Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 4823
Anonym bruker
"Bred Hjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har fått tak i noen 2mg bikkjeben, merket med U94 og ser nokså ekte ut. Han ga meg de også ut av selve beholderen/glasset.

Min konklusjon er at de er ekte, men har noen spørsmål i forhold til smak. Hvordan skal de smake?

Når jeg hiver en under tunga så smuldres det nokså kjapt og smaker litt som sobril, altså papp. Ingen kjemisk smak.
Anonym bruker
"Kjent Troll"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Skal smake ganske så jævlig om det er alprazolam i dem.
Synes det smaker såpe jeg. Ekkelt som fææen
Anonym bruker
"Kjent Troll"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Skal smake ganske så jævlig om det er alprazolam i dem.
Vis hele sitatet...
Bør også nevnes at både pilleglass og esker lett kan fakes, sett mye info rundt falske kinesiske kopier som ser ut som ekte vare.
Anonym bruker
"Irritert Mår"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har også u94 bikkjebein som ikke har noe særlig smak... fikk du noe funk av de da?

Nå har jeg ikke tatt mye forskjellig xanax men var stor forskjell på smak fra u94 beina og ksalol
Alprazolam er årsaken til den bitre smaken i xanax, xanor, ksalol, bikkjebein, xanny’s og så videre. Dersom det ikke smaker bittert er det ikke alprazolam i de. Det kan derimot være allskens andre stoffer og benzodiazepiner.
Anonym bruker
"Irritert Mår"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Relevant Vis innlegg
Alprazolam er årsaken til den bitre smaken i xanax, xanor, ksalol, bikkjebein, xanny’s og så videre. Dersom det ikke smaker bittert er det ikke alprazolam i de. Det kan derimot være allskens andre stoffer og benzodiazepiner.
Vis hele sitatet...
Ser poenget ditt, men jeg har aldri i mitt liv opplevd falske u94 bein, og har heller aldri hørt om falske kopier av de.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ser poenget ditt, men jeg har aldri i mitt liv opplevd falske u94 bein, og har heller aldri hørt om falske kopier av de.
Vis hele sitatet...
Har du aldri hørt om falske xanax stolper?
Jeg har heller aldri sett de, men hører om det stadig.
De røde og grønne med dobbelt innhold og gud veit hva annet kommer ikke fra pfizer
Sist endret av Bothrops; 29. oktober 2020 kl. 18:30.
Anonym bruker
"Irritert Mår"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Bothrops Vis innlegg
Har du aldri hørt om falske xanax stolper?
Jeg har heller aldri sett de, men hører om det stadig.
De røde og grønne med dobbelt innhold og gud veit hva annet kommer ikke fra pfizer
Vis hele sitatet...
Har såklart hørt om falske stolper/bein whatever, men har av en eller annen grunn alltid tenkt at pfizer sine u94 er ekte uansett hva. Kanskje jeg bare er naiv.
Klimafiendtlig troll
En klar bittertone i smaken, nesten frisk. Bittesmå hint av sødme fra laktosen. Laktosen kan vel oppleves som litt pappaktig,

Jeg forbindinder smaken med angstfrihet, så "jævlig" er et ord jeg ikke ville brukt .
Sist endret av Taert; 29. oktober 2020 kl. 18:58.
Anonym bruker
"Full Gaupe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er en smak du kjenner godt for å si det sånn. Det du beskriver høres ut som bøff. Virkestoffet smaker jævlig bittert og lar du det være en stund i munnen ville du garantert ha smaken i kjeften en god stund etterpå. Den setter seg litt "fast" og du går med en kjip smak i munnen en stund etterpå.
https://www.tv2.no/a/11498602/
– Alt her er falskt. Det vi har her er forfalsket esker og forfalskede pakninger, som inneholder det vi kaller pilleetterligninger, sier han.
At folk lett kan la seg lure til å tro disse er ekte, er han ikke i tvil om:
– De som forfalsker forsøker alltid å lure den uvitende pasienten. Uten kunnskap så vil du ikke gjenkjenne en pakke som denne som falsk.
– Hva ville skjedd dersom jeg tok noen av disse?
– Det vet jeg ikke. I verste fall ville det resultert i død, i beste fall ville du kanskje følt deg dårlig i et par timer, sier Broad.
Vis hele sitatet...
https://www.adressa.no/nyheter/trond...n-15887645.ece
I Norge heter tablettene Xanor med alprazolam som virkestoff. Alprazolam har rusgivende, angstdempende og søvnfremkallende egenskaper, og de brukes derfor hyppig blant rusmisbrukere. Avdeling for klinisk farmakologi ved St. Olavs hospital har gjort en analyse av de aktuelle Xanax-tablettene. Det viser seg at tablettene ikke inneholder alprazolam, men sannsynligvis en fentanylvariant.

Den ser ut som lovlig produsert Xanax, den er avlang med kantete hjørner og har merket «xanax» på den ene siden og et liggende 2-tall på den andre. Det kan derfor være svært vanskelig å se forskjell på legalt og illegalt produsert Xanax.
Vis hele sitatet...
https://www.portlandoregon.gov/police/article/738403
"Not one pill we've seen in the past year was a real pill."
- Commander Nakamura from the Drugs and Vice Division
Vis hele sitatet...
https://www.pfizer.com/counterfeitin...rfeit-medicine
Counterfeit versions of over 80 medicines have been confirmed in more than 110 countries. We have an aggressive campaign to fight counterfeit Pfizer medicines.
Vis hele sitatet...
Bare sånn for å nevne noe
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Først og fremst er de veldig harde hvis de er norsk. Fått 4x2mg hos lege.
Sitat av Fluxen73 Vis innlegg
Først og fremst er de veldig harde hvis de er norsk. Fått 4x2mg hos lege.
Vis hele sitatet...
Det spiller ingen rolle. Hvor harde de er kan være bedre pressa eller rett og slett mer bindestoffer. At noen som faker piller ikke klarer å få de harde er nok heller det at de ikke gidder
Anonym bruker
"Rede Gris"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har fått xanor hos lege, 20x2mg.

Hvor ofte er det trygt å bruke dette? En gang i måneden burde gå greit?
Hvis jeg tar 1mg, vil jeg få økt angst dagen derpå etter den er gått ut av kroppen?

Vet at disse er et helvete med abstinenser og kommer kun til å bruke de til nød.
Er 1mg grei dose for en mann på 90 kg?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har fått xanor hos lege, 20x2mg.

Hvor ofte er det trygt å bruke dette? En gang i måneden burde gå greit?
Hvis jeg tar 1mg, vil jeg få økt angst dagen derpå etter den er gått ut av kroppen?

Vet at disse er et helvete med abstinenser og kommer kun til å bruke de til nød.
Er 1mg grei dose for en mann på 90 kg?
Vis hele sitatet...
En gang i mnd er ikke noe problem nei. 1 mg er også nok. Greit å ikke ta mer, blir fort glemsk da.

Jeg gjorde også som deg. Hadde de liggende bare til nød. Jeg var ikke sterk nok til å la de ligge, ting gikk greit til helvette.
Jeg får ikke skrevet ut mer enn 20 stk på lang tid og jeg har ikke tilgang til mer, så jeg tror det skal gå greit.

Hvor ofte tok du før det gikk til helvete? Takk for svar
Sitat av ID-Brikke Vis innlegg
Jeg får ikke skrevet ut mer enn 20 stk på lang tid og jeg har ikke tilgang til mer, så jeg tror det skal gå greit.

Hvor ofte tok du før det gikk til helvete? Takk for svar
Vis hele sitatet...
Tok sjeldent i starten, men så skjønte jeg hvor mye det hjalp meg i sosiale situasjoner som jeg vanligvis var ukomfortabel i. Ble vanskelig å holde seg unna de til slutt.

Sjeldent leger skriver ut. Jeg fikk sobril for angsten min, som er mye mildere.
Anonym bruker
"Løs Hare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Xanor smaker bittert, smaken henger igjen en stund etter også, slik at vann smaker rart i et par minutter. Her har jeg bilde av to stk norske Xanor «Upjohn EESV, Pfizer» tabletter 2 mg:





De er enkle å knekke i biter uten å ødelegge tabletten, og de smuldrer seg ikke så enkelt opp i munnen, må nesten tygge de for å få de til å gå i oppløsning.
▼ ... over et år senere ... ▼
Anonym bruker
"Opptatt Kjempefisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ekte Alprazolam,smaker meget bittert en god stund efter du har tatt dem under tungen eller tygget dem.
Hvis du angrer på at du la den på tunga er det alprazolam
Anonym bruker
"Moden Bever"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
De ekte smaker gjerne litt søtt/ingenting i det det ytterste laget smelter bort, så treffer smaken som ett godstog med bitterhet.

Det tar noen sekunder før de smaker bittert, med andre ord.