Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 375
Har en server stående i et annet hus og bruker tightvnc for å styre den. men får problemer når jeg har restartet pcen og pcen er i innlogginsfasen.

Kan man koble til pcen via vnc allerede ved brukerinnlogging rett etter oppstart. Jeg vil nødig la serveren stå uten passord og direkte innlogging.
logmein.com kan du logge inn med , siden den starter som service.

du kan og legge til vnc som service og legge den til som service på "system" isteden for bruker som den er i dag.
Trådstarter
58 0
OK. takk for svar. Trudde jeg allerede hadde lagt vnc i service. mener den spør om det ved installasjon. når jeg tenker meg om så har jeg vel før også brukt den til å logge inn som jeg ønsker.

For alt jeg kan se så ligger den både i services.msc og i msconfig for oppstart. Er det da noen andre steder den må registreres for å starte opp før selve brukeren laster?
Sist endret av Foxtrot-1; 12. april 2009 kl. 23:34.
du må registere servien som "system" ikke som "user" som den står til i dag.
en enkel måte og sjekke hva den kjøre som så start "oppgavebehndlern" og se under "prosses" der ser du en kolone som står system,brukern,osv.... så sjekk vnc den vil da kjøre som bruker.

du kan enten laste ned en service editor eller gjøre det via regedit.

NB:logmein.com så funker det værtfall.