Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 5786
Anonym bruker
"Pensjonert Blåstål "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har hørt om flere som har slanket seg på speed og faktisk holdt vekten etter det. De har da sagt de tar det i «omganger», vanligvis på fire ganger. Liksom som 4 ganger i måneden.

Noen her inne som har slanket seg på amfetamin?
Det vil nok virke men at det er lurt er en annen sak.
Det å kjøre kroppen sin på amf er ikke bra på noen som helst måte, skal man farte så må man spise hvis ikke så blir kroppen helt ødelagt, det å slanke seg på speed vil funke fjell, men det er en latterlig dårlig ide fordi når du er ferdig slanket så må kroppen hente seg inn igjen, du blir sløv å jævlig, vondt i alle muskler, sover 14timer om dagen og orker ingenting, den nye fine slanke kroppen din blir å forfalle mens du ligger hjemme og synes synd på deg selv mens kroppen reparerer seg selv.
PCP var opprinnelig ment som et slankemiddel, som i samme gata som Amfetamin. Problemet er bivirkningene som er sterke.
la meg spørre, hvor gammel er du? du vil slanke deg men trenger informasjon om hvor høy du er, hvor mye du veier,,, ja
https://freak.no/forum/showthread.php?t=122577
Har enda til gode å se et slikt prosjekt fungere i praksis..
Sist endret av Eyeamare; 30. november 2017 kl. 12:06.
Anonym bruker
"Pensjonert Blåstål "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg er 25. 1.80 og 95 kg.

Har en kompis som slanket seg på det, tok en stripe etter jobb hver fredag i en måned. Gikk ned 14 kg! Gikk på jobb mandag til fredag.

Ts
Speed i fire omganger pr måned? Vil det si helgebruk, eller 4 enkeltdager spredt utover månden?
Du må jo alikevel spise mat, å om det er noe lignende med det jeg spurte om, så vil det ikke lage en bulk i panseret engang.
Det starter med deg selv, å matinntak, trim å mosjon, jaja jævli kjedelig, det er ingen snarvei!
Men speed er faan ikke noe å tulle med, plutselig sitter du med langt større problemer, enn noen ekstra kilo.
Sist endret av Eyeamare; 30. november 2017 kl. 12:18.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg er 25. 1.80 og 95 kg.

Har en kompis som slanket seg på det, tok en stripe etter jobb hver fredag i en måned. Gikk ned 14 kg! Gikk på jobb mandag til fredag.

Ts
Vis hele sitatet...
Fire striper i måneden er ikke nok til slankern bare så det er sagt, kompisen din er full av shit.

Det er et forbruk på 0,5ish og enda sikkert mindre da vedkommende ikke ville hatt noen form toleranse.

Det lukter noe her...
Sist endret av Trollanon; 30. november 2017 kl. 12:24.
Anonym bruker
"Pensjonert Blåstål "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Men hvis man bare tar de stripene som en boost da? Tror du han har tatt mye mer? Han tar en del hvite løgner til vanlig.

Har slanket med med efedrin før og vil helst ha det igjen, men det virker som det er mye vanskeligere å få tak i, hvertfall her jeg bor.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Men hvis man bare tar de stripene som en boost da? Tror du han har tatt mye mer? Han tar en del hvite løgner til vanlig.

Har slanket med med efedrin før og vil helst ha det igjen, men det virker som det er mye vanskeligere å få tak i, hvertfall her jeg bor.
Vis hele sitatet...
Tar du en stripe som boost så er du bare litt gira/våken 5-6timer, det er ikke nok til å sette i gang alvorlige forbrenningsprosesser, vil si det er rett i overkant av hva en "medisinsk" dose er om du har adhd eller narkolepsi, doseringer blir så lav at bivirkninger som høy forbenning er nesten ikke til stede.
Om du gjør dette hver jævla dag så ja, da kan nok merke forskjell og gå ned i vekt.
Efedrin får du vell kjøpt i sverige på helsekost? stack eller no sånt heter det, husker ikke om det var efedrin i det, men det var uansett heftig slankekur.
Aner ikke om det funker, men dette burde være tryggere slanking: https://www.bokklubben.no/boeker/mat...duktId=2339747
▼ ... over en uke senere ... ▼
Ikke slanket meg med vilje altså, heller at ikke jeg var sulten, og spiste en yoghurt med litt musli annenhver dag. Nå som jeg har vært uten speed i et halvt år ufrivillig siden det bare ikkke finnes her har jeg lagt på meg hele 17 kilo! :P Så det blir vel som disse slankeshakene, funker helt til man spiser igjen. Nå er jeg på lavkarbo og har gått ned 12kg
Kjør heller noe opiater i en måned, hvis du skal slanke deg så destruktivt - enten så kommer du ikkje kunne spise uten att kaste opp, eller så kommer du gå ned i vekt ved AT, da du skiter og kaster opp hele tida.
Man blir slank av speed men d kan ta noen mnd- forutsatt nesten daglig bruk og ikke minst store mengder. Man må også røre på kroppen så klart.ingen blir slank av å loke foran en pc dag ut og dag inn og pepper alene.Jeg digger å prosjektere og virre rundt i natten sammen m likesinnede.Har brukt amf i over 15 år jevnt og trutt og i perioder store mengder også.Etter å ha gått våken i 7-8 dager og så å si uten mat så sier jo seg selv at det sier stopp til slutt
Enig med FartEllerFort. Gikk på etpar gram i døgnet i ca 10 år - inntil for ca ett år siden. Var alltid aktiv med alle tenkelige prosjekter. Sluttet brått både med pepper'n og aktiviteten uten nevneverdig endring i vekt. Nå må det nevnes at jeg spiste noenlunde jevnlig hele tiden, dog EKSTREMT usunt. Da jeg sluttet endret også kostholdet seg til det jeg vil kalle normalt sunt - sannsynligvis med adskillig færre kalorier pr. døgn.
Nei, speed er det dummeste slankemiddelet ever.
Kosthold og trening først, så kan man begynne å se på ECA stack Ephedrin,coffein,aspirin. Men det må jo brukes av og på og fungerer mest som apetitt depressant og energi. T3 i moderate mengder funker bra, over 25mcg begynner den å spise muskler om man ikke bruker noe mot det.. Melanotan 2 funker faktisk, blir kvalm og orker ikke mat.
IGF1-LR3, veldig dyrt men funker. Så har man DNP da, 2,4 Dinitro phenol veldig dårlig rykte. Blitt brukt som tekstil farger, sprengstoff etc. Brenner bedre enn krutt (poff!) som er en test man kan ta om ekthet. Kan brukes veldig trygdt om man leser seg opp på det tar alle forhåndsregler og supplementer. Øker kroppstemp. Litt dyrt men verdt det, ulovlig men ikke vanskelig å skaffe. Gikk netopp ned 5kg fett på 9-10 dager. Gikk ned over 10kg førstegang på 3uker +. Mye skremselspropaganda angående dette stoffet. Så har man Clenbuterol, men da bør man allerede være 10-11 %BF før man starter, så dette virker ikke for mannen i gata.

Glemte å nevne at om man er glad i karbohydrater og det legger seg mest som fett så kan man prøve et urteprodukt som heter
Berberine (sammenlignes med Metformin) Holder styr på blodsukker og gjør at ekstra karbs ikke omgjøres til fett men går rett i musklene.
Det har og utallige andre helse effekter. Epleeddik i et glass vann før hvert måltid for å øke fordøyelse osv.
Sist endret av BrewGrow; 21. desember 2017 kl. 14:30. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.