Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 2597
Jeg og dama har prøvd MDMA 3 ganger tidligere. Alle gangene har gitt magiske opplevelser (svakt første gangen, men dette skyldtes lav dose). Nå i helga prøvde vi for fjerde gang, men nå var opplevelsen dessverre helt annerledes. Det er 7 måneder siden sist gang, så toleranse skal vel ikke være forklaringen. Alt ble gjort likt som tidligere, men stoffet var fra annen «batch». Det ble dog testet med 3 ulike reagens og utført puritytest. Ingenting tydet på at det var noe annet enn MDMA, eller at det var av dårlig kvalitet.

Hun (90kg) tok 150mg+50mg redosiering etter 2 timer. Han (72kg) tok 130mg+40mg etter 2 timer. Hun tok en noe høyere dose enn tidligere, mens han tok det samme som tidligere. Stoffet ble delvis knust og tatt i gelatinkapsler. 3 timer siden siste måltid.

Hun fikk virkning etter ca. 45 min, og nådde toppen etter ca. 2 timer. Følelsen var helt annerledes enn de forrige gangene. Ingen eufori som man er vant til. De fysiske virkningene var sterkere enn tidligere (knytninger i kjeven, svettetokter, smerter i brystet, tørr i munnen og svake halusinasjoner). Ble svært trøtt/utmattet og noe nedstemt etter ca. 4 timer etter inntak. Våknet dagen etter uten noen merkbare fysiske eller psykiske ettervirkninger.

Han fikk virkning etter ca. 45 min, men den var veldig svak. Etter noe over 2 timer ble det sterkere og tidvis var det noe magi til stede, men mye svakere enn tidligere. Toppen ble nådd etter ca. 3 timer. Kom fort ned igjen og ble utmattet. Ingen særlige fysiske virkninger, bortsett fra å være tiltaksløs og sliten dagen derpå.

Noen som har forslag til hva dette kan skyldes? Har vi mistet magien etter kun 4 inntak?
Tror ikke dere fikk bunk men heller veldig dårlig kvalitet emma. Har opplevd noe av det samme før. Magien bør ikke forsvinne etter så få ganger med så jevne mellomrom. Kanskje spør noen andre som har prøvd fra lik batch hvordan de opplevde det?
Or... Are they? >_>
Traps are gay's Avatar
Jævli dårlig emma.
Bra at dere sørger for å teste stoffet før dere tar det. Tommel opp for det!

Hvorfor det ikke fungerte så bra denne gangen skal ikke ha noe å gjøre med tidligere inntak når dere har tatt det så sjeldent og med langt mellomrom. Kan være dårlig batch, blanda ut så doseringen mdma i realiteten var mye lavere enn vekten, forventningspress, setting, dagsform eller en kombinasjon av alt sammen.

Prøv igjen om noen uker men helst fra en annen dealer enn den du skaffet av nå.
Smerter i brystet hørtes ikke bra ut spør du meg.
Kanskje vurdere å ta en sjekk for å utelukke hjertefeil/sykdom? Fortsette å Ture på mdma med underliggende sykdom/hjertefeil kan gi en kjedeligere tur en dere hadde sist..
Trådstarter
12 6
Takk for svar. Gitt at emmaen er av dårlig kvalitet. Er det greit å bare øke dosen, eller bør vi bare kvitte oss med den?
Sitat av Drax94 Vis innlegg
Takk for svar. Gitt at emmaen er av dårlig kvalitet. Er det greit å bare øke dosen, eller bør vi bare kvitte oss med den?
Vis hele sitatet...
Hvis det bare er lav virkningsgrad, så kan man i teorien bare øke dosen, men hvordan vet man om det er 10, 30 eller 70% virkestoff i emmaen? Også vet man ikke om det er annet ymse stoff i emmaen.
Høres ut som noe dårlig mdma ja. Selv hakker jeg tenner så jeg må ha tyggis parat på 140-150mg og trenger sjeldent redosere, bare fyrer en spliff etter et par timer og forlenger rusen sånn. Da slipper jeg være så sliten dagen etterpå Jeg ville heller venta til du fikk tak på noe ny mdma. Jeg nekter selv å ta dårlig kvalitet, er så kresen at det er fælt noen ganger. Blandt annet deror jeg ALDRI av prinsipp handler Cola innlands, fordi det er altfor mye dårlig at jeg gidder ikke gamble med kronene. Høres ut som det var blanda inn efedrin ellerno sånt for å gi litt ekstra energi, noe som ville forklart hvorfor de fysiske effektene som anspenthet, hetetokter osv er en vanlig bivirkning. Samt kan det slå ut på tester som MDMA da MDMA er et form for metaemfatamin, som igjen er laget av bl.a efedrin. Det har også en relativt lav euforisk virkning, blir litt som en krysning av kaffe og ritalin.
Sist endret av Coffern; 30. august 2021 kl. 21:10.
Sitat av Drax94 Vis innlegg
Takk for svar. Gitt at emmaen er av dårlig kvalitet. Er det greit å bare øke dosen, eller bør vi bare kvitte oss med den?
Vis hele sitatet...
Hadde gitt samme dose eller evn bare litt mer en sjans til og hvis det var dårlig funk da også bare gitt det bort eller pælma det.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Trådstarter
12 6
Økte til ca. 200mg i førstedroppet og ca. 100mg på redoseringen. Funket knallbra og fant tilbake til den gamle magien. Men tydelig at det er forskjell på kvaliteten/renhetsgraden der ute ja.
Anonym bruker
"Arktisk Troll"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ikke bruk den dritten der, MDMA ødelegger hjernen og den naturlige følelsen av lykke. Jeg har prøvd MDMA en håndfull ganger, og hver gang har jeg vært sykt deprimert i uker eller måneder etterpå. Sist jeg tok MDMA var i februar/mars og jeg fortsatt ikke om jeg har kommet meg helt. MDMA er noe svineri. Fysj og æsj.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ikke bruk den dritten der, MDMA ødelegger hjernen og den naturlige følelsen av lykke. Jeg har prøvd MDMA en håndfull ganger, og hver gang har jeg vært sykt deprimert i uker eller måneder etterpå. Sist jeg tok MDMA var i februar/mars og jeg fortsatt ikke om jeg har kommet meg helt. MDMA er noe svineri. Fysj og æsj.
Vis hele sitatet...
Hvilken doser har du brukt da? Fordi dette har jeg merket lite av ved anbefalte doser og pauser. Kanskje noen av dagene etterpå, men ikke noe mer
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ikke bruk den dritten der, MDMA ødelegger hjernen og den naturlige følelsen av lykke. Jeg har prøvd MDMA en håndfull ganger, og hver gang har jeg vært sykt deprimert i uker eller måneder etterpå. Sist jeg tok MDMA var i februar/mars og jeg fortsatt ikke om jeg har kommet meg helt. MDMA er noe svineri. Fysj og æsj.
Vis hele sitatet...
Jeg har mye erfaring med MDMA (både "forsvarlig" bruk og misbruk) og jeg får sjeldent nedtur dersom jeg følger regelboka, doserer riktig og venter i lang tid mellom hver gang. Noen er nok mer sensitive enn andre, spesielt om du sliter psykisk fra før av, men det blir dumt å avskrive MDMA totalt og fraråde andre i å bruke det kun fordi du personlig har hatt et par negative opplevelser med det.