Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1798
Hei,

Legger inn en post her, i håp om å få napp.

Jeg jobber som journalist, og for tida er jeg og en kollega i gang med et prosjekt om ulovlig fildeling, fortrinnsvis film og musikk. I forbindelse med dette ønsker vi selvsagt å komme i kontakt med en som deler film (og musikk) ulovlig, og intervjue vedkommende. Fildeleren velger selv om h*n vil stå fram med navn eller være anonym.

Kan du tenke deg å bidra? Send meg PM, så avtaler vi nærmere
Jeg er for ordens skyld TS sin kollega og kan bekrefte at vi jobber med et prosjekt rundt dette
Jeg har ikke noe erfaring innen feltet du etterspør, men ønsker bare å påpeke at sannsynligheten for å få napp er større, hvis du legger med fult navn og hvem du jobber for.

For øyeblikket vet ingen her hvem du er. For alt vi vet, så kan du være en overivrig politibetjent som prøver å fange et par «bædæss» fildelere. Riktig nok satt litt på spissen, men regner med du forstår hva jeg mener.
Godt poeng, takk! Audun Hageskal er navnet, jobber i Dagbladet.
Kan også være greit å legge ved litt info slik som hun her har gjort.

Krypterte kanaler er viktig.
For de som foretrekker vanlig e-post, kan det sendes til

Kryptert sms via whatsapp til 48151238