Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 1507
Jeg har laga noe rap som jeg har hørt er ganske bra, har techno og men technoen suger skikkelig hardt

http://www11.nrk.no/urort/user/?id=57350

Si hva du synes
sitter og hører på nå
liker beaten te låten fuck langnes
Hehe
Langnes lan er bare en kødd sang som er UTROLIG gammel, men følte at jeg måtte ha den der^^
jaG
Produktutvikler
Er det ment på humor?
Dj oScArs Rap, Tromsø
Useriøst / Humor
Vis hele sitatet...
Mye bra her, bra beats, det skal du ha, men prøv å rap mer enstemt, blei litt mye "koring" og dropp den "YO" på begynnelsen av Fuck Langnes og Good Times.

Hva har du brukt til å lage beats?

Keep up
Var humor før, hadde noen mer useriøse sanger da men de er fjerna.
Har faktisk bare brukt Garageband^^
Men skal få mekka noen skikkelig beats i fremtida, og skal slutte å spille inn sangen i dobbeltspor, eller har slutta egentlig.
Har en ny sang på pcen men den sugde bare for å si det sånn.xD
Pretty Princess
Freaken's Avatar
Joda.

Kule beats - det skal du ha. Nå er riktignok ikke rap "my cup of tea" men jeg syns dette ble skikkelig tamt. Dårlig flow, litt sånn robot-aktig stemme syntes jeg, litt mumling noen deler og, og litt for mye unødvendig "yomotherfucker" osv.

Men igjen, nå er ikke jeg den største fan-en av rap.
Jaja, jeg er enig i akkurat de punktene du sier.
Er liksom samme tone i stemmen hele tida og mumlingxD
Men har skrevet tekstene på under halvtimen liksom og brukt under halvtimen på å spille inn men trur faktisk det kan bli noe om jeg retter på dette og blir mer seriøs
The one who knocks
CosmoKramer's Avatar
Prøvd å rappe på bokmål? Blir veldig tamt og kjedelig med tromsø-dialekt. Prøv også å få mer variasjon i beatsa dine. Virker på meg som om du har brukt samme utgangspunkt i flere av låtene dine.
HAHa Tromsø tfw liksom ^
Dette var skikkelig kjipe greier
Verre enn ravi!
Dialekt har ingenting å si. Men som tidligere sagt så var det mumling. Hørte ikke noe av tekstene. Prøv å rop litt mere. Det høres mye mer pro ut med en gang. Rop og ha vokalen litt lavere. Da blir den mere "inn i beaten." Høres mer ut som _en_ sang, og ikke som to stk oppå hverandre.

Jeg vil også foreslå å bruke beats du laster ned fra f. eks. Limewire. Garageband og synthbeats slår igrunn aldri helt an. (Hos meg iallefall)
Søk på "beat" eller "alchemist beats" eller noe sånt. Det er bedre å bruke en kjent beat fra en kjent rapper enn en dårlig beat.

Lykke til videre
Sist endret av hopalong; 1. juli 2007 kl. 14:51.
Hva med litt mer entusiasme i flowen?
Fy fader å kjedelig å høre på.

må også si att det er litt sånn dina riming, "bli hos MEG, når andre svikter DEG"
nå mener jeg ikke orda, men att du er så jævla rask til å ende en setning bare for å få den til å rime.


edit:
Hva faen er det der fornoe (01:30 på langnes lan)?
Sist endret av Tang0; 2. juli 2007 kl. 17:44.
høres ut som du snakker i søvne jo. Litt mer innlevelse takk
sjekk heller ut den her: http://www11.nrk.no/urort/user/?id=37225

også nordnorsk rap.
Sitat av playozzy
men trur faktisk det kan bli noe om jeg retter på dette og blir mer seriøs
Vis hele sitatet...
Etter å ha hørt både sangen om skolen og lanet så tror jeg absolutt det Keep up the goodwork! Håper på mere materiale
Skal få spillt inn noe nytt jeg har liggende så snart jeg får tak i musikkprogram og laga beat
..Jeg må spy.

Ikke serlig konstruktiv kritikk, men det er no hva jeg syntes^^