Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1273
nylig fikk jeg ikke logget inn på amazonkontoen min, men det som var rart var at det var kun på hoved PC' en min dette skjedde. Andre pcer fungerte det. Ringte support og ble til at jeg ble instruert av kundebehandleren til å skrive passord (med dette bildet for sikkerhet i tillegg) om og om igjen, og etterhvert gikk det etter mange forsøk.
Er dette tegn på noe usikkert i systemet?
Sikkerhet/Utvikling
CodeBarbarian's Avatar
Ja, si det? Dette kan ha mer med deres rutiner og gjøre en noe annet. Kan være problemer med "Sesjons" behandlingen på Amazon sine servere. Ellers så kan det være at nettleseren din bruker for mye ressurser og får ikke sendt all dataen den trenger for å autorisere.

Mye her som kan være galt. Hvis du er redd for at du har vært under angrep. Bytt alle passord, og hold systemene dine oppdatert.


Med vennlig hilsen,
CodeBarbarian
Innloggingsproblemer pleier å gå over ved å slette informasjonskapsler i nettleseren