Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1166
Anonym bruker
"Sjokkert Ørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei,
Er det noen her som har opplevd å forskrevet oxy for heroinavhengighet? Event. Hvor mange mg?
Isåfall er det i noe påvente av LAR oppstart eller noe?
Var det ikke det Sverre Eika mista lisensen sin ved å gjøre?
Anonym bruker
"Fremmed Blåhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av burner84 Vis innlegg
Var det ikke det Sverre Eika mista lisensen sin ved å gjøre?
Vis hele sitatet...
Nei, han mistet aldri lisensen for å gjøre dette. Han fikk noen saker mot seg som han vandt. Hans kollega som gjorde det samme Stig Asplin mistet lisensen, men går til sak mot myndighetene.

Hvil I fred til Eika virkelig var en god lege og menneske som skjønte hva som fungerte og turte å gå mot strømmen.

Til TS: Jeg vil tro det finnes noen leger med en del erfaring som er villig til å gjøre dette. Dokumenter saken din mest mulig og prøv mange leger.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Nei, han mistet aldri lisensen for å gjøre dette. Han fikk noen saker mot seg som han vandt. Hans kollega som gjorde det samme Stig Asplin mistet lisensen, men går til sak mot myndighetene.

Hvil I fred til Eika virkelig var en god lege og menneske som skjønte hva som fungerte og turte å gå mot strømmen.

Til TS: Jeg vil tro det finnes noen leger med en del erfaring som er villig til å gjøre dette. Dokumenter saken din mest mulig og prøv mange leger.
Vis hele sitatet...
okay... ja makan til bra mann/lege/fyr skal man lete lenge etter
Anonym bruker
"Hoppende Fe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Meget tvilsomt at du får dette. Fastlege kan skrive ut buprenorphine i påvente av oppstart i LAR.

Evt Dolcontin.
Finnes folk som får dolcontin som heroinerstatning. Er nok kun et fåtall, men det er noen. Det var forøvring vanlig praksis før i tiden i følge folk i miljøet.
Jeg fikk Subuxone fram til oppstart av LAR. Noe jeg er fornøyd med, men er visst et hav av forskjellsbehandling
som kommer ann på hvor du bor. Røyker en bønne, men det sier de ingenting om. Henter hver uke.