Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 778
Hey, problemet mitt er da at jeg har da en Premium konto på Spotify, og jeg liker å bruke offline modusen sånn at jeg kan høre på musikk uten å sluke data.

Men etter en oppdatering på spotify for en stund siden, så må jeg synce 1% av listen min hvert 5 minutt. Det som skjer etter 5minutter i offline modus, er at alle sangene mine på listen blir bare borte, Det vises som en tom liste.

Jeg har ca 550 Sanger, og har en misstanke om at det kan være det som er problemet.

Jeg har en Samsung Galaxy S3, siste android versjon, ikke roota.
Har du offlinelister på flere mobiler eller datamaskiner?

You can have up to 3,333 tracks from the Spotify streaming catalogue synced for offline use, on each of up to 3 computers/devices at any time.

There is no limit to the number of your own imported local files that you can sync to offline playlists on any device
Vis hele sitatet...
Trådstarter
Har det bare på telefonen
Det kan se ut som det er en bug som Spotify er klar over.

Se nedenfor for lenker til forumet deres hvor det er andre med samme problem. Jeg har ikke bladd gjennom alle sidene, men kanskje du finner noen løsningsforslag der, selv om det kan se ut som de fremdeles jobber med det.

http://community.spotify.com/t5/Bugs...ed/td-p/162992
http://community.spotify.com/t5/Bugs...-2/td-p/387428

Du kan jo prøve dette:
2013-03-20: The latest version of Spotify for Android should resolve this issue. You can find it over on the Google Play store right now. If you still have playlists desyncing, try a clean installation to start afresh - hopefully it should resolve it for you. If not, please let us know.
Vis hele sitatet...