Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2077
Hei.
Kom over annonse med produkt som fungerer som tanntråd.
Man skyller en sterk stråle med vann for å rense tennene.

Her er nettbutikken:
https://www.waterpiknordic.com/?fbcl...rjs5-6SGLF8Djg


Noen som har prøvd?
Hva er deres meninger?
Har en slik, men av et annet merke. Fungerer gull, og kan anbefales.
Kult, gidder nesten aldri å bruke tanntråd. Håper ikke denne gir noen skader på tenner/tannkjøtt? Bestiller en nå
Samboeren har en sånn med forskjellige munnstykker. Bruker oftest tannpirker med tråd. Men om noe virkelig er stuck, så blir denne dratt frem
Tør jeg gjette på at dette er et produkt som blir brukt noen ganger de første 14 dagene, og deretter blir stående mest i et skap?

Jeg er godt fornøyd med Jordan miracle easy floss, enkel og grei å bruke. Litt dyr imot kun vanlig tanntråd, men sååå mye enklere da.
Jeg brukte min i 14 dager også ga jeg faen. Tanntråd på meg, bli bare klin og mas å dra frem den hver gang.

Må legge til at jeg kjøpte den i utgangspunktet for å rengjøre mandlene, da det setter seg guffe der som over tid lukter helt forjævlig. Deg funket den bra til
Sist endret av ID-Brikke; 8. august 2021 kl. 23:20. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Ser masse folk bruke det på jobben i Kina. Jeg stiller meg skeptisk, virker som en trend, men har ikke sjekket det ut.
Får bare assosiasjoner til TV-Shop av dette produktet.

Sitat av sprett Vis innlegg

Jeg er godt fornøyd med Jordan miracle easy floss, enkel og grei å bruke. Litt dyr imot kun vanlig tanntråd, men sååå mye enklere da.
Vis hele sitatet...
Enig.
Sist endret av Dough; 9. august 2021 kl. 18:18.
For meg så ser det ut som et typisk dropshipping vinnerprodukt som er grisebillig i Kina men blir solgt til nordmenn for firedoblet pris
Et tips; de selger disse på apotek i Norge også, det var der jeg kjøpte min. Bruker den til å rense bak i kjeften rundt visdomstenner osv, og den er helt genial til dette. Var tidligere plaget med at matrester satte seg fast spesielt i tannkjøttet bakerst, som medførte smerter å betennelse. Har ikke hatt noe problemer med dette siden jeg kjøpte en slik spyler.