Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1086
Finnes det integrerte lydredigeringsprogrammer i windows 10 eller er dette noe man må laste ned fra nettet?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Nei det er ikke noe slikt med i Windows. Et av de mer rimelige programmene er Reaper. Du kan bruke det gratis en stund.
Det finne et gratis program som heter Audacity.
Men jeg har ikke brukt det så mye.
Personlig hadde jeg gått på piratebay og lasta ned derifra. Vet ikke hva slags behov du har når du sier lydredigeringsprogrammer. Men for musikk er jo FL Studio det folk sier er det beste. Utenom ville jeg anbefalt Adobe Audition Pro.

Begge programmene finner man crack til på piratebay. Evt går det jo å finne et freeware slik som audacity f. eks. Om situasjonen var at du ikke ville bruke penger, selvfølgelig

Sier ikke jeg oppfordrer til det, sier bare hva jeg hadde gjort personlig
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Nei det er ikke noe slikt med i Windows. Et av de mer rimelige programmene er Reaper. Du kan bruke det gratis en stund.
Vis hele sitatet...
Sitat av davidentotre Vis innlegg
Det finne et gratis program som heter Audacity.
Men jeg har ikke brukt det så mye.
Vis hele sitatet...
Reaper = avansert for deg med ambisjoner utover enkel redigering.
Audacity = enkelt.