Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 846
Hei, jeg trenger litt hjelp med et hjemmekino anlegg jeg har kjøpt, har kjøpt meg DETTE!

Og da er spørsmålet mitt som følger: Hvordan får jeg gjort slik at jeg kan skru opp og ned lyden på det når det er koblet til ps3'n min? Sikkert er jævla dumt spm, men jeg finner ikke ut av det.... Får kun satt lyden av eller på, men uansett om jeg tar noe høyere eller lavere så forblir lyden på samme nivå....

Så aner ikke om jeg har kobla feil, eller kanskje gjort no feil instillinger på anlegget.

Hadde satt pris på om noen som kanskje vet hva som er feil, kunne ha hjulpet meg
Sist endret av Layzer; 7. september 2011 kl. 00:05.
Sitat av Layzer Vis innlegg
Hei, jeg trenger litt hjelp med et hjemmekino anlegg jeg har kjøpt, har kjøpt meg DETTE!

Og da er spørsmålet mitt som følger: Hvordan får jeg gjort slik at jeg kan skru opp og ned lyden på det når det er koblet til ps3'n min? Sikkert er jævla dumt spm, men jeg finner ikke ut av det.... Får kun satt lyden av eller på, men uansett om jeg tar noe høyere eller lavere så forblir lyden på samme nivå....

Så aner ikke om jeg har kobla feil, eller kanskje gjort no feil instillinger på anlegget.

Hadde satt pris på om noen som kanskje vet hva som er feil, kunne ha hjulpet meg
Vis hele sitatet...
Hvor skrur du opp og ned lyden a?
Skrur den opp og ned med kontrollen til anlegget, har også prøvd med tv kontrollen
Hvordan har du kobla det? Er det 1 HDMI Out til TV'en og 1 HDMI In fra PS3'en? I tilfelle skal dette styres enkelt ved volumeknappen til reciveren med mindre høytalerene er aktive, noe som det ikke ser ut til å være. Enkelte passive høytalere har en eller annen justering. Setter en fing på at det er et delefilter på subben som du kan justere noe.
Det er HDMI fra ps3 til tv, så er det den vanlige orginal kabelen fra ps3 til anlegget, og vanliger sånne 3fargers kabel fra tv til anlegget..

Men har jo kobla riktig når jeg får lyd vil jeg jo tro?
Men er det at uansett hva jeg gjør så forblir lyden like høyt
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Mulig jeg har misforstått her men du har altså koblet slik her:

PS3 - HDMI - TV ?

PS3 - Phono -Anlegg ?

Tv - Phono - Anlegg?

Hmm, vurdert å prøve Inngangene du bruker Til tven for å se om det blir noe annerledes? eller så er det Optisk på PS3, og det er vist på anlegget ditt også, kan være en løsning?
Som sagt, tror nok jeg har kobla det riktig i og med at jeg får lyd, er vel heller noe med instillingene på anlegget vil jeg tro?

Har prøvd å koble det på alle mulige måter, men kun slik jeg har det nå at der kommer no lyd.

Ingen som vet hva som er feil? ;o

Ingen som kan hjelpe?

Ingen som kan hjelpe?