Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1263
Hver gang æ tar speed så føles det ut som om æ ska dø.

Etter en halv-time inni turen så begynne det å stikke i arman å beinan samtidig som dem sakte dovne bort, får konstant skarp smerte i hjerte og e et godt trykk på brøste. Blir ikke noe serlig speeda heller, får litt klar tankegang og snakke en del mer.

Doseringa ligg på 50-100mg og det sniffes. Vet at det er speed for når æ tar det med andre venna så får dem ordentlig effekt og kan ha det gøy.

Takk for svar
Sitat av Pleasebetaken Vis innlegg
Blir ikke noe serlig speeda heller, får litt klar tankegang og snakke en del mer.
Vis hele sitatet...
Høres ut som du blir speeda, da.
Det er ikke alle som takler amfetamin, folk reagerer forskjellig. Godt mulig det ikke er noe for deg, rett og slett! Det du beskriver kan være så mangt, men det høres ikke heldig ut. Ville holdt meg klart unna om jeg var deg.
Sist endret av Lyra; 12. desember 2017 kl. 10:42.
Du kan jo prøve å drikke et par glass vann og så bevege deg litt, gå deg en tur, ta noen pushups eller no sånt.
Eller så er kanskje ikke speed noe for deg?
Er egentlig like greit å bare bestemme deg for det.
Speed koster egentlig mer enn det smaker. Særlig over tid.
For de med hjertekomplikasjoner kan speed være ekstra farlig.
Går du på andre medisiner? Jeg går på lithium for mani, og det stopper den største toppen av speeden for meg. Men hvis det gjør vondt i hjertet og sånn ville jeg vurdert om det er verdt det, høres jo ikke ut som du har det særlig moro, liksom.