok 2 mg (apotek vare) og det ble litt slurving med orda viss jeg ikke konsentrerte meg når jeg pratet
Sist endret av GoSætra; 4. august 2021 kl. 18:49.
▼ ... over en uke senere ... ▼
6 stk som noen her sier trenger du ikke, 1-2mg gjør nok susen om du ikke har toleranse. fyr en joint ved siden av også
Sist endret av tacet; 12. august 2021 kl. 07:13.
Anonym bruker
"Uvøren Satyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Xanax alene føler jeg ikke gir så mye rus, bare sløvhet hvis en tar et par stykker.

To øl og noen xanax, to til fire mg er for meg en morsom kombo, da blir jeg heller våken og høy, riktig god form =)
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Xanax alene føler jeg ikke gir så mye rus, bare sløvhet hvis en tar et par stykker.

To øl og noen xanax, to til fire mg er for meg en morsom kombo, da blir jeg heller våken og høy, riktig god form =)
Vis hele sitatet...
Ikke mer en 2 øl håper jeg xd, alkohol og benzo sammen går sjeldent bra for min del
Anonym bruker
"Uvøren Satyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av tacet Vis innlegg
Ikke mer en 2 øl håper jeg xd, alkohol og benzo sammen går sjeldent bra for min del
Vis hele sitatet...
Nei ikke mer enn to øl med den komboen, og da er det snakk om sitte hjemme å hygge med god musikk fint planta i sofaen =)

Virker som alle opplever benzo ganske forskjellig, jeg kan også ellers blande benzo og alkohol på fest uten å bli rar i oppførselen, bare få en morsommere rus!
Test alltid med en. Så ser du det an.
2mg og cannabis blir fint. Hold deg unna øl og redosering!
Når det kommer til benzoer så avhenger rusen veldig av hvordan man har det psykologisk sett til vanlig. Har du svært mye Sosial Angst eller Aspergers Syndrom, så vil du bli fullstendig slått ut av 2 mg med Valium. Men er du mer "vanlig" så må du sannsynligvis opp i 5 mg før du kjenner noe særlig.
……………………………………………………
hasjkake's Avatar
Ser at folk nevner 2mg osv, men 2mg er vell ekstremt mye for en uten tolleranse om det er ksalol?

Har selv fått blackout når jeg ikke har tolleranse av 1mg ksalol.