Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 3444
Anonym bruker
"Uenig Karybdis"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei,
Vet det finnes 100vis av urin test spørsmål.

Retter spørsmålet mitt til de som faktisk tar urin prøver hos legekontor som analyserer prøver med lav cut off- verdi.

Var så dum å dra på fest forrige fredag. (7dager siden)

Planen var å bare amf og ta 2mg rivo. Og ikke røyke.

Rivotril gjorde at jeg mistet dømmekraften, og tok 2mg ekstra dagen etter (lørdag)
Og røyket hasj, fredag, lørdag og søndag…

Kommende mandag. 9 dager etter inntak av hasj og rivo skal jeg ta helse sertifikat og må ha rene prøver for å ikke miste helse sertifikatet..

Inntok:

-4mg Rivotril (6dager siden)

-1/2G cannabis fordelt på 3 dager fre/lør/søn (5dager siden sist inntak)



Tok i dag en rustest kjøpt på nettet. Tok testen midt på dagen og fikk tydelig utslag på THC og svakt på benzo.

THC- cut off verdi 50
Benzo - cut off 300


Er jeg helt fucked eller har noen av dere erfaring med at slike mengder går bort ved en test på legekontor som bruker analyse?

Er krise om jeg får positivt hos offshorelege da jeg mister helse sertifikatet i 6mnd ved positivt resultat.





Har til nå gått 6mnd hos fastlegenog testet meg i forbindelse med adhd meds.
Og for å vise til offshore legen at jeg er clean for offshore lisensen. På eget intiativ.

Har bare hatt rene prøver da jeg har vært clean siden nyttår.
Skulle ha meg en siste fest etter jeg var ferdig med prøvene, men endte opp med å miste dømmekraften etter en rivo.

Har ikke tilgang på ren urin.

Slik jeg ser det har jeg 2 alternativ.

Alternativ 1.
Har ett godt forhold til fastlegen min, og vurderer sterkt å dra til han på mandags morgen før offshore legen.

Tenker å fortelle at jeg har gått på en smell, og ønsker å ta en test for å forsikre meg om at jeg har rene prøver før offshore på eget intiativ.

Alternativ 2.

1: Trene mye kondisjons trening.
lav karbo frem til søndag
Sur drikke
(Tvinge gammel fett bort og øke utskilling i nyre)

2:
fettrik kost og basisk mat søndag/mandag.

Drikke mye vann på morgenen.

(Dette for å få nytt fett ut i urin og bremse utskilling av stoffer i urin)


Hva tenker dere?
Spis fettrik mat og vær sikker på at du får i deg nok kalorier (ikke forbrenn fett). THC er lipofilt, altså det setter seg i fettet. Drikk nok vann til at prøven forhåpentligvis blir forkastet og du må ta ny eller at du kommer under cut-off.

Det var ikke særlig smart av deg å ta et Benzodiazepin med såpass lang halveringstid og røyke tre dager i strekk. Jeg hadde en lang periode med ukentlige urinprøver (lab-prøver) og da pleide jeg, idiot som jeg var, å røyke på kvelden samme dag som jeg tok UP. Det gikk helt fint. Helt til jeg begynte å ta piller og gi faen igjen.

Visste du at du skulle ta denne prøven 9 dager etter flere dager med rus? Da vet du hvertfall hva du ikke skal gjøre i tiden før neste prøve. For din egen skyld
Sist endret av krystallkongen; 15. oktober 2021 kl. 14:32.
Anonym bruker
"Overrasket Hest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan du utsette prøven ved foreksempel å være snørrete og hoste ? Skylde på mistanke om korona?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hei,
Vet det finnes 100vis av urin test spørsmål.

Retter spørsmålet mitt til de som faktisk tar urin prøver hos legekontor som analyserer prøver med lav cut off- verdi.

Var så dum å dra på fest forrige fredag. (7dager siden)

Planen var å bare amf og ta 2mg rivo. Og ikke røyke.

Rivotril gjorde at jeg mistet dømmekraften, og tok 2mg ekstra dagen etter (lørdag)
Og røyket hasj, fredag, lørdag og søndag…

Kommende mandag. 9 dager etter inntak av hasj og rivo skal jeg ta helse sertifikat og må ha rene prøver for å ikke miste helse sertifikatet..

Inntok:

-4mg Rivotril (6dager siden)

-1/2G cannabis fordelt på 3 dager fre/lør/søn (5dager siden sist inntak)



Tok i dag en rustest kjøpt på nettet. Tok testen midt på dagen og fikk tydelig utslag på THC og svakt på benzo.

THC- cut off verdi 50
Benzo - cut off 300


Er jeg helt fucked eller har noen av dere erfaring med at slike mengder går bort ved en test på legekontor som bruker analyse?

Er krise om jeg får positivt hos offshorelege da jeg mister helse sertifikatet i 6mnd ved positivt resultat.





Har til nå gått 6mnd hos fastlegenog testet meg i forbindelse med adhd meds.
Og for å vise til offshore legen at jeg er clean for offshore lisensen. På eget intiativ.

Har bare hatt rene prøver da jeg har vært clean siden nyttår.
Skulle ha meg en siste fest etter jeg var ferdig med prøvene, men endte opp med å miste dømmekraften etter en rivo.

Har ikke tilgang på ren urin.

Slik jeg ser det har jeg 2 alternativ.

Alternativ 1.
Har ett godt forhold til fastlegen min, og vurderer sterkt å dra til han på mandags morgen før offshore legen.

Tenker å fortelle at jeg har gått på en smell, og ønsker å ta en test for å forsikre meg om at jeg har rene prøver før offshore på eget intiativ.

Alternativ 2.

1: Trene mye kondisjons trening.
lav karbo frem til søndag
Sur drikke
(Tvinge gammel fett bort og øke utskilling i nyre)

2:
fettrik kost og basisk mat søndag/mandag.

Drikke mye vann på morgenen.

(Dette for å få nytt fett ut i urin og bremse utskilling av stoffer i urin)


Hva tenker dere?
Vis hele sitatet...
Alternativ 1: Må du brette ut og forklare alt til legen, eller kan du bestille time for urinprøve på en mindre avslørende måte? Har du tenkt på hva som kommuniseres og ikke av opplysninger innen helse? Det tar også litt tid å få svar på laboratorietest så hvor mange dager før den faktiske prøva tenkte du å ta det, og hvor skremt skal du la deg bli av at du har sporstoffer etter cannabis 4-5 dager etter du har nirøyka i 3? Du får jo ikke svar med en gang om du tar den 1-2 dager i forveien og tester du deg selv noe særlig før så veit vi jo allerede svaret: positiv!

Alternativ 2: Eller du kan bare la det gå som det går og komme med en liten update. Eneste jeg veit utgjør en forskjell av det du har nevnt er å drikke noen halvlitere med vann litt før prøven og det vil kun hjelpe dersom du er i grenseland. Dette er også noe du ikke burde overdrive da det kan være veldig farlig.

Du snakker om å spise fettrik og basisk mat, har du noe som tilsier at dette faktisk får "ny fett ut i urin" og bremser utskillelse av sporstoffer?

Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Spis fettrik mat og vær sikker på at du får i deg nok kalorier (ikke forbrenn fett). THC er lipofilt, altså det setter seg i fettet. Drikk nok vann til at prøven forhåpentligvis blir forkastet og du må ta ny eller at du kommer under cut-off.

Det var ikke særlig smart av deg å ta et Benzodiazepin med såpass lang halveringstid og røyke tre dager i strekk. Jeg hadde en lang periode med ukentlige urinprøver (lab-prøver) og da pleide jeg, idiot som jeg var, å røyke på kvelden samme dag som jeg tok UP. Det gikk helt fint. Helt til jeg begynte å ta piller og gi faen igjen.

Visste du at du skulle ta denne prøven 9 dager etter flere dager med rus? Da vet du hvertfall hva du ikke skal gjøre i tiden før neste prøve. For din egen skyld
Vis hele sitatet...
Drikke så mye vann at prøven blir forkastet er et særdeles dårlig råd.
Sist endret av knert1; 15. oktober 2021 kl. 14:37. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Uenig Karybdis"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Var selfølgelig ikke planen å røyke eller ta den ekstra Rivoen..
Planen var å ta en halv rivo 10dager før prøven.
Grunnen til Rivo og ikke xanax er fordi jeg vet de tester for hydroksyalprazolam som er omdanningstoffet som varer lengre.
Ble som sagt mye mer en planlagt.

Når det gjelder hasj var den maks 1/2g fordel på 3 dager i pillens gi faen modus.


Tenker jeg tar en ny test søndag og om den er positiv og drar til fastlegen først.
Håper da på å få info om jeg er godkjent eller ikke.
Fastlege vet om min rushistorie og det var derfor jeg ønsket utvidet rustesting.
Blir det positiv hos han får jeg avlyse offshorelege timen og vente noen ekstra dager.


Når det gjelder å bli raskest clean er dere velkommen med å komme med forslag.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Var selfølgelig ikke planen å røyke eller ta den ekstra Rivoen..
Planen var å ta en halv rivo 10dager før prøven.
Grunnen til Rivo og ikke xanax er fordi jeg vet de tester for hydroksyalprazolam som er omdanningstoffet som varer lengre.
Ble som sagt mye mer en planlagt.

Når det gjelder hasj var den maks 1/2g fordel på 3 dager i pillens gi faen modus.


Tenker jeg tar en ny test søndag og om den er positiv og drar til fastlegen først.
Håper da på å få info om jeg er godkjent eller ikke.
Fastlege vet om min rushistorie og det var derfor jeg ønsket utvidet rustesting.
Blir det positiv hos han får jeg avlyse offshorelege timen og vente noen ekstra dager.


Når det gjelder å bli raskest clean er dere velkommen med å komme med forslag.
Vis hele sitatet...

Kanskje like greit å revurdere karrierevalget mtp HMS... Jeg stilte spørsmål ang dine påstander og evt noen kilder som kan underbygge påstander eller lære meg noe nytt, men de uteble.
https://www.furst.no/analyse-og-klin...iddelanalyser/

Se hvilken metabolitt det testes etter for å spore inntak av Klonazepam. Altså Rivotril.

"In one study, traces of clonazepam's major metabolite 7-aminoclonazepam were detectable on a urine test for up to 3 weeks after a single 3mg dose, and one of the participants in the study tested positive 28 days after the last dose.

Du får håpe cut-off verdien for metabolitten er såpass høy at det stemmer at Rivo kun kan spores i inntil en uke. Det kommer kanskje an på hvem som utfører analysen?

Når det kommer til THCen er de individuelle forskjellene store. Er du slank? Overvektig?

Utover å krysse fingrene hjelper det ikke å bekymre seg
Sist endret av krystallkongen; 15. oktober 2021 kl. 15:30. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Uenig Karybdis"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takker for svar ☺️

Tar til vettet å utsetter helse attesten 2uker.
Gidder ikke å risikere noe etter tabben min��

Knert1:
Tenker du på hydroksyalprazolam sporbarhetstid?

https://rusinfo.no/fakta-om-rusmidle...ove-urinprove/

Angående karrierevalg ved HMS.

Ser ikke (mis)bruket mitt på som skadelig for jobbsammenheng.

Kuttet aktiv rus i 2014.
Har brukt ulovlig rusmiddel 1gang i året.
Og av alkohol blir det drukket maks 6 enheter i løpet av en uke. ☺️
New generation
colakork's Avatar
Min go-to plan er å faste hvis noe går galt over alt i livet. Ikke spis noe og hvis du vil gå hardt tilverks kan du la vær å drikke vann i hvertfall 2døgn uten å dø.. Det er drit stress, ikke bra.. Men det fjerner mye dritt ifra kroppen ifh til alle wonder-kurer som du kan få tak i.

For min del går det i coke, weed og alkohol. Hvis jeg må ta noen prøver så sjekker dem for thc. Hvis jeg faster og ikke drikker pleier jeg å være clean fra 1mnd eller 2 røykings på ca 1halvannen uke. 9-12 dager... Piller er jo djevelen ifh til pisseprøver da.

Lykke til.